Torstaita Kesäkertut!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En huomannut, että meille olisi tälle päivälle pinoa, joten aloitetaanpa sitten nyt tällekin torstaipäivälle omansa. Vieläkö on kesäkerttuja kuulolla, jotka vielä piinailevat vähän aikaa?

Mulla nyt kp 22/26-27 ja hieman jo tuntuu alaselässä pientä särkyä, joka tietenkin viittais menkkoihin, joten täytyy kait taas alkaa varustautumaan pettymykseen ja tädin vierailuun alkuviikosta. Onneks lauantaina on tulossa mukava päivä kun päästään pitkästä aikaa miehen kanssa kahdestaan kaupungille, käydään syömässä ja vietetään muuten vaan leppoisa päivä ihan vaan kahestaan. Ihanaa, jotain muuta ajateltavaa kuin tämä jatkuva odotus raskautumisesta. Kyllä tämä kieltämättä alkaa jo hieman ärsyttää, kun kierto kierron jälkeen saa todeta että ei tärpännyt sitten tässäkään kierrossa, vaikka kaiken piti olla kohillaan. Esikoisen syntymästä on nyt reilut puolitoista vuotta, ja sen jälkeen ei olla käytetty ehkäisyä ollenkaan. Menkat alkoivat kun tyttö oli vajaa kolmikuinen vaikka oltiin täysimetyksellä. Lopetin imetyksen kokonaan viime keväänä, ja silloin ajattelin, että ehkä nyt on paremmat mahikset tärppiin, ja imetyksen loputtua hormonitoiminnankin luulin palautuvan nopeasti ennalleen. Mutta kuinkas kävikään. Ennen kuin aloin odottaa esikoista, kierrot heittelivät pillereiden poisjättämisen jälkeen melkolailla, enkä tuntenut ovulaatiota itse. Yhdessä kierrossa kokeilin sitten ovistestiä, ja heti siitä kierrosta tulin raskaaksi. Nyt sitten tunnen satavarmasti, milloin ovulaatio on, ja olen sen nyt jo parissa kierrossa todentanut myös ovistikuilla. Mutta ei, raskaaksi en tule sitten millään, vaikka kuinka yritettäisiin hommailla hedelmällisinä päivinä. Rankkaa... Ja niille, jotka nyt ajattelevat, että onhan sinulla sentään yksi lapsi jota hoivata, kun kaikilla ei ole sitä yhtäkään. Tiedän sen, ja olen tosi onnellinen lapsestamme, mutta kun sitä rakkautta riittäisi vielä toisellekin lapselle, ja vaikka vielä kolmannellekin! ANTEEKSI tämä vuodatus, mutta oli pakko jonnekin purkaa, kun ei näistä jutuista oikein voi puhua muuallakaan.

Kertokaahan kuulumisianne kerttuset, jotka vielä piinailette. Ja onnea kaikille plussanneille, teitä on jo niin paljon ettei perässä tahdo pysyä. Ja muille plussaonnea, siihenhän se on uskottava, että meidänkin vuoromme vielä tulee!!

Kommentit (7)

Vierailija

Mahtaisko olla oire =0? Samoin on tuo valkovuoto tosi reipasta, mutta ei kuitenkaan missään nimessä mitää hiivatulehduksen kaltaista vaan ihan vaan runsasta, mahtaisiko se olla mitenkään oire (pliiiis)....

Epätoivoiselta tämä alkaa jo tuntua, mulla ainakin. Kaikenmaailman oireita kyllä olen huomaavinani, mutta viime kierron 100% varmat oireet osoittautuikin sitten ilkeäksi tädiksi niin en halua kauheasti tulkita noita oireita, ne kun voi kuitenkin tarkoittaa ihan kumpaa vaan ratkaisua.

Mutta aiemmissa kierroissa, siis lukuunottamatta tätä ja edellistä, ei tällaisia ole ollut. Yleensä menkat vaan on yllättäen alkanut. Vai voiko sitä tosiaan näin paljon " ylikuunnella" kehoaan että bongaa vaikka mitä oireita?!

Vierailija

Kuulostaa niin tutulta toi mitä kirjoitit. olisin voinut sen kirjoittaa, sanasta sanaan samoin.

Mullakin tota valkovuotoa löytyy, tiedä sitten mitä meinaa..

Eikä minullakaan aiemmin ole ennen menkkoja mitään oireita ollut, ainakaan viikkoa aiemmin, aina oireet on alkaneet sinä päivänä kuin menkatkin.. On tämä kyllä omituista..

Nyt taas hikeä pukkaa ja alavatsaan ilmaantunut pientä jomotusta sittenkin...kehitteleeköhän näitä oireita itse kun niin vauvakuumeilen :)

Vierailija

...Kun ei niitä menkkoja kuulu eikä näy vieläkään. Kp 46/39-41 nyt meneillään, ja oireina ovat kipeät ja arat rinnanpäät, inhottavat repäisykivut alavatsalla ja lisääntynyt valkovuoto. Nuo oireet nyt voi tulkita ihan miten vain, vaikkapa hormonihäiriöksi. Testien mukaan en olisi raskaana. Odottelen nyt vielä muutaman päivän ja sitten testaan uudelleen, sillä bongasin oviksen kp 40-41 ja jos nyt niillä päivillä ovis olisi tosiaan tapahtunut, voisin vielä muutaman päivän odottaa rauhassa. Tällaisilla megakierroilla kaikki on mahdollista.

...ja niin kauanhan on toivoa, kun menkat eivät ole tulleet.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Olisi niin kiva jatkaa kanssanne odotuspuolelle kun näissä pinoissa on ollut niin vilkasta keskustelua.

Vierailija

[color=EE00EE]Onpas kesäkertuissa hiljaista tänään! Ei kai kaikki muut ole jo plussanneet tai tulleet tädin yllättämäksi.;)

Täällä menossa kp25/32-36 eli vielä piinaillaan ja odotetaan et josko se kolmas " vaavi" meidän perheeseen jo olisi tuloillaan.

Niin ainahan tätä rakkautta useammallekin lapselle riittää, koskaan ei lopu kesken. Nykyään pidän vuorotellen sylissä halaillen meidän 6-ja 2-vuotiaita. Mut kyllä tähän syliin kolmaskin mahtuisi.*huokaisee*

Onnellinen saan olla noista kahdestakin, mut vauvakuume on KOVA!!

Vielä ensi viikon kun jaksaisi piinailla loppuun, niin sit tietäisi onko ilon aihetta vai ei;D

++Plussasäteitä meille lopuille kertuille++

-Pirpana-♥

Vierailija

Kp 21/25 menossa, rintoja ei enää niin paljon " satu" kuin vielä eilen :(

Alaserkää jomottaa, menkkamainen olo, voihan vee! Viikonlopun kun selviän niin sitten testailen viimeistään maanantaina, ellei täti asetu taloksi ennen sitä.

On kyllä kumma tosiaan kun ei tärppää, minäkin sata varmasti olen huomaavinani oviksen ja limat sun muut liirun laarut mutta ei tärppää, ei!!

Ikäkö tässä alkaa olla jo sitten esteenä vai mikä.

Eipä meitä kerttusia taida sitten enää montaa olla?

Vierailija

jolla yksi lapsi ennestään ja toinen olisi erittäin tervetullut !

Nyt kp 21/26 ja oviksesta 6 päivää. Välillä viluttaa välillä on tosi kuuma. Lämmöt on hieman koholla, liekö flunssa iskemässä sitten. Viime kierrossa kp 22/26 alkoi menkkamainen jomotus + kaikenmaailman raskausoireet vessassa ravaamisineen yms., mutta täti kurvasi silti ajallaan..saas nähdä kuin nyt käy, vielä ei samanlaisia oireita..piinailua siis edessä vielä viikon verran..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat