G: onko oikein ettei AIHE VAPAA palstalla saa esittää mielipiteitään?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kertokaapa minulle, tekikö valvoja/webmaster/ylläpitäjä oikein sulkiessaan minut pois tämän aloituksen takia? En ole muuten mitenkään kommentoinut nikin kanssa tai ilman olettamusta että s ja joku toinen olisivat sama henkilö. Eräässä toisessa ketjussa kehoitin ottamaan yhteyttä webmasteriin ja lopettamaan ininä aiheesta.

Että kiitos kovasti S, todella huonoja jatkoja sulle ja rutkasti epäonnea elämässäsi.

Lainaus:

Aihe vapaa vastaa | aloita uusi keskustelu

kilpihöylä - 13.10. 13:37 vastaa tähän viestiin (1/7)

Kappas, joku valvoja/webmaster armahti tietyn s. vs. jj -jutun ja poisti kaikki viestit aihetta koskien.

En ois uskonut...

esim.

SANON NYT VIIMEISEN KERRAN ETTÄ EN OLE SEIJA! - JanicaJesmiina (9/98) 13.10. 13:20

katos taivaan tuuliin.

Vastaukset järjestyksessä: uusin alimpana | uusin ylimpänä

kilpihöylä - 13.10. 13:40 vastaa tähän viestiin (2/7)

samoin tämä ketju katos:

Aihe vapaa vastaa | aloita uusi keskustelu

S-e-i-j-a - 13.10. 13:22 vastaa tähän viestiin (1/4)

En ole JanicaJesmiina

Olen ottanut yhteyttä Vauva-lehteen ja odotan heidän selvitystään asiasta. He kyllä näkevät että S-e-i-j-a:n ja JanicaJesmiinan viestit on lähetetty eri tietokoneilta. Ei ole minun vikani jos joku haluaa pilata maineeni kirjoittamalla tahallaan niin että se olisin muka minä. Muuta en voi nyt sanoa kuin että erittäin ikävää on että joku täysin tahallaan haluaa toisen ihmisen maineen tällä palstalla pilata.

Vastaukset järjestyksessä: uusin alimpana | uusin ylimpänä

Vierailija - 13.10. 13:24 vastaa tähän viestiin (2/4)

Lopeta jo!

Vierailija - 13.10. 13:24 vastaa tähän viestiin (3/4)

sehän on kiva että sulla on useampi kone.

S-e-i-j-a - 13.10. 13:40 vastaa tähän viestiin (3/7)

Poistettiin koska niissä haukuttiin perättömästi minua, valvoja näki että JanicaJesmiina oli aiheuttanut koko jutun esiintymällä minuna

Vierailija - 13.10. 13:41 vastaa tähän viestiin (4/7)

just kun joku sanoi et seija on varmaan sannakin

ja totesi etteio sannaa ole näkynyt niin.......tadaa sanna tuli

S-e-i-j-a - 13.10. 13:42 vastaa tähän viestiin (5/7)

Olette aika vainoharhaisia kun luulette minun olevan jokaikinen nimimerkillinen täällä

S-e-i-j-a - 13.10. 13:43 vastaa tähän viestiin (6/7)

Edelleenkään minulla ei ole kuin tämä yksi S-e-i-j-a -nimimerkki

Vierailija - 13.10. 13:49 vastaa tähän viestiin (7/7)

No voi nyt jumalauta !

Naurettavaa touhua valvojilta.

Vierailija

Onhan se kumma että nimimerkilliset täällä saa riehua miten tykkää ja kusettaa muita ihan kuus-nolla...sit tulee joku " valvoja" joka rankaisee meitä muita siitä että seija on jääny kii... no hohhoijaa, hommatkaa joku sellanen valvoja joka näkee missä mennään!

Vierailija

Samoin ihmisten parjaaminen nimeltä mainiten on laissa kiellettyä ja siitä voi joutua palstanpitäjä JA kirjoittaja vastuuseen - mikä on aivan oikein.

Mietipä ap itse, miten kivaa sinusta olisi tulla ruodituksi täällä oikealla nimelläsi?

Eli mikä tahansa mielipide ei ansaitse tulla sanotuksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat