Kysymys miehille ja toinen naisille...

Vierailija

Mitä teillä tehdään kun kotona lasten kanssa oleva äiti on 39,5 asteen kuumeessa?

Mies: miten suhtaudut, menetkö töihin, soitatko töistä, lähdetkö töistä aikaisemmin?

Nainen: odotatko mieheltä huomiota, kotiinjäämistä, ystävällisyyttä?

Meillä mies tulee puoli tuntia aikaisemmin töistä, menee kauppaan ja mököttää kun makaan kuumeessa sohvalla (hoidettuani ensin 1 ja 5-vuotiaita koko päivän), tiuskii jos sanon jotain. Sitten kun valitan asenteesta, yrittää olla vitsikäs ja alkaa ivailla flunssaani, ahteriani, keittotaitoani, sotkuisuuttani jne. Ei yhtään kosketusta neljään päivään jotka olen ollut kuumeessa. Haluaisi mennä tänä iltana jääkiekkomatsiin " jos vaan sopii" , ei sitten mene, kun sanon ettei sovi, mutta mököttää taatusti koko illan.

Miten teillä? vai nipotanko taas turhasta? Päästäisitkö sinä miehesi jääkiekkomatsiin?

Kommentit (8)

Vierailija

soittelisi varmaan sata kertaa päivän aikana ja ryhtäisi viivana kotiin heti kun pääsee. Ei se kyllä sitten enää minnekään lähtisi, korkeintaa lasten kanssa ulos ja kauppaan.

Vierailija

Lähden töistä kotiin mahdollisimman pikaisesti. (jos se mitenkään on mahdollista, olen yrittäjä)

Hoidan lasten haut/viennit harrastuksiin sekä ruoanlaiton.

En hirveästi yritä hoivata vaimoani. Luulen, että kun hän saa olla rauhassa nukkumassa, paranee pikaisemmin.

Ottaa kyllä välillä päähän! Yritän kuitenkin olla sitä näyttämättä.

Vierailija

roikun täällä siks koska tää asia todella kiinnostaa, siis haluan saada tän selville. Oon ottanu kuumetta laskevaa pari tuntii sitten joten nyt on kohtalainen olo ja pienempi nukkuu päikkäreitä. Itse en muuten edes pysty nukkumaan kunnolla kuumeessa. Mulla ei ole nuhaa eikä kurkkukipua, hirvee yskä vaan ja kuume ja makuulla yskittää enemmän. Joo ei ole keuhkokuume, sain just tulokset lääkäriltä.

Vierailija

ja kiitos edelliselle. tästäkin tulee ex kunhan meen töihin että pärjään taloudellisesti.

Lisää näkökulmia kiitos!

Oletteko te muut naiset sellaisia sankareita että kipeenä vaan purette hammasta ja painatte yksin?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat