Mitä mieltä olette,onko muka järkevää maksaa lapsen talvihaalarista 150 euroa?

Vierailija

Haalarista joka menee yhden talven (ainakin meidän lapsilla).

Itse suosin siis edullisempia vaatteita.Tuntuu että tuolla vaatteet ja

tarvikkeet-palstalla moni hamstraa kymmeniä haalareita ;)

Jotenkin naurettavaa,ihan kuin joku 2-vuotias tajuaisi että hänellä on

nyt sitten hieno ja kallis haalari.Ällöttää ;)

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

diorin toppahaalarin talveksi hintaan 350euroa. Mitään ominaisuuksia ei ole eikä tarviikkaan olla, onhan vauva vain vaunuissa. Niin no hupussa on kettureus!

Vierailija

en näe siinä mitään järkeä että pyntataan lapset kalliisiin vaatteisiin, vähän niinkuin show-off muille äideille leikkipuistossa tai tarhassa.

luulen että lapselle on tärkeämpää lämpö kuin hinta, ja halvalla saa kyllä ihan kivoja ja lämpimiä haalareita.

Vierailija

Varmasti hyviä saa halvemmallakin, mutta yhtään kaunista en ole löytänyt. En ymmärrä miksi se jotain muuta liikuttaa, mihin rahani tuhlaan, oli järkevää tai ei.

Vierailija

niin minä voin maksaa laukusta paljon enemmänkin kuin 50 euroa, sellainen 400-500 euroa alkaa kuulostaa maksimilta. Ja rakennekynnet ajattelin ottaa kun palaan työelämään. Järkevää? Kuka sen nyt mitenkin ottaa.

T: 14, eli se joka valitsee haalarin lapselleen sen mukaan minkä ulkonäöstä tykkää

Vierailija

Emme ole köyhiä emmekä kipeitä mekään, mutta päädyin halvempaan, mielestäni kauniimpaan. Ei nyt mitään halpista kuitenkaan.

Vierailija

Tai 50 euron kassi? Onko järkevää ostaa meikkejä/meikata??Tai ottaa vaikka 100 euron rakennekynnet?

Onko järkevää kysellä tyhmiä????

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat