Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemusta procren depotista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuka osaisi sanoa millon procrenin jälkeen on odotettavissa menkat?Mulla vähän omituinen " coctail" Otan proimoluteja ja sitten kesken niiden oton mulle on määrätty procren-piikki (1kpl) ilmeisesti sammuttamaan oma hormonitoimintaa. Tämän coctailin jälkeen olisi sitten odotettavissa menkat mutta nyt mietityttää että kuinkas kauan niitä sitten niinkuin käytännössä joutuu odottamaan. Luin nnimittäin jostain että tuo procrenin vaikutus kestää 4vkoa?!´

Lisäks onko jollekkulle määrätty lisäks PASsiin progynovaa (estrogeeni) Mulla kun noi estrotkin on vähän alhaalla.

Kommentit (3)

Vierailija

mulle tehty 2 kertaa ivf, ja molemmilla kerroilla " jarruna" procren. piikin laitoin kierron 21. päivä ja kuukautiset alko eka kerralla 10 päivää piikistä ja toisella kertaa 13 päivää piikistä, mutta ymmärtääkseni kahden viikon sisällä on tarkoitus alakaa.

mulla jatkettiin procrenin vaikutusajan jälkeen synarela-suihkeella viikon verran jarrua kun ei ollut munikset kasvanut vielä riittävästi mutta ilmeisesti yksilöllistä.

Vierailija

Piparjuuri ja 2u2. Niin toihan on ilmeisesti usein käytetty endolaisilla ennen ivfää jotta se pienentäisi mahdollisia kystia ja hillitsisi endometrioosia? No kuitenkin en ole kuullut että sitä olis PASsissa käytetty joten ne joilla on kokemusta kyseisestä kamasta PASsissa niin laitelkaa vielä viestejä. Katoin just hoitokartasta (joka tuli eilen) että oletus olis että menkat alkaa 10pvän sisällä tosta piikistä. No hyvä kuitenkin tietää että teillä on mennyt pidempäänkin ni ei tarvitse alkaa hermoraunioksi ihan heti :)

Tsemiä teillekkin ja kiitos vielä!

Vierailija

Ensimmäinen piikki otettiin kp21 ja kuukautiset tulivat joskus kp33 paikkeilla (normaalikierto 27pvää). Seuraavia kuukautisia ei tietenkään sitten enää tullutkaan kun vasta kuurin loputtua...

Saman verran näytti siis Procren piikki myöhästyttävän kuukautisia kuin IVF:n sumut.

Uusimmat

Suosituimmat