Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

matalavyötäröiset äitiysfarkut:(

Vierailija

ovat aivan kamalan epämukavat.ostin elly b merkkiset housut bebesistä ja ajattelin että nämä ovat mukavat ja tuntuvat hyvältä mutta..paskanmarjat ja mitä vielä kun maha on kasvanut on houst alkanut ikävästi painamaan ja aina kun istun kyseiset houstu päällä saa vauva hirmu hepulin ja alkaa möyrimään masussa eli eipäs varmaan tunnu hänestäkään kovin mukavalta puristava resori päänkohdalla:(hiukka ottaa päähän kun meni rahat ns.hukkaan:(

Kommentit (7)

Vierailija

päälä nämä ellyt on todella hyvän näköiset verrattuina muihin mammafarkkuihin..ei lusuta takamuksesta ja istuvat minulle ainakin tosi hyvin ainut huono vaan tuo resori joka on matala ja painaa todella inhottavasti kun jää mahan alle:(alku raskaudessa olivat kyllä mukavat mutta hyvin nopeaa tulivat epämukaviksi.

Muitakaan farkkuja/äitiyshousuja minulla ei ole enkä enään viitsi ostaakkaan kun muutama viikko odotusta jäljellä.

t:ap

Vierailija

ja sen turhempaa ostosta ei olekaan. Mulla ei ollut edes mikään kovin iso maha (ja muuten olen normaalivartaloinen) mutta nämä housut eivät pysyneet yllä sitten millään. Ostin toisen kolmanneksen alussa kun normaalihousut eivät enää mahtuneet, toisen kolmanneksen lopulla piti hyllyttää nämä pökät, koska en jaksanut kiskoa ylöspäin kolmen askeleen välein. Hirveät.

Vierailija

Hintaa kun housuilla oli kuitenkin reippaasti.

Istuessa painavat mahaan (joka ei muuten ole edes kovin iso, vaikka viikkoja jo 36) ja ovat muutenkin epämukavat. Kävellessä valuvat alaspäin.

Tekisi mieli tehdä reklamaatio, josko innostuisivat vähän tuotekehittelemään kyseisiä housuja!

Vierailija

käytössä ja voi pitää ihan läpi koko raskaudan..mutta eipä ne minunkaan jalassa hyviltä tuntuneet nuo ellyt enään lopussa.

t:kolmas pettynyt

Uusimmat

Suosituimmat