Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ihmiset tällä palstalla ärsyttävät teitä ?

Vierailija

- jeesustelijoita jotka ovat niiin täynnä omaa hyvyyttään ja uskoaan ja tuputtavat sitä muillekin

ja jotka eivät suvaitse ollenkaan toisinajattelevia

- kotiäitejä, joille kotiäitiys on fanattiseen uskontoon verrattava asia. Ja jotka haluavat muuttaa joka

keskustelun kotiäitiydestä tunneperäiseen itse keskusteluun reagoimattomaan argumenttiin

siitä miten jaloja he ovat kun ovat VALINNEET kotiäitiyden (vaikka itseasiassa moni on kotiäiti olosuhteiden pakosta)

- palstalla jatkuvasti roikkujat jotka kuvittelevat että muutkin roikkuvat palstalla kaiket päivät ja jotka kommentoivat

lähes joka aloitukseen " tästähän keskusteltiin jo vähän aikaa sitten"

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Se on parasta maailmassa, mitä voi lapselleen tehdä.

Minua ätsyttää eniten nämä " esikoinen hoitoon ja vauvan kanssa kotona kun on niin raskasta ja 2 vuotias tarvitsee virikkeitä"

" ajan karvani siksi, että mies jättäisi minut jos en olisi posliini. Naisen tärkein tehtävä on miellyttää miestä"

Vierailija

minä myös fiksu, akateeminen ja jopa yli nelikymppinen kahden lapsen äiti.

Minua ärsyttää yllämainittujen lisäksi nämä yksinkertaiset " naisella pitää olla pitkä tukka ja silikonitissit, koska KAIKKI miehet tykkää" -tyypit

Vierailija

Minä en oikein pidä tästä vastakkain ajattelusta tällä palstalla. Jos et ole akateemisen tutkinnon suorittanut, et voi olla älykäs ja sivistynyt.

Olen yli kolmekymppinen, en akateeminen, mutta silti sivistynyt, ajan hermoilla oleva nainen. Tämän vuoksi minua ei riidat palstalla hermostuta, Enkä koskaan osallistu niihin. En myös kuvittele olevampi parempi kuin muut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat