Lihottaako hormonikierukka?!?

Vierailija

Apua! Onko todella noin niin kuin alemmassa viestissä luki...? Mulla ei ois vara lihota kyllä yhtään enempää ja mulle ois tarkoitus laittaa hormonikierukka ensi kierron aikana..

Pliis, kertokaapa omakohtaisia kokemuksianne!

Kommentit (10)

Vierailija

mulla hiukset ja iho rasvoittui aluksi tosi paljon ja meinasin jo heittää hanskat tiskiin. kolmen kuukauden jälkeen helpotti ja nyt iho entisensä. hiuksia lähti aika tiuhaan alussa mikä harmitti, nyt sekin ohi.

kuukautiset ovat jääneet nyt puolen vuoden jälkeen kokonaan pois.

Vierailija

Kauhea nälkä kun on jatkuvasti. Seksiä ei tehnyt koko aikana mieli. Onneksi nyt pois, jopa masennus tuntuu helpottaneen. Paino ei ole kuitenkaan laskenut, mutta seksiä tekee jo toisinaan mieli.

Vierailija

ollut ruokahaluttomuutta kierrukan laiton jälkeen. ja selvästi huomaan että mieli tekee RUOKAA, ei herkkuja kuten ennen. laihtunut olen 5kg, mikä ei ole ollut toivottavaa :(

Vierailija

Subjektiivisia haittavaikutuksia saattaa esiintyä ensimmäisten käyttökuukausien aikana, mutta yleensä oireet häviävät käytön jatkuessa. Kuukautismuutokset ovat yleisimpiä haittavaikutuksia.

Muita haittavaikutuksia ovat yleisyysjärjestyksessä päänsärky,

alavatsakivut, selkäkivut, iho-ongelmat, valkovuoto, rintojen aristus ja muut hyvänlaatuiset rintamuutokset, emätintulehdus, masennus ja muut mielialan vaihtelut, pahoinvointi ja turvotus. Painonnousua, hiustenlähtöä tai hiusten rasvoittumista ja liikakarvoitusta on

ilmennyt yksittäistapauksissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat