Vähän aiheen vierestä; hyytymiä menkkojen aikana

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli oon nyt tässä parit viime menkat huomannut, että välillä wc:ssä käydessä tulee veren mukana verihyytymiä.

Onko ihan normaalia vai pitäiskö mennä käymään gynellä? Pikkukakkosta on yritetty heinäkuusta alkaen, enemmän tai vähemmän tosissaan ja oikeaan aikaan.

Kommentteja kaivataan!

Kommentit (6)

Vierailija

on ollut aina menkkojen aikaan. Joskus ennen lasta niitä oli hieman vähemmän. Nyt kun menkat ovat runsastuneet paljon, tulee näitä " klönttejä" myös paljon... Gynelle joskus tästä kerroinkin ja hän sanoi, että se on ihan normaalia, limakalvon paloja ja hyytynyttä verta. Tietysti silloin, jos siteet eivät riitä vuotoa pitämään, kannattaa käydä gynellä.

Vierailija

mulla tulee aina menkkojen aikana hyytymiä.Joskus sellasia parin sentinki halkasijaltaan.Eiköhän se oo ihan normaalia. Mutta jos jollain enemmän tietoo asiasta ois kiva tietää...

Vierailija

Itselläni on tullut niitä " aina" . Ilmeisesti johtuvat siitä, että toisilla veri hyytyy helpomin kuin toisilla, ja siksi hyytymiä voi tulla.

Ei siis varmaankaan ole mitään vaarallista, mutta jos vaivaa mieltäsi niin ainahan voit normaalin gynekäynnin yhteydessä niistä kysellä.

Vierailija

Mullakin tulee hyytymiä ja mun tietojeni mukaan niitä tulee koska vuotanut veri ei aina pääse kohdusta heti ulos ja seisoo siellä hetken aikaa ja näin ollen siis ehtii hyytyä ennen ulostuloa. Ei mitään vaarallista ja normaalia hiukan runsaammista vuodoista " kärsiville" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat