SYYSmammat vaa' alle pomps!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

plääh, plussaa tuli. Ei tuo maata kaada, mutta en tajua. Jos vähänkään alsken pisteitä ja suunnilleen noudatan plus liikun hieman niin plussaan, ja jos oon ihan retuperällä miinusta? Siis lähdenkö ihan retuperälle. GRRRR! Tänään on pakko päästä jumppaan ainakin, hermolomalle plus yritän nyt muka viikon noudattaa ihan kunnolla ohjelmaa...heh heh.

Syksyn lähtö: 71,4 kg

edellinen punnitus: 67,4

uusi paino: 67,6 tai jotain, ota tusota vaa' asta taas selvää... (viikkomuutos +200g, kokonaispudotus 3,8kg)

Koko projektin saldo keväästä: n.10,6 kg

Tavoite: n. 63 kg tai jotain

Toivottavasti muut saavat negaa tällä viikolla :)

Tuttis odotellen viestejänne

Kommentit (6)

Vierailija

Eli 2viikkoa sit viimeks punnittu ja nyt tänään,myös alasti pisun jälkee.Ankkis ei se ollu pilkkaa vaan iha huomio että aamupisu painaa paljon-olen joskus punninu ennen ja jälkee(Olen outo-tiedän) :-)

Raskausaikana inhosin punnituksia,muut varmaa tykkäs...Yritin sillonki syödä mahd.vähä ennen neuvolaa ettei tulos olis niin kamala=itsepetosta!!

paino:78.8 (lähtö 79.5)

tulos: -700g

Meidän vaaka kyllä näyttää vähä mitä sattuu ni otan sit keskiarvon..

tavote olis mielellää 63-65,mut tähdätää eka alle70!!

Nythän tämän vaakailu alotin vasta 2viikkoo sitte ku tänä menneenä valvomisvuotena paino jo läks nousuun,kertoo housut!!

Että tästä ois jatkettava taas!!

jatu

Vierailija

Tänään aamulla (ei vaatteita, ei pissaa :D) vaaka näytti 88 tai 89 tai siltä väliltä. Kipii! Taannoinen painonnousu oli ehkä nestettä, tiedä häntä.

Hitsi kun en muista vanhoja lukemia, menen etsimään....

Löysin!

Aloitus: äh... olikohan nyt syksyllä 91,5 vaikka välillä muuta väitin?

Paino tänään: 88,5 (minutkin on opetettu ilman vaatteita, aamupisun jälkeen)

Viikkomuutos: - 1 tai 2 kg

Kokonaispudotus: viime talvesta 8

Tavoitepaino: 68-73 kg

Kuinka laho voi pää olla???

Vierailija

Vaaka näytti: 65.9

Kas kun on taas vähemmän murehdittavaa, niin paino nousee :)

Mun teoria toimii.

Itseinho on tosin sitä luokkaa, että kyllä tämä akka kohta näyttää kaikille. Viime viikolla jäi taas jumpat väliin, kun mies teki niin paljon töitä. Olen ajatellut, että täytyy vissiin ostaa jumppakortti paikkaan, jossa on mahdollisuus jumppaan silloin kun pääsen. Nyt olen käynyt (tai siis en) vakitunneilla ma ja to ja tuntuu, että liian usein jää välin just miehen töiden takia. Jospa ihan huomenna aloittais uuden elämän. Oikeesti. Aikuisten oikeesti :)))

Piude

Vierailija

No, lupasin skarpata ja sen tein. Orjallisesti olen laskenut pisteitä tämän viikon ja aina kun on tehnyt mieli jotain extra hyvää niin olen käynyt sovittamassa tuota mekkoa. Tämän päivän kun vielä jaksan niin se näyttää ihan hyvältä minun päälläni huomenna, kunhan laitan päälleni litistävät rintaliivit ja imetän ahkerasti ettei tissit pullota maidosta. Vatsan kohdalta mekko istuu jo ihan somasti.

Paino tänä aamuna (aamupissan jälkeen, nakuna!) siis 76.2. Pudotusta viime viikkoon 1.6 kiloa.

Rivit:

Aloitus 80.0 (86.8)

Paino nyt 76.2

Viikkomuutos -1.6 kiloa

Kokonaismuutos -3.8 kiloa (-10.6 kiloa jee kaksinumeroinen luku!)

Tavoite: Ensin normaalipainoiseksi (75) sitten 70, sitten 65...

Ja nyt hopi hopi vaa' alle te muutkin!

Vierailija

pitäisi tosiaan ottaa niskasta kii ittee, ihan läskiksi mennyt tää viikko taas. Eilen piti oikein vasiten pannukakkuakin tehdä ja sehän on syntistä jos mikä. Sen verran oli järkee että tein vaan puolikkaan annoksen, kun sitä syö vaan meikä, lapsille ei arvatusti kelvannut ja vieraskaan ei kehdannut ottaa montaa palaa. Siis tympii tällainen touhu itteekin, mutta se saa sitten taas syömään enempi. Tuolla on melkein tuhottu iso lakupussi ja Lauantai karkkipussikin ;) Muka lapselle ostin, joopa joo, ei tainnut montaa karkkia ehtiä syödä. Hyvä hänen hampaille, huono mulle.

Tännään sentään kävin lenkillä, tässä istun vaatteet päälä kun just tulin kotiin ja molemmat nukahti autoon, pitää mennä kohta isompi herättään, karmeen metelin varmaan nostaa :/

Luulisi meikä' lläkin olevan motivaatiota kun ens viikolla on firman juhlat ja sitten ois se -12 kg kisa kamun kaa, taitaa mennä ohi, kun hän alkoi taas käydä ryhmässä, täälei sellaista oo :(

Tympiintynyt Tuttis

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat