Kertokaa kivoja ideoita isäinpäiväksi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Isäinpäiväkin lähestyy ja tulee eteen taas liiankin nopeasti. Nyt olisi viekä aikaa ajatella jotain kivaa lahjaa tai askarreltavaa isälle. Tyttöni on nyt 1 v. 2 kk, joten ei kovin kummoista askarreltavaa vielä osaa tehdä. Mitä olette keksineet isänpäiväksi??

Kommentit (7)

Vierailija

Me tehtiin sillon kun poika oli pienempi,niin taikataikinasta taulu ja siihen painettiin kädenjäljet.

Iskä kysyi sillon innoissaan et voiko tän syödä? Minä siihen et mieluummin ei. :o)

Tai sit tehkää kortti kartongista ja painakaa siihen kädenjäljet sormivärillä.

Meidän muksut ainakin painelee niitä ihan innoissaan.Ja niitä voi tehdä pienenkin kanssa.

Vierailija

tilattuna ja tehtynä tuo IFI:n valokuvakirja, Fotobook,

24 sivua, jolle saa itse sommitella kuvat ja kuvatekstit ja tulee ihan oikeat kannetkin jne :o) Me tilattiin tuo taskukoko 10 x 15, mutta niitä saa 4 eri kokoa ja erilaisilla sivumäärillä jne. Tuohon meidänkin omaan tuli jotain 70 kuvaa, että kiva lahja minusta isille, kun mukana on ajatuksella tehdyt kuvatekstit :o)

Täällä lisää: http://www.ifi.fi/kuvakirja.php

Vierailija

Mä tilasin viime isänpäiväksi netistä isälle kahvikupin missä oli meidän muksun kuva ja kuvan alla luki isin tyttö. en vaan yhtään muista mistä sivuilta sen tilasin eli jos joku tietää mistä niitä sais niin kertokaa. ajattelin nimittäin omalle isälle sieltä jotain tilata.

Vierailija

me tehtiin viime vuonna vaavan kanssa kartongista kortti, jossa oli sormiväreillä painetut jalanjäljet ja sit ostettiin uudet munasuojat. Täksi isänpäiväksi on tilattu uudet lätkähanskat :)

Tuo t-paita kuvan kera olis kiva idea, kiitti ! Ja vielä jos jollekki vähän laadukkaammalle paidalle painattais.

Vierailija

Niin,nuo kahvikuppi tai paita jutskatki on kivoja.Mekin ollaan painatettu mummalle ja papalle molemmille kuvilla varustetut paidat.Ja ainakin meiltäpäin niitä saa tilattua valokuuvaamosta.Eli kantsii kysellä niistä,jos kiinnostaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat