New Yorkin parhaat shoppailumestat? Woodbury mall?

Vierailija

Ostin Stokkan hulluilta päiviltä ex-tempore New Yorkin liput. Aikomus on mennä shoppailemaan ja nyt kaipaan ostospaikkavinkkejä.

Haluan ostaa esim. jakkupukuja, joita käytän työssäni. En kuitenkaan mitään kalliita, vaan tarkoitus olisi saada jakkupuku esim. hintaan 250-350 euroa.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Myös lastenvaatteita (merkkitavaraa) erittäin edullisesti. Sitten on olemassa Daffy' s, jota sanotaan myös miljonäärien halpahalliksi (tms.), siellä myydään myös merkkivaatetta alennuksella. Nämä siis jos halvalla haluaa päästä. Jos taas on oikein paljon rahaa käytettävissä, kaikkea löytyy.

Voi kun pääsisi pian uudestaan...

Vierailija

Vanhoja vaatteita, huonosti kokoja, jne. Verrattavissa Stockan Outletiin, eli tosi hyvällä tuurilla voit kyllä tehdä löytöjä, ja toki kannatttaa mennä jos on rutkasti aikaa, mutta Manhattanilta löydät kyllä takuulla helpommin kaipalemiasi vaatteita.

t. myöskin töissään siististi pukeutuva

Vierailija

Kay ihmeessa siella Woodbury Outletissa, hinta n. 35taalaa bussilla menopaluu, suuntaansa matka kestaa n.1h. Kannattaa etukateen katsoa netista

www.premiumoutlets.com

mita liikkeita koluaa silla yksi paiva ei millaan riita katsomaan kaikkia liikkeita lapi. Lapsille loytyy erittain edullisia vaatteita tuliaisiksi mm. Gap ja suosikkini Childrens Place ja Little Me. Kuten aiemmin mainittukin, Ann Taylor on erittain varma jakkupukupaikka. Itse ostin viime sykyna villapuvun, jakku ja housut ja paitapuseron, hyvin istuvat, ruskeaa, tyylikkaan nakoista, vain n. 200taalaa, normaalihinnalla. Sielta kannattaa santsata myos jakun alle laadukkaita paitiksia seka T-paitoja ja toppeja, n. 20taalaa ja kestaa pesusta pesuun. Koot ovat naisen kokoisia, eivat mitaan HenkkaMaukkaa, jossa napa nakyy. Outletissa ei valttamatta saa sen halvemmalla kuin Manhattanillakaan vaatteita, mutta joitan ale-tuotteita ja ylijaamia saattaa saada halvemmalla. Ja tietenkin se etu etta kaikki merkkiliikkeet lahekkain. Banana on hyva, mutta hintavahko, ostaisin kaikki vaatteeni sielta jos voisin. Ostan itse vain aleista vaatteeni. Sielta loytyy upeita ja seksikkaita korkokenkia. Kannattaa hankkia myos kenkia taalta! Laadukkaita loytyy mm. Macylta, Aldosta, Kenneth Cole ja rennompaa Payless, jossa muoti-kenkaa saa 10-30taalaa. Ralf Laurentista kannattaa katsoa mm. pyyhkeita, paitapuseroita, rennompia housuja ja pikeepaitoja. Jos siis golffaat asiakkaiden kanssa tai muutenkin niin sielta loytyy edullisesti golf-vaatetusta. Macylta loytyy myos edullisesti mm. Calvin Kleinea ym. Ja kannattaa muutenkin kayda Macys lapi jakkupukujen osalta.

Kannattaa kayda katsomassa myos upeita musikaaleja jos vain shoppailuiltasi ehdit:) Time Squarella on Tkts josta saa saman paivan naytoksiin puoleen hintaan lippuja. Tervetuloa Nyc:iin ja oikein hauskaa lomaa!!!

Vierailija

Minä todellakin koulutan johtajia. En silti toistaiseksi ole miljonääri, joten mielelläni käytän rahani järkevästi. Tällaisessa perhetilanteessa rahaa menee paljon muuhunkin kuin minun jakkupukuihini. Niiden ei tarvitse olla superkalliita. Ihan sellainen Rils-hintainen taso sopii. En siis halua brassailla pukeutumisellani. Haluan vain viestittää asiallisuutta, älykkyyttä, hiven naisellisuutta ja uskottavuutta.

Koulutusalani ei ole New Yorkin shoppailumestat ja olen vain kerran aiemmin käynyt siellä ja siitä on aikaa 20 vuotta, joten siksi ajattelin hyödyntää tämän aktiivisen palstan. Olen nimittäin huomannut, että täältä oikeasti voi saada hyviäkin vinkkejä. Netti on täynnä erilaisia mainossaitteja, mutta oikeiden ihmisten kokemukset ovat paljon luotettavampia kuin amerikkalaisten laatimat mainospalat.

Joku ihmetteli, ettei lähtisi lasten kanssa New Yorkiin. En minäkään lähde lasten kanssa. Menen sinne kongressimatkalle.

Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. Olen saanut jo hyviä vinkkejä ja tosiaan ainakin tuolla Century 21:ssa aion käydä.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat