Vasektomialle katkera

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olin 2. inssissä viikko sitten ja aavistus on sellainen, ettei se tälläkään kertaa onnistunut. Tietenkin odottelen vielä aikani, mutta jotenkin vaan on huono fiilis. Eka kerran jälkeen olin liiankin varma että homma onnistuu, mutta enpä vaan ollut onnekkaiden joukossa.

Meidän inssihoitoihin meno johtuu siitä, että miehelleni on edellisessä avioliitossa tehty kolmannen lapsen jälkeen sterilisaatio. Onneksi hän aikoinaan älysi pakastaa simppojaan, joten voimme edes yrittää uusioperheen perustamista. Tuntemukset epäonnistuneen hoidon ja mahdollisten tulevien hoitojen vuoksi painaa kovasti mieltä. Olisiko näillä sivuilla muita miehen sterilisaation vuoksi lapsettomia jakamassa tuntemuksia kanssani?

Kommentit (1)

Vierailija

... onnistaa, vaikka fiilikset ei niin korkeat olekaan...

... onpa sulla ollut fiksu mies, kun on osannut pakastaa spermaan ajoissa!

Sen verran halusin sanoa, että älkää kaikkea spermaa insseihin " tuhlatko" ... voi nimittäin olla, että jos ei onnistu (esim. sun muniksissa olisikin jotain häikkää???), niin kantsii varata jonkin verran IVF:ää (voiko tähän käyttää pakastettua???) tai ainakin ICSI:ä varten... anna lääkäreiden katsoa, mikä on järkevintä - mutta tee selväksi, etteivät tosiaan " tuhlaa" kaikkea...

Meillä ei ollut yhtään simppoja spermassa - jouduttiin tekemään kivesbiobsia, ja nyt ollaan osaksi sulatettu ja uudelleen pakastettukin osa simpoista takaisin... kerran myös " puolitettiin" " pakastusputki" , jotta saatiin riittämään simpat useampaan hoitoon... meillä pakastettiin vain kolme putkea aikoinaan - 10 putken pakastaminen olisi ollut kai jotenkin kalliinpaa leikkauksen takia tai pakastus olisi ollut kallista tai sitten mun siippa oli vain liian optimistinen asian suhteen...

... tunnen erään parin, jossa miehen sterilisaatio purettiin ja nainen oli pari kuukautta sen jälkeen raskaana.... voitasiinko teilläkin sterilisaatio purkaa???

Jaksuja tilanteen kanssa!!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat