Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua hippa-asun valinnassa

Vierailija

Kääk, täällä puhuu liian kauan yöelämästä pois ollut kotiäiti =) Nyt olisi tarkoitus lähteä yöhön, ja meinasin ostaa itselleni uudet vaatteet tätä tarkoitusta varten.

Ikää mulla on 30.

Olin ajatellut ostaa mustat farkut, mitä siskot siitä sanotte ja mitä niiden kanssa? Pitääkö ostaa joku jakku tai jotain?

Kertokaa kertokaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Eriasia jos olet menossa jonnekin viralliseen tilaisuuteen, mutta ravintolaan juhlimaan ei!

Itse laittaisin seuraavaa:

Mustat farkut

saappaat

saappaiden kanssa samanvärisen topin/paidan

Musta käsilaukku

Jos topin päälle jotain laittaa, niin tyklistuva lyhyt kauluspaita tyyppinen avoin paita tai esim bolero.

Vierailija

ehkä mielummin tav. farkut/mustat esim. liituraitahousut, niiden kanssa joku paitapusero tai kaunis toppi

jakkua tai neuletta en laittais, liian arkinen/virallinen, sitä paitsi siinä tulee kuuma!

Vierailija

miks muka ei vois laittaa??? jos haluat olla trendikäs niin se on yksi tämän päivän juttuja... toinen kiva ois semmonen virkattu hartia juttu, en tarkoita boncoa... laita koruja, erilaisia.

Vierailija

Eli olin vähän ajatellut että ostaisin sellaiset vaaleanpunaiset/roosanväriset mokkanahkanilkkurit, mutta sit kekkasin et mulla on cowboy-tyylisin somistein somistetut Palmrothin (monta vuotta vanhat kylläkin) saappaat, joten eiköhän ne käy.

Onko nyt ihan out pukeutua täysin mustiin tyyliin mustat farkut, musta toppi, musta jakku? Vai pitäiskö sen jakun tilalla olla joku neulejuttu vai onko ne liian arkisia?

Uusimmat

Suosituimmat