***KESÄKERTUT torstaina***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kesäkertut/ kesäkuiset torstaikuulumisia......?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei vauvakuumepuolella yhtään enempää näy ku täälläkään....

Tosin ei mullakaan " asiaa" oo,mut....Silti kirjottelen...Nyt on iltasin just nukkumaan mennessä hirveen paha olo,ei okseta mut ällöttää..Ja oikeeta ruokaa tekee mieli,ei mitään herkkuja.Tänäki aamuna himoitsin 4n viljan puuroo, ku ootin et lastenohjelmat loppuu ennenkun pöytään pyydän...Hassua...

Poika oppi äsken sanomaan " pitsaa" ,hokiki varmaan 10min yhteen soittoon...Siis se siitä terveellisestä ruuasta ;o)

Huomenna meinasin soittaa neuvolaan...Laskeskelin et nyt ois rv 6+0..

Joo,josko taas kerkeis vähä useemmin lueskella ja kirjotella ku työrupeama tältä viikolta ohite.....

Viikonlopun odottelua.....

Vierailija

Liittyisin joukkoonne: eilen plussaa testanneena alkumetreillä esikoisen odotuksessa mennään. oysin laskurilla 4+4 viikkoja!

meillä oli pitkään tilanne se että yksin kuumeilin vauvaa ja syyskuun 17 päivä sain luvan jättää pillerit ottamatta ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Tämä olikin nopeaakin nopeampi tärppi ja menkat jäivät tulematta. Nyt sitten vaan toivotaan että kyyti kelpaa pikkuiselle kesäkuun 18 päivään (tai saa syntyä jo vähän aiemminkin (: ) Takana on viime keväältä keskenmeno kun kerta oltiin ilman ehkäisyä-->sen jälkeen aloitin pillerit kun mies ei todellakaan innostunut vauvasta.

Oireita ei oikeastaan oo ollu mitään, joten ootellaan vielä... Mahaa on nippaillu silloin tällöin tämänpäivän aikana.

Toivottavasti kesäkuun odotukseen tulee vilkas porukka ja paljon vauvelita näkee maailman valon kesällä!

Vierailija

Täällä yksi kerttuli sai just esikoisen nukkumaan, kerrankin ilman suurempia taisteluita. Luksusta! Nyt ehtii sitten ite vielä vähän touhuta.

On vähän jännät paikat, mä olen menossa huomenna työhaastatteluun. Vähän kimurantti tilanne, kun ei nyt vielä vauvastakaan tietenkään voi mitään sanoa, mutta toisaalta tuntuu ihan huijaukselta pitää suunsa kiinni. No, en kyllä tosiaan aio asiasta mitään sanoa. Toivottavasti eivät kysy suoraan :/ Mitäs sitten sanon?

Mulla on parina päivänä ollut sellaista lievää etomista aina välillä, mutta ei sen vakavampaa. Väsyttääkin toisinaan aika lailla, mutta kai sitä voi ihmistä muutenkin väsyttää, heh. Saa nyt nähdä, mihin tästä kehkeytyy. No, yritän taas asennoitua silleen, että raskauteen nyt yksinkertaisesti kuuluu pieniä epämukavuuksia, mutta reipas kun on, on itselläkin parempi mieli. Ja lopussa sitten vaivat palkitaan!

Paras lähteä tästä vaatteita silittelemään huomista varten, jotta pääsee ajoissa petiin. Mukavaa loppuviikkoa vaan kaikille!¨

Katalin rv 5 + 6 (kai)

Vierailija

Huoh....tuo oli syvä huokaus..aivan hirveä päivä....tyttöllä 39 astetta kuumetta, juuri tultiin lääkäristä, ei suurempaa vaivaa, vain kuumetta, odotettiin puolitoista tuntia....

Jos ei omassa lapsessa olisi tarpeeksi murehdittavaa, niin siskoni joutui sairaalaan raskausmyrkytyksen takia (rv 28) ja siellä nyt arpovat että milloin aletaan synnyttää... Noh onneksi vielä arpovat, arvokkaita on kaikki hetket pienoiselle siellä mahassa.

nyt on niin paha kitinä sylissä että pitää mennä..

-E-

niin ja sitten eilen cielä pyörryin

Vierailija

Mä en oo vielä uskaltanut soittaa neuvolaan, kun koko ajan tulee sellanen ihmeellinen uskonpuute, et jos en kuitenkaan oo raskaana. Tein kyllä silloin viikko sitten kaks testiä ja molemmat näytti plussaa, mut kuitenkin... Sit mä ajattelen koko ajan et sit ku oon siä neuvolas tutkittavana, ni mun masusta ei löydykkään mitään.. Tiedän kyllä itekkin olevani vähä tyhmä, mut ku tätä on toivonu niin kauan ettei pysty uskoon todeks että tuola kasvaa joku pieni olento! Ja koko ajan pelottaa et jotain pahaa tapahtuu eikä mulle suodakkaan tätä onnee. Mä olisin kyllä odottanut paljo enemmän pahoinvointiikin ja muita oireita.. Yleensä iltasin alkaa sellanen pieni äklötys, mut ei ees joka ilta. Väsy on kyl aika kova, mut mulla on kyllä muutenkin. Rinnat on tullu nyt vasta toissapäivänä kipeiks, eikä sekään oo mitään mahdotonta, rapuis pitää ehkä vähä varovaisemmin mennä. Niin ja sellanen oire mulla kyl on et kaikki vauva-aiheiset jutut alkaa itkettään, eli oon aika moinen porukolli tällä hetkellä, ku en muuta tee ku istun netissä vauva-aiheisilla sivuilla tai luen vauva-aiheisia lehtiä...Tänään tuli täyteen rv 7+0.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat