Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

clomit+aavistus tuhrua kp 23 ???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Morjens!

Minulla on menossa eka clomiavusteinen kierto, ovis oli tod. näk kp13-14 (ultrattiin kp 13 + pregnyl) ja nyt menossa kp 23.

Tänään on kuitenkin tullut pyyhkiessä ihan aavistus tuhrua, tai eipä oikeastaan edes sitä, valkkari on oranssia (!!!) ja siinä pari hentoa veriviivaa. Menkkakipua aamusella sekä palelua. Eli olikos tämä nyt sitten tässä??? Tosin menkkakipua ei sen jälkeen ole ollut, joten en ihan ole heittänyt kirvestä kaivoon.

Onko muilla clomikierrot lyhentäneet kiertoa näin paljon, jos nyt oletetaan, että huomenna olisi kp 1??? Minulla siis normaalisti (teroilla) kierto 28-29 pv.

Muita (clomien aiheuttamia?) oireita on mm. tissien arkuus (vars. nännit, auts), palelu, huimaus, tiheävirtsaisuus, jano... Lievää hartiapistoa myös (tosin sairastan endoa, joten voi johtua siitä?). Kävisi suurin osa myös raskausoireiksi, eikö? Toisaalta, raskausoireiksi olisivat alkaneet aika aikaisessa vaiheessa...

Sanokaa joku PLIIS, että aavistus tuhrua ei vielä tarkoittaisi, että harjoittelu jatkuu ensi kierrossa...

Kuba

Kommentit (3)

Vierailija

Päivitystä tilanteeseen...

Eli nyt kp 27, edelleen ruskeaa tuhrua, mutta lähes pelkästään pyyhkiessä... Muuten ei ekaa päivää lukuunottamatta menkkakipuja paitsi tänään on hiukan jomotellut. Tissit edelleen sikakipeät, auts auts ;) ...

Mitä tämä on??? Kellään kokemusta näin pitkäkestoisesta tuhruilusta??? Minulla normaalisti menkat alkaa kuin hanasta kääntämällä, ei tod. tuhruile!

Apua! En haluaisi nostattaa taas toiveita kattoon, mutta itseäni alkaa vähän jo ärsyttää, kun ei saa selvää...

Kuba

Vierailija

tosin minulla kp23 alkoi jo ihan kunnon vuoto eli jos vain tuhrua tulee, niin tuskin kannattaa huolestua vielä.

Jospa se olisikin kiinnittymisestä johtuvaa!

Minulla on normaali kierto 28-32 ja koskaan ei ollut aikaisemmin noin lyhyttä kiertoa ollut kuin ekassa inssissä.

Pidän peukkuja pystyssä, älä toki vielä lannistu!

T:Minerva

Vierailija

Tuosta kiinnittymisvuodosta vielä sen verran, että voiko alkio kiinnittyä VASTA 9-10 pv oviksesta??? Olen monestakin paikasta lukenut, että kiinnittyminen tapahtuisi 5-6 pv hedelmöitymisestä. ???

Kuba

Uusimmat

Suosituimmat