ihmetyttää nää lintunfluenssaa " pelkäämättömät"

Vierailija

jotka kuitenkin roikkuvat ilmeisesti koko päivän netissä lintuinfluenssa-aloituksia kommentoimassa. Jos ei teitä aihe kiinnosta, niin miksette malta pysyä siitä erossa?

Kommentit (15)

Vierailija

Mutta asiat tärkeysjärjestykseen. Mitä sitä voi asialle itse tehdä. Pestä kädet hyvin ja olla koskematta linnunpaskaan.

pelätään sitten kun on siihen oikeasti tarve ja pandemia jo liikkeellä. turhaa stressata itseään aiemmin.

lapsia vaan kyllä huolettaa turhaan jos vanhemmat pelottelevat etukäteen. Ja oli tuossa jossain aiemasa viestissä kirjoitettu että voihan sitä liukastua vaikka ilalla suihkussa ja halkaista päänsä.

Vierailija

Vaikka minä sitä hieman pelkäänkin niin ei se minun elämääni ole silti muuttanut. Varaudun siihen vain lääkkein ja ruoalla. IHan vaan perheeni vuoksi ja siksi koska varautumisesta ei ole mitään haittakaan. Itse olen huolissani koska minulla sairaus jonka takia vastustus kykyni on heikko ja pelkkä flunssakin on vaaraksi minulle, saati sitten joku kulkutauti.

Vierailija

Onhan se suorastaan luonnotonta jos ei pelkää, kun seuraa mitä tiedoitusvälineet ovat kertoneet. Jo pelkkä itsesuojeluvaisto herättää pelon tälläisen edessä.

Vierailija

Kyllähän sinäkin kommentoit aloituksia, joiden kanssa et ole samaa mieltä. Tämä on aivan sama asia.

Lintuinfluenssaepidemian uhka on todellinen, mutta koska sille asialle ei voi juuri mitään tehdä tässä vaiheessa, niin ei kannata menettää yöuniaan ja stressata liikoja.

That' s all.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Onhan se suorastaan luonnotonta jos ei pelkää, kun seuraa mitä tiedoitusvälineet ovat kertoneet. Jo pelkkä itsesuojeluvaisto herättää pelon tälläisen edessä.

Vierailija

kaikki olisivat peloissaan? Ihmisiä on erilaisa, toiset pelkääväät pimeää ja hämähäkkejä, toiset pandemiaa, toiset ei pelkää mitään. Turha sanoa että kaikki pelkäisivät, minä en ainakaan pelkää, se tulee jos on tullakseen enkä sille mitään voi. Voin kuolla vaikka minuutin päästä jos verisuoni repeää päästä tai voin kuolla 50 vuoden päästä tai viikon päästä tai jäädä auton alle jne. En murehdi turhaan etukäteen asioita joille en voi tehdä mitään

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija

Mikä hysteria syntyisi, jos vain kaikki paniikissa olevat kirjoittelisivat..!

Ja tarkoitan nyt niitä, jotka myös osaavat perustella mielipiteensä, ja näin ehkä rauhoittaa meitä pelokkaita.

Vierailija

Suurempi todennäköisyys on edelleen jäädä auton alle kuin saada tartunta. Ja sitten jos alkaa levitä Euroopassa niin ei mahda mitään jos lääkettä ei keksitä. Miksi eläisin elämäni loppu ajan paniikissa? Ei ole mitään hyötyä tai järkeä. Noudatan toki viranomaisten ohjeita jos tulee esim. käsky ottaa joku rokote, mutta paniikkiin en suostu.

Vierailija

oon samaa mieltä kakkosen kans. Miks ihmeessä vaivata pientä päätä sellasilla asioilla mille ei mitään voi ku on olemassa sellasiaki mille vois ja paljon. Ja niin, en pelkää.:D

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kyllähän sinäkin kommentoit aloituksia, joiden kanssa et ole samaa mieltä. Tämä on aivan sama asia.

Lintuinfluenssaepidemian uhka on todellinen, mutta koska sille asialle ei voi juuri mitään tehdä tässä vaiheessa, niin ei kannata menettää yöuniaan ja stressata liikoja.

That' s all.

Vierailija

mutta sen ehkä aiheuttamaan eristyspakkoon voi toki varautua. Moni muukin syy voi aiheuttaa sen että perheet joutuvat viikoiksi neljän seinän sisälle.

Jos pandemia tulee rajuna tänne, kaupat, koulut ja työpaikat saattaa sun muut mennä esim. kuukaudeksi kiinni. Töihin saavat mennä vain palomiehet, sairaanhoitajat, lääkärit jne.

Vierailija

Olen tietoisesti välttänyt niitä, koska uskon että meistä pidetään huolta täällä suomessa.Ei syytä huoleen. Rokotukset on kohta valmiina odottamassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat