Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

gallupia, minä kp:nä plussasitte

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli kiinnostaa lähinnä jos olette testailleet ennen kuukautisten myöhässä oloa, näkyykö viivat jo etukäteen vai tuleeko negoja kunnes on malttanut odottaa että ovat myöhässä? Tietty vaihtelua on ku se oviskaa ei tuu aina ajallaan..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En nyt varsinaisesti aikaisin testannut... plussasin haamun kp45, mutta myöhemmin kävi ilmi, että viikkoja tuolloin oli kasassa vasta 3+6

Vierailija

Testasin Unistepillä kp26/29-32 aika selkeen plussan. Tein vielä varmuustestin kp32 ja sitten tulikin tosi vahva plussa. Olen aina ollut innokas testaaja ;)

T: Näpiskä rv 37+0

Vierailija

apteekin raskaustestillä. oireet olivat selviä ja vahvoja ja sanoin kullalleni jo ennen testiä että kyllä meille nyt on vauva tulossa, ja nyt polskuttelee masussa viikolla 26+4 :)

Vierailija

Eka testi oli joku siskolta jäänyt,marketin kummallinen " liuskatesti" ,toinen Apteekin oma testi. Kiertoni on pitkä ja vaihteleva (25-39), koska mulla on pco. Testaamisen ajankohtaa on siten vaikea arvata...Ekan testin jälkeen olin tosi pettynyt ja yllättynyt, mutta parin päivän päästä rinnat oli jo niin arat ja etoi, että tein toisen :-)

Vierailija

haalean mutta selkeän plussan acon10:llä kp27/29, tuosta kierrosta olisi kyllä oviksen perusteella tullut 31pvää joten aikaseen plussan näytti.

kahdesta ensimmäisestä olen plussannut vasta kun menkat on olleet muutaman päivän myöhässä, mutta siihen aikaan en tiennyt mitään näistä herkemmistä testeistä, liekö niitä markkinoilla olikaan silloin vielä...

Lahja rv 31+0

Vierailija

Ekan positiivisen tein acon10llä kp 29/29-30, sain haalean mutta ihan näkyvissä olevan viivan. Vielä kp 27/29-30 sama testi nätti negaa.

Vierailija

Mutta kun tässä nyt haetaan niitä aikaisempia plussia, niin äitini plussasi juuri kaksi päivää ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa. Sääli toisaalta ettei ehditä olemaan kauemmin yhtäaikaa raskaana ;)

-Coppola rv 40+1

Vierailija

kp 24/24-25 tosi vaalean haamun, jota luulin jo negaksi, mutta kunnon valossa näkyikin haamu... kp 26 sain sitten ihan kunnon viivan näkyviin. Niin ja testinä molemmilla kerroilla Prisman halpistesti Pregent Stick tai jotain sinnepäin.

Felice rv 30+2

Vierailija

Testin tein Acon 10:llä. Parin päivän päästä tein uudelleen ja silloin tuli vahvempi haamu ja vahva plussa tuli kp 36 samalla testillä.

simsku rv 15

Vierailija

Mä tein ekan testin kp26/28 ja ihan puhdas nega oli. Kp30/28 sain testiin selvän plussan. Menetin jo toivoni tuon kp26 testauksen perusteella, mutta menkkojen myöhästeltyä uskaltauduin testaamaan uudestaan. En siis suosittele testaamaan ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Säästyt turhilta pettymyksiltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat