Miksi ihmeessä tissien pitää alkaa roikkumaan imetyksen jälkeen?

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Ottaisin mieluummin takaisin ne napakat A:t kuin nämä roikkuvat B:t... Järkyttävän näköiset ovat.... Onneksi on push-upit keksitty!

Vierailija

Mutta toisen imetyksen jälkeen (joka vesti 1v2kk) roikkuminen ei enää palautunut.

Kuppikoko ennen raskauksia ja nyt AA, imetyksen aikana B. Ei uskoisi, että näin pienet rinnat voi roikkua, mutta siinä ne roikkuu muun ihon mukana... ihon kimmoisuus kun vähenee muutenkin iän myötä, ja mulla on kohta 40 klasissa.

Mutta tiedättekö, eipä harmita silti. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita ja kun tuo ulkonäkö muutenkin alkaa osoittaa rupsahtamisen merkkejä, niin paljon väliä?

Vierailija

Ja vie jonkin aikaa imettämisen lopetettua että se rasva palautuu sinne niitä nostamaan. Mä oon imettänyt pienillä rinnoillani 4 lasta eikä ne roiku. eka näyttää et ne kutistui rusinoiksi mut kyl ne sit siitä napakoitu taas.

Vierailija

Minulla ei rupsahtanut (eivat mitkaan Pisan tornit olleet alunalkaenkaan...), mutta imetysaikana koko ei muuttunut juurikaan, vajaan kuppikoon, jos sitakaan. Imetin kylla ison pojan nelikuiseksi, joten maitoa tuli, mutta ilmeisesti sita herui aina tarvittaessa eika varastoitunut kovin nopeasti. Eika mitaan liivin suojia tarvinnut.

En tieda miten niilla, joilla rinnat paisuivat paljon?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat