onko kellään ohjetta masutuubin tekoon?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

olisin tosi kiitollinen neuvoista! en raaski ostaa ku saa halvemmalla jos tekee ite.

Kommentit (6)

Vierailija

Itse tein juuri toissapäivänä tuubin putkiresorista, ei siis sellaisesta perinteisestä suurivakoisesta, vaan kapeavakoisesta, jonka oikea puoli näyttää aivan sileältä t-paitakankaalta. Ei tarvinnut ommella kuin ala- ja yläkäänteet ja ottaa pikkasen yläosasta sisään, niin se oli siinä. Sivusaumoja ei siis tullut lainkaan, joten saumat ei ainakaan paina. Siinä on lycraa mukana, joten se joustaakin mukavasti. Hinnaksi tuli vähän alle 3 euroa eikä aikaakaan kulunut kuin puoli tuntia!

Kannattaa kokeilla! :)

t: hömppä ja masukki 19+0

Vierailija

niin uusimassa suuri käsityö lehdessä oli kaavat mammahousuihin ja paitaan. Tulee varmasti halvemmaksi ommella itse!

Kannattaa katsoa. Itse aion ommella pikkujouluihin mammahousut. Tilasin hm:ltä yhdet mustat mutta ei todellakaan vastannu odotuksia. Parempi ku väsää vaan itse :)

Vierailija

Minä leikkasin vanhoista t-paidoista (joissa on lycraa tietysti) alaosan irti, kainaloiden alta ja vedin hiukan saumasta sisään ja ompelin yläreunan. Eipä niitä ennen raskautta ostettuja teeppareita tule kuitenkaan käytettyä enää raskauden jälkeen kun aina noi muotijutut vaihtuu. Mulla oli siis valkoinen, punainen ja vihreä. Pärjäsin niillä monta kuukautta. Enää en ole käyttänyt kun olen ihan kokonaan siirtynyt mammapaitoihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat