Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini sai sijaisuuden, ja kysyin hänen palkkaansa. Ei voinut muka millään sitä kertoa.

Vierailija

Kierteli vaan ja sanoi, että " ei mikään huippupalkka, mutta ihan kivasti me pärjätään" . Mikä helvetin salaisuus palkka nyt on?! Ihmeellinen muija.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Voin kuvitella,kun te " ylemmän" luokan ihmiset keskustelette " Voi ompa kaunis ilma tänää,taidan ottaa uuden pyöräni ja pyöräillä tänään hieman" " Kuukostaapa mukavalta,minä taidan viedä fifin parturiin" " Oli kiva keskustella,hei hei" " Kyllä,niin oli,moi,moi" BUAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Ystävien kesken täytyy todella voida KESKUSTELLA;eikä jauhaa turhanpäiväistä soopaa. T.Onnellinen alaluokkalainen,joka keskustelee myös palkoista

Vierailija

Mä en myös ymmärrä, miksei voi saadusta rahasta puhua. Minä puhuin rahasta jatkuvasti, kun olin köyhä opiskelija, puhuin aina kuinka sitä ei ole tai on xxx markkaa. Sitten puhuin rahasta avoimen iloisena myös, kun valmistuin ja sain työpaikan, josta sain ihan pipona rahaa (huom: ero opintotukeen oli huomattava :) ja onnellisena vaahtosin, että hitsi, mä sain ostettua itselleni uuden teeveen, ja uusia vaatteita. Ja nyt vaahtoan taas, että miten tää lapsiperhe-elämä on näin kallista, mihinkään ei oo varaa näillä palkoilla/tuilla, että me olla j...lauta persaukisia.

Se on VAIN rahaa. Ei sillä ole mitään varsinaista merkitystä, paitsi siten miten sen vaikuttaa elämisen mukavuuteen.

Vierailija

Kyllä mulle ainakin on isku vasten kasvoja, jos hyvältä ystävältä kysyn jotain kohtuullisen intiimiä, ja kieltäytyy vastaamasta kokonaan. Tai no ehkä lievemmin kuin isku vasten kasvoja, mut vähintään siitä tulee outo fiilis.

Vierailija

En tiedä, mitä ystäväni ja sukulaiseni ansaitsevat eikä kukaan tiedä, mitä minä ansaitsen (jos eivät ole julkisia verotuloja käyneet kyselemässä). Herättäisi kuitenkin kateutta ja kun ei me verojen jälkeen kuitenkaan mitään rikkaita olla, niin turhaa olisi siitä puhuakaan.

Vierailija

Mitä te nyt haluatte sanoa, että teillä on valta ja kyky päättää kaikkien muiden puolesta, mitä kukin saa pitää yksityisasianaan ja mitä ei? Voi hemmetin idiootit.

Kai se nyt on jokaisen oma asia, mistä haluaa puhua ja mistä ei. Uskokaa nyt vaan, että raha ja palkka on monille intiimi aihe.

Vierailija

Palkassa ei oo yhtään mitään salattavaa, miksi ihmeessä joku haluaa pantata sellaista tietoa läheisiltään? Mun tuttavapiirissä kaikki on kyllä tämän asian kanssa täysin avoimia. En mä nyt kaikilta kysele palkkoja, mutta tämä kaverini työskentelee samalla sektorilla kuin minä ja olisin ollut kiinnostunut kuulemaan, kuinka joku muu tienaa samoissa hommissa. Maailma on kyllä täynnä niin omituisia ihmisiä, huhhuh.

Vierailija

- rahalla ei ole yleisesti tapana pöyhkeillä, siksi toisen rahatilanteen urkkiminen on huonoa käytöstä.

- palkalla mitataan ihmisen ammattitaitoa ja tarpeellisuutta työnantajalleen, siksi siitä on noloa keskustella. Kukapa haluaisi kertoa huonosta palkasta?

Minä puhun hyvinkin tarkkaan monesta muusta asiasta. Terveydestä, seksitäkin. Yhteiskunnallsista asioista ja kulttuurista mieluiten.

Vierailija

aiemmin tein niin ja voi luoja niitä kommentteja ja takana päin paskan puhumisia. Nyt pidän omana salaisuutenani sen, mitä minä ja miehemme tienataan, eipähän tarvii kuunnella kateellisten panettelua!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat