tosi typerää odottaa 3kymppiseks ennen ku saa lapsen

Vierailija

mä ainaki haluun mahd nuorena ni on samalla aaltopituudella niitten kaa, puhuu samaa kieltä ja osaa ostaa niille ajanmukaisia vaatteita jne

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vaikka miten nuorena saa lapset niin rajoja lapsille on laitettava = teinin mielestä olet pystyyn kuollut kalkkis. Kaikki yli kolmikymppiset on ihan vanhuksia noiden mielestä. Ehkä tekin sen tajuatte kun lapsenne on siinä iässä.

Vierailija

... niin, että lapset kannattaa hankkia silloin kun on henkisesti niille kypsä. Lasten kanssa ei räitä kartsalla ja hengata samoissa baareissa. Itse sain ensimmäisen 31v ja osaan ostaa sille ihan muotivaatteita. Ostaa H&M:ltä niin ei voi paljon muita ostaa. Kun aikanaan (valitettavasti) saat omia lapsia huomaat, ettei se mitä niillä on päällä olekkaan ehkä niissä just " se juttu" vaan joku ihan muu. Mieti sitä pissis!

Vierailija

ja esikoisen sain 29, kunnon mies kun löytyi vasta 27 v. Olisiko ollut parempi hankkia lapsi opiskelujen keskelle ja erota todella huonosta suhteesta. Pitäähän sitä nyt lapsenkin tunteita ajatella!

Vierailija

Olen matkustellut, menoni mennyt eikä tarvi pähkäillä mistä saisin lapsenvahdin viikonlopuksi kun pitäisi päästä baariin.

Mieluummin hoitelen työllämme ansaitsemamme omakotitalon pihaa ja ostelen lapselle ja itselleni vaatteita kun ei tarvitse joka penniä laskea ja iloitsen siitä, että tuli parikymppisenä käytyä koulua eikä vaihdettua vaippoja. Nyt ei tarvitse miettiä, miten pärjätä seuraavaan lapsilisäpäivään.

Vierailija

Mä sain esikoiseni 18.v ja joka nyt on 16.v ja mä vähän päälle 30.vIhan kiva, et on isoja lapsia, mut on noita pieniäkin ja noista isoista on paljon apua niiden hoidossa. (ja siis MIELELLÄÄN hoitavat, ei ole pakkopullaa)

Vierailija

että on tosi typerää jättää " lapsen teko" yli 30puolelle... ja halusin paljon lapsia ja nuorena. jätin pillerit pois 24v, mutta lasta ei ole kuulunut. nyt olen 28 ja olen mielestäni vieläkin todella nuori. Ajattelen, että vaikka sitä lasta ei tulisi ihan vielä, niin olen sittenkin nuori. Tänään viimeksi kun ajelin töistä kotiin autolla, niin huomasin taas kuinka mukavaa elämä on kun saa mennä ja tulla vielä vapaasti ja kuinka nuori olenkaan.. olen todella alkanut ymmärtää niitä, jotka eivät lapsia edes harkitse ennen kun ovat 30. (tietysti jos käy näin kuin meillä, niin on onnekasta, että lapsettomuus havaitaan ajoissa. näin on enemmän aikaa hoitoihin ennen kuin on liian vanha.) Tuumailin automatkalla myös, että ehkä tuntisin itseni vanhemmaksi, jos minulla lapsi olisi. (jos ensimmäinen raskauteni v.98 ei olisi mennyt kesken, minulla olisi jo lapsi, joka olisi koululainen)

nuorekas äiti voi kai olla minkä ikäisenä vain. kai se on sisäisestä maailmasta kiinni.

Ja itse olen tällä hetkellä tyytyväinen tilanteeseeni :)

Vierailija

Mä sain esikoiseni 18.v ja joka nyt on 16.v ja mä vähän päälle 30.vIhan kiva, et on isoja lapsia, mut on noita pieniäkin ja noista isoista on paljon apua niiden hoidossa. (ja siis MIELELLÄÄN hoitavat, ei ole pakkopullaa)

Vierailija

Se kuilu syntyy jo liki 20 ikävuodesta. Se kuuluu elämään eikä sille voi mitään.

Toinen asia on se, että ihmisen kuuluu aikuistua. Jos kolmikymppinen (olettaen, etta saa lapsen kakskymppisenä ja kun lapsi on kymmenisen vuotta, niin hänen kanssaan aletaan kunnolla keskustelemaan) puhuu vielä samalla tasolla kuin parikymppisenä, niin se ei ole ihailtavaa ollenkaan. Sittten on jotain pahasti pielessä.

Vierailija

Ja niistä vaatteista. Me yli 3-kymppiset osataan niistä mageista kuteista valita muut kuin lantiohousut ja napapaidat, siis lapsille.

Vierailija

Mutta nyt olen sitä mieltä, että oli ihan hyvä etten sitä lasta saanut ennen kuin olin 29. Olisin kyllä halunnut lapsen jo aikaisemmin, mutta kun ei niitä lapsia aina saa, vaikka kuinka haluaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat