Oliko se Seija nyt siis feikkki vai pystykö todistaa sen mokansa?

Vierailija

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

teki muka äitimammaset! Ettekö te nyt käsitä, että JJ teki sen tahallaan, vitsinä? Niin ilmiselvä äitimammas-imitaatio. Ei vaan hirveesti naurattanut. Mutta näköjään teihin hölmöihin uppoaa mikä tahansa ;D

Vierailija

mitä väliä on sillä mitä tällä palstalla luullaan tai ei luulla ? miten joku aikuinen ihminen viittii vetää moisesta hernettä nenään ja ottaa yhteyttä ylläpitoon ? pitäisköhän tämänkin ihmisen hankkia elämä tai voihan se olla että normaali vuorovaikutus ei onnistu kun netissäkin tuntuu olevan niiiiiiiiin vaikeeta

Vierailija

En ole JanicaJesmiinan viestejä kirjoitanut koska en ole JanicaJesmiina. Onko niin vaikea teidän ymmärtää että minulla ei ole mitään tekemistä JanicaJesmiinan kanssa. Hän varmasti aivan tarkoituksella sen viestin kirjoitti. Minäkin voisin samalla tavalla kirjoittaa S-e-i-j-a:na vaikka johonkin Tempakan ketjuun siihen tyyliin että olisin muka Tempakka. Kuka tahansa voi mennä kenen tahansa nimimerkin maineen tuolla tavalla pilaamaan ilman että tällä nimimerkillä on mitään tekemistä asian kanssa.

Olen aina kertonut että en kirjoita millään muulla kuin S-e-i-j-a -nimimerkillä ja minulla ei minkäänlaista tarvettakaan ole kirjoittaa muilla nimimerkeillä. Jos yhtään olet minun viestejäni lukenut, huomaat kyllä että ne eroavat täysin esim. JanicaJesmiinan viesteistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat