Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihan puhki :(

Vierailija

Töissä ns. asiantuntijahommissa asiaskasvastuussa. Töitä olisi varmaan 5:lle hlölle, firmassa tällä sektorilla olen vain minä. Päivät kuluu tapaamisissa ja niihin reissaamisessa (joko Suomessa tai Euroopassa) ja kiireelliset hommat pitää tehdä joka tapauksessa oli reissussa, kipeänä tai lomalla.

Tavallisena päivänä en voi venyttää päivää kun lapset täytyy hakea hoidosta, joten koko ajan yritän saada tekemättömiä kiireellisiä juttuja tehtyä. Puhelin soi pitkälle iltaan kun johonkin tarvitaan vastausta ja liian usein jotain on pakko tehdä vielä illallakin.

Mies on laiska kuin saapas eikä kotitöihin koske millään. Koska joudun olemaan arki-iltoja poissa hän katsoo oikeudekseen lusmuilla aina kun en ole kotona. Kun olen poissa ei tee mitään välttämätöntä monimutkaisempaa ( ruokkii ja pukee lapset, ei edes korjaa jälkiään tai käy kaupassa) Ja jaksaa marista kun ei saa tarpeeksi seksiä -evvk, en tosiaan jaksa -

Harrastukset ja ystävät on hiipuneet, tunnen itseni vain väsyneeksi koko ajan. Viikonloput teen kotihommia (pyykkäystä, siivousta jne.)

Loma on ihan turha ajatus kun se vaan siirtää&pahentaa asiaa, ainoa mikä auttaisi olisi että muu maailma pysähtyisi kuukaudeksi että saisin rästityöt tehtyä............

Väsymys näkyy jo nyt fyysisinä oireina; keskittymiskyky 0, teen kirjoitusvirheitä, hartiat ihan jumissa, päänsärkylääke joka päiväinen asia....Miten tätä jaksaa vielä 30 vuotta? Ja jos ei jaksa niin mitä vaihtoehtoja on? Asuntolainaa vielä lähes 15 vuotta edessä

Onko kukaan hypännyt vastaavasta oravanpyörästä pois? Mihin työhön päädyitte?

Kommentit (1)

Vierailija

Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa hakeutua sairaslomalle noilla oireilla. Mulla työterveyslääkäri otti vastaavanlaisen tilanteen hyvinkin vakavasti, tosin mulla alkoi olla myös sydänoireita:( Jatkuvaan päänsärkyyn sain joksikin aikaa estolääkityksen (pitkävaikutteinen särkylääke, joka otettiin heti aamusta). Ehkä jonkinlainen aikalisä olisi paikallaan sullakin. Itse olen päätynyt tekemään 30 tunnin työviikkoa, ja olen keskittynyt muutenkin tekemään työssä vain välttämättömimmän.

Uusimmat

Suosituimmat