2-SOLUISILLA ALKIOILLA RASKAAKSI??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei! Epätoivoisena kyselisin onko kukaan tullut kaksisoluisilla alkioilla raskaaksi. Siis niin, että alkiot ovat vielä siirtovaiheessa olleet kaksisoluisia. Itselläni oli taas tänään PAS, jossa siirrettiin

- ALKIO A, joka pakastettaesssa oli ollut nelisoluinen. Nyt sulatuksessa soluja hävis niin, että eilen jämähti kaksisoluiseksi, eikä ollut siitä jakaantunut tämän päivän siirtoon mennessä.

- ALKIO B, oli myös nelisoluinen, sulatuksessa muuttui yksisoluiseksi eilen ja oli tänään jakaantunut kaksisoluiseksi.

Usko ja Toivo koko hommaan on kyllä totaalisesti kadonnut, kun aina meidän alkioille käy näin. Lääkärit eivät osaa sanoa muuta kuin, että ei voida tutkia mistä johtuu, eikä siirrettäisi, jos kukaan ei olisi koskaan raskautunut tällaisilla alkioilla.

JAKSUJA TEILLE KAIKILLE HOITOIHINNE!

t. hoitoihin väsynyt sandee

Kommentit (3)

Vierailija

Muistan ainakin Verkkikseltä pari tapausta, jossa on tullut raskaus 2-soluisella :-) tarkemmin voit kysyä tietenkin sieltä " Lapsettomuus Takana" palstalta, kuka se tapaus oli... oli muistaakseni vain " hidas" kaksisoluinen....

Usean kerran muistan, että on soluja on sulatuksessa tuhoutunut, mutta silläkään ei pitäisi olla mitään varsinaista haittaa, koska siinä vaiheessa solut eivät ole vielä eriytyneet... nyt en just muista, että olisiko joku raskautunut mainostanut tälläisellä alkiolla tulleensa raskaaksi, mutta uskon, että niitäkin raskauksia on!!

... ehkä plussatesti tulee sitten vain päivän parin myöhässä, mutta sillä tuskin on mitään väliä, kunhan itse vauva tulee about ajallaan :-)

Hienoa, että pääsitte siirtoon!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Ja onnittelut siirrosta joka tapauksessa. Minulle lääkäri sanoi toissapäiväisen siirron yhteydessä (2 siirrettiin), että 2-soluisilla raskaaksi tulon todennäköisyys on vähän alhaisempi kuin nelisoluisilla. Meillekin siirrettiin kaksi, toinen oli nelisoluinen ja kaksisoluinen oli kyllä ehtinyt jakautua kolmisoluiseksi. Mutta siis toivoa on, eivät ne muuten niitä siirtäisi! Onnea matkaan!

Nasu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat