Vierailija

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pari vuotta sitten. Juteltiin aika pitkästi ja vannotin hänelle, että aika kultaa muistot. Kehuin sopivasti, mutta muistutiun eroavaisuuksistamme. Ihana lämmin keskustelu,auttaisin häntä heti jos hän apua tarvitsisi. Vain liian hyvä seksielämä estää ystävyyden nyt kun emme ole yhdessä. Kyseessä on siis ihan nuoruuden rakastettu.

Kysyisin vain että mitenkä oli rakkauden laita seurustellessamme? Mitenkäs on rakkaus tähän naikkoseen jonka kanssa mua petti ja jonka kanssa nyt asuu yhdessä..? (ja eksä soittelee mulle edelleen joka ikinen viikonloppuyö, kännissä..en tiedä asiaansa koska en vastaa eikä selvinpäin soittele)

Sais se mies mennä saman tien pihalle. Paluuta ei ole enää mun elämään. Piste.

Ihmettelisin kyllä todellakin, miten olisi kotiini löytänyt.. Seurusteltiin kun asuin ulkomailla, ja ko. maa ei ollut tämän miehenkään kotimaa.

Mutta kaatunutta maitoa on turha itkeä ja meillä on nyt molemmilla omat perheemme. Varmaan halattaisiin ja juotaisiin kahvit (jos hän vaikka olisi oppinut juomaan kahvia!). Kiva olisi nähdä pitkästä aikaa.

teki sen jo kerran ja kun sanoin, että ei kiitos, palasi tyttöystävänsä luokse:)

Nyt ovat naimisissa ja heillä on lapsi, että olisi kyllä sen takia hieman eri juttu. Sanoisin vain, että menehän kotiin...

Kylla kai tyyppi pitaisi sisalle pyytaa ja vahintaan nyt kahvit tarjota. Olisi kiva jutella, kun en ole nahnyt moneen vuoteen, ja oltiin parhaat kaverit melkein lapsesta saakka. Sinansa itse rakkaustunnustuksen suhteen olisi pakko kylla vaan sanoa, etta mukavaa, etta rakastat, mutta olen onnellisesti naimisissa, enka itse muutenkaan lainkaan rakastunut exaani.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat