Kysyin just mieheltä, pelkääkö hän lintuinfluenssaa??

Vierailija

Mies kysyi että miksi sitä pitäisi pelätä ja minä tietenkin selitin että no siellä on av-mammat jo hakemassa kaiken maailman lääkkeitä lapsilleen, niin pitäiskö meidänkin?....ja nyt paras kohta, mieheni vastaus:

No sinun juttujen perusteella siellä av:lla on muutenkin niin sekopäistä ja hysteeristä porukkaa, että niitten juttuja ei kyllä kannata kuunnella. Mitään lääkkeitä ei haeta ennen kun se lintuinfluessa on ainakin Suomessa asti.

....taitaa olla aika fiksu mies mulla....:)

Kommentit (15)

Vierailija

joku mies sanoo jotain, niin kyllä on sitten VIISAS. Hitsi vie, mä olen itse kansanterveystieteilijä, ja mua pelottaa! Jos olisin lapseton , niin en varmasti pelkäisi. Äideille nyt lasten hyvinvointi ja se, ettei lapset menetä äitiään, on tärkeitä. Miehet ei ajattele samalla tavalla lapsistaan kuin naiset!

Vierailija

Sehän on fiksua. Monelta taholta on jo todettu, että on vain ajan kysymys, MILLOIN lintuinfluenssa Suomeen saapuu. Eli takulla saapuu, vain ajankohta on epäselvä. Sittenhän se on hauska rynniä rokotukseen kun pöpjä on ilmassa enemmälti...

Luuletko tosiaan, että WHO tiedottaisi lintuinfluenssan todennäköiseksi kuolonuhrien määräski 5-150 miljoonaa, jos se ei olisi todenäköistä? Totta kai hysteria pyritään pitämään kurissa, ja tällaisia tiedotteita annetaan vain hyvin vakavissa tilanteissa. Jos riski taudin liikkumisesta olisi pieni, ei siitä olisi kerrottu ihmisille yhtikäs mitään...

Sitä paitsi, mitä haittaa voi influenssa rokotuksesta olla???

Että joo, nähtäväksi jää, kuinka fiksu miehesi sitten onkaan.

Vierailija

tautia on ollut hollannissa jo vuonna 2003 kanoissa. aiotteko jauhaa tästä asiasta seuraavat vuodet ja odotella milloin tauti tulee.

ensin minäkin hysterisoin mutta kun juttelin muiden ihmisten kanssa jotka eivät käy av:llä , rauhotuin. ei kai muualla niin huolissaan olla kuin täällä =D

pitäiskö vain istua ja odotella milloin tauti tulee. en epäile etteikö tulisi, mutta saatinhan hullunlehmän tautikin hyvin kuriin, samoin sars joten miksei myös tämä.

Vierailija

juuri äsken useampiinkin lintuinfluenza ketjuihin. Ihan vain saadakseni kunnon naurut tällekin päivälle. :)))) t: 10 ( myös tieteilijä)

Vierailija

Hysteerisyysmamma...tämä mamma ei katso kauniita ja rohketa ollenkaan =D Aika hauska diagnoosi.

Minusta on vain järkevää ajatella eteenpän enemmän kuin päivä kerrallaan.

4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat