Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen " virikelapsen" äiti. Haukkukaa, kysykää, neuvokaa. :)

Vierailija

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

" Säälittävää touhua ap, eikö kannattais kertoa kaikki faktat jo siinä aloitusvestissä, eikä

sitten pikkuhiljaa kertoilla niitä asioita, kun on ensin " suututtanut" kaikki veronmaksajat, jotka kustantavat sinun lapsesi hoitoa, koska äiti on liian laiska. "

En kertonut koko tarinaa heti aloitusviestissä ihan syystä. Oletteko huomanneet että kaikki " kotiäidit, jotka vievät esikoisen hoitoon ja ovat vauvan kanssa kotona" niputetaan samaan laiskojen, tyhmien ja saamattomien joukkoon? Kyselemättä mitään taustoja.

Kummastakaan lapsistani ei näy päälle päin mitään vikaa olevan, vaikka sairaita ovatkin. Ulkopuoliset eivät voi perhettämme katsomalla päätellä tilanteestamme yhtään mitään.

Te tuomitsijat, neuvojat ja sättijät, kannattaisiko joskus miettiä pidemmälle, ennenkuin olettaa jotakin?

ap

Vierailija

Mulla ainakin on tuon ikäinen kotona ja ihan hyvin keksitään tekemistä ja saman ikäistä seuraa saa kavereiden ja sukulaisten lapsista....tai niin sulla ei tietenkään edes ole kavereita...

Vierailija

" ap miltä tuntuu tehdä vain sairaita lapsia, tunnetko epäonnistuneesi jotenkin?

Siis ei liity asiaan, eikä millään pahalla, mietin vaan. Tällaista kun ei normaalisti voi keneltäkään päin naamaa kysyä."

Ymmärrän, netti on oiva paikka kysyä arkaluontoisempaakin asiaa, kun ei halua kettän todellisessa elämässä naamatusten loukata.

Heti aluksi ajattelin, että onpa oto kysymys! En ole ikinä ajatellut mitenkään epäonnistuneeni. Olen aina ajatellut vain, että kyllä on ollut p...a tuuri meidän perheessä niin monessa asiassa...En tiedä onko tällaisissa asioissa mitään merkitystä mailmankatsomuksella. Itse olen agnostikko, enkä usko kohtaloon jne. Uskon kaiken olevan vain sattumaa, toisille käy huonompi munkki kuin toisille.

ap

Vierailija

Miten päädyit tähän ratkaisuun?Oliko hän hoidossa jo ennen vauvan syntymää vai aloittiko vasta? Onko alueellanne puistoissa ym. esikoiselle samanikäistä seuraa?

Jos kerhoja tarjolla, koitko päiväkodin jollain tavoin paremmaksi paikaksi?

Vierailija

Unohtakaa kuntosali ym. harrastuksenne iltasella äidit! Ettette missaa minuuttiakaan!

Vähät lapsen hyvinvoinnista, kunhan vaan on kotona silmän alla, ilman kavereita ja useimmiten myös vailla äidin syliä tai jaksamista.

Joku kirjoitti ettei laittaisi lasta hoitoon jos olisi kotona. Hah! Saappa oikein vaikeastivammainen lapsi, mitä se vaatisikaan sinulta ja muilta lapsiltasi.

Älä tuomitse tilanteita joista et mitään tiedä.

Huh huh, nyt riitti minullekin, menen nukkumaan. Uskon kuitenkin että AP on tehnyt ratkaisun joka on heidän perheelleen ja esikoiselleen hyväksi.

Vierailija

kritiikin, joopa joo ja lehmät lentää.

Mitä tulet tänne sillä asenteella että sinua saa kritisoida ja sitten suurinpiirtein haistattelet kaikille jotka niin tekevät??

Vierailija

Tässä tulee neuvo: OTA HYVÄ IHMINEN SE LAPSESI KOTIIN, JOS HÄNTÄ RAKASTAT!! Mikä tahansa päivä voi olla viimeinen jolloin lapsesi näet. Etkö silloin toivoisi, että olisit viettänyt enemmän aikaa oman lapsesi kanssa. Luuletko todella että lapsesi tarvitsee enemmän virikkeitä kuin äidin hoivaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat