Apua, löysin tyttäreni takin taskusta linnun sulan ja koskin siihen paljain käsin

Vierailija

sit mä vielä kaivoin nenää, ennenkuin hokasin, et nyt mulla varmaan on se lintusemmonen tai ainakin AIDS tai joku

Kommentit (6)

Vierailija

Mutta tänä päivänä vastuullisten vanhempien tulisi opastaa lapsiaan ja kertoa, ettei niihin kannata koskea. Oikeastaan emme välttämättä itsekään huomaa kun mahdollisesti joudumme kosketuksiin sairastuneen linnun eritteisiin, tai sulkiin.

Sain raivarin jo kauan ennen lintuinfluenssa hälyä, kun oma appeni oli metsäretkellä antanut lapsemme ottaa linnun sulan käsiinsä ja auliisti lapsemme sitä piteli käsisään jopa suussaan....

Silloin pidin miehelleni sellaisen saarnan, että nekin kantavat loisia, sairauksia, ettei lintujen sulkiin tule koskea..!! varsinkaan nykypäivänä..

Vierailija

täällä pystyy näköjään lietsomaan pelkoreaktioita ihan miten vain. Itse annan lapseni leikkiä kivillä, kävyillä ja linnunsulilla. Itse olen lapsuuteni konttaillut navetan lattialla. Ikää on jo lähes 40 v ja muistelen syöneeni kokonaista 2 antibioottikuuria koko ikäni aikana. Malttia akat, järjenkäyttö on sallittu.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

täällä pystyy näköjään lietsomaan pelkoreaktioita ihan miten vain. Itse annan lapseni leikkiä kivillä, kävyillä ja linnunsulilla. Itse olen lapsuuteni konttaillut navetan lattialla. Ikää on jo lähes 40 v ja muistelen syöneeni kokonaista 2 antibioottikuuria koko ikäni aikana. Malttia akat, järjenkäyttö on sallittu.

Kuulehan maatiaistollukka. Se on sillä tavalla, että se sinun lapsuutesi pikku konttaillut tutussa elinpiirissä tutun bakteeri- ja viruskannan kanssa on vähän eri asia kuin H5n1-virus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat