Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**LOKALAHJOJEN PERJANTAIPINO 14.10**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Piti vaan tulla vielä nopsaan sanomaan et nyt tuli taas outo kipu... =/

Alaselkään alkoi ikävästi särkeä ja alamahaan kans vähän, mut ei mitään kipeitä supisteluja kuitenkaan... Hieman liitoskipuja kylläkin!

Mut nyt on jo aika mennä nukkuun!!! Eihän tästä muuten tule mitään jos täällä koko yön vaan olen! ;)

-Kaisa-

Vierailija

tänään vähemmän kutisseena kallena.. ;)

eli viime yö meni tosi hyvin,nukuin sikeesti eikä kutinoita.jee!

neuvolassakin piipahdin aamupäivällä ja kaikki oli ok.

itseasiassa paremmin kuin ok;ei lisälyönneistä tietoakaan!

paino oli pudonnut 2kg..eli nyt yhteensä on tullut vaan n.8kg.

(arvelinkin tuon painon pudonneen kun ei oikein mahaan mitään mahdu..eikä iltaa myöten ruokakaan maistu.)

oma th(ärsytys)oli palannut takaisin sairaslomilta..voi kun oisin miellummin pitäny sen sijaisen! :/

tuon oman th:n kommentit on niin omituisia..kuin esim.tänään kysyi heti oonko tatuoinu huulen rajat?!!?siis olin rajannu normaalisti huulenrajauskynällä,en edes voimakkaasti..

sanoin että en,johon hän että aattelin kun sulla on muutenkin niin hyvät huulet että ootko oikein tatuoinutkin.

outoa minusta.. :/

no se omasta napasesta.

COPPOLAllakin kuulostaa jo aika lupaavalta..tsemiä sinne!!

täällä ei kyllä MITÄÄN,yritin neuvolan jälkeen juosta kaupungillakin,hulluilla päivillä jne.tulos oli muutama hassu suppari..

toivotaan että pian päästään tositoimiin kaikki!!!

palaan pian..

-k-k ja masu 39+3

Vierailija

Taas erittäin huonosti nukuttu yö takana...muutaman kerran torkahdin, mutta pääosin siis hereillä. Jo kahtena iltana maha on käyttäytynyt todella kummallisesti, eli pitää ihan hirveetä lorinaa ja mörinää niin että miehen kanssa ollaan ihan naurettu että mitäköhän siellä tapahtuu?! Möyrii siis todella kovaäänisesti ja tuntuu kummalliselta, olen yrittänyt miettiä, että olenko syönyt jotain tavallisuudesta poikkeavaa mutta ei nyt heti tule ainakaan mieleen...joten hassua tämä on.

Kiristelee, supistelee ja jomottelee lievästi koko ajan, mutta tehoa tarvitsisi saada lisää, että synnärille pääsisi. Mieskin on jo alkanut tulemaan kärsimättömäksi (olen siis tartuttanut sen jo häneenkin) eli joka ilta nukkumaan mennessä puhutaan, että josko tänä yönä...siskoni veikkasi viime viikolla, että syntyisi 14. tai 15. päivä, joten saa nyt nähdä onko hänessä yhtään ennustajan vikaa, TOIVOTTAVASTI!

Coppola taitaakin päästä pian tositoimiin, toivottavasti Taysiin suunnattaisiin täältäkin tämän viikonlopun aikana! Seuraavan neuvola-ajan sain ensi perjantaille ja sinne en tosiaan halua enää mennä!!! Neuvolassa kaikki oli muuten ok, mutta veri on edelleen huono eli nytkään ei ollut kuin 113. No, pääasia että kaikki muuten kunnossa ja vauva vilkas. Terkkari sanoi, että on pitkä vauveli tulossa, mitä se sitten tarkoittaakin, varmaan tulee joku 55 senttinen hujoppi...ja painoakin on jo ihan kivasti, joten saisi jo suostua tulemaan ulos eikä kasvattamaan itseään enää ihan hirveästi siellä masussa! Tulee äipälle muuten tukalat paikat...

Perjantain jatkoja lokamasuille ja viikonlopunalkuja myös...minusta viikonloput eivät tunnu enää samanlaisilta kuin töissä ollessa...yllätys, yllätys...tosin se on mukavaa kun mies on koko ajan kotona.

TA1KA 38+6

Vierailija

Mulla on vauva niin iso sen takia yritettiin käynnistää, maanantaina sektioon jos ei viikonloppuna synny, epäilempä kun ei mitään tuntoja ole.

EMPPU: sormien puutuminen on kamalinta aamuisin ja kun olen maannut kyljellään, ja aina jos sormet on " puristettuna" johonkin. Siis et vaikka istun käteni päällä tai nojaan niihin. Turvotusta se on, on ollut varmaan n. 10vk tai jotain. Aamulla tosiaan sattuu oikeen kun niitä pitää alkaa vetreyttämään. Pyöritän koko käsivarsia ja venyttelen koko yläkropan lihakset, sillee se päivä lähtee käymään...

nyt alkaa salkkarit ja idols

GALLUP:

Kuka on teijän suosikki idolsissa?? Mun on Hanna.

Annu taas

Vierailija

Täältä nyt nopea pinoutuminen ja sitten suuntaamaan kävellen kohti neuvolaa...

Eilen ajattelin laittaa toukalle käyntiin häädön ja talsin kahteen otteeseen pitkät lenkit, siivoilin ja rempatin ylös alas rappusia. Yö sitten menikin liitoskipujen kanssa tuskaillessa, mutta supistuksista ei häivääkään :( Aamulla jonkin verran menkkamaista jomotusta, joka sitten lakkasi kuin seinään... GRH! turhauttavaa...

Suppareita nyt vaan kaikille! Täytyy iltapäivällä vielä tulla pinoilemaan paremmalla ajalla :)

- Minski - rv 40+3

Vierailija

En muista yhtään kelle kaikille oli asiaa, kun ootte oikein urakalla pinoutuneet.. yritän nyt jotakin muistella..

[b]ANNU[/b] - Olipa merkillinen juttu, ettei käynnistynyt sulla synnytys :-O Noh, maanantaina sitten uudestaan nyytinhakuun, jos et sitten yllättäen pääsiskin viikonlopun aikana tositoimiin!

Ai sullakin sormien puutumista? Onko sulla vaan aamuisin vai ihan jatkuvasti? Mulla kun tää ei nyt lähde ollenkaan normalisoitumaan... tosi vammasen tuntusta kun ei voi oikeen tehdäkään mitään.

[b]NINNULI[/b] ja [b]VALLU[/b] - Ilmoittaudun oitis [b]Bon Jovi -Fun Clubiin[/b] :D Siis mehän ollaan ihme kolmikko ;D Ja Ninnuli, kokeile nyt ihmeessä vielä niitä mattojen pölyttämisiä sateessa, mulla ainakin eilen auttoi kaikenlainen puuhaaminen :)

[b]Siitä siirrynkin välillä omaan napaan:[/b] Oon tosi pettynyt kun tänään ei oo suppaillut, pari kertaa vaan tuossa päivän aikana.. mutta ei ihme, kun en oo tehny mitään (johtuen siitä että tuli vieraita pitkän matkan päästä..) Äsken sit yritettiin käydä lenkillä miehen kanssa niin eikös iskeny kaamee kaatosade ja piti palata kotiin.. Sitten otettiin käyttöön se yksi mukava [b]S[/b] ja kohta mennään saunomaankin ;D Jos ei mitään tehoa oo, niin..... prkl!! Ainakin tuon yhden ässän jälkeen on nyt jokunen suppari tullut *bd*

No mitäs sit..?!

[b]COPPOLA[/b] on sitten kärvistellyt oikein urakalla suppiksien kanssa! Jo on kumma jos et pian saa kainaloosi omaa pikkuista :-O

[b]VALENCIA[/b] - Mua taas nauratti se sun kommentti siitä että harrastelet täällä yksinpuhelua ;D Älä nyt vielä hätäile, kuules sunkin synnytys voi käynnistyä päivänä minä hyvänsä, ihan yllättäen!! No joo... minä paraskin sanomaan..... mutta yritän ainakin kovasti kannustaa sua, kyllä me MOLEMMAT saadaan [color=violet]lokalapsukaiset[/color] *halii* Eiks jeh?!

Meidän poitsu meni mummolaan yöksi. Siis oikein otollinen hetki vaikka synnyttämiselle kun esikoinenkin ois jo valmiiksi hoidossa ;D Suppareita tänne, kiiitoooos!!

[b]KUTINA-KALLE[/b]: Tshih, voi herranen aika mitä se th suustaan päästeli :D Kiva kun oot vielä maisemissa, ehdin tosissaan jo luulla että oot lähteny kääröä hakemaan :) Tai siis oishan sekin kiva jos olisit, mutta tarkoitin että kiva kun ilmoittauduit :)

Ok. Nyt alkaa unohtuun jo kaikki mitä piti vielä sanoa. Taidan mennä laittaa saunakamppeet valmiiksi jotta päästään löylyihin!!

Palailen varmaan vielä illemmalla, ainakin valittamaan suppareiden puuttumista jos niitä ei todellakaan aio tulla :-/

Emppu *taitaa lähteä hieromaan nännejä, mieheltä salaa* ;D

Vierailija

Sinisiipi: Onnea ya-kontrolliin. Kertoilehan kuulumiset, jos vielä ilman nyyttiä palailet! Ikävä juttu sille sun kaverille käynyt. :( Mä olen ollut myös huolissani liikkeistä, kun ne näin loppua kohden tuntuu reippaasti vähenevän. Neuvolassakin olen joka kerta sanonut, että tuntuu ettei vauva juuri ollenkaan liiku. Eivät siellä ole reagoineet mitenkään, mutta oon sit itse ollut valppaampi ja pitänyt mielessä, että millon on aina liikkunut. Kerran on äitiyspolillakin käyty liikkeiden takia, mutta onneksi kaikki on tähän asti ollut hyvin. :)

Kaisa1977: Parempia vointeja sinnepäin! Neuvolaan tai äitiyspolille vaan yhteyttä, jos jatkuu..

Mies hieroi eilen illalla niitä vyöhyketerapiapisteitä synnytyksen käynnistämiseksi ja saikin aikaseksi kivuliaita VIHLAISUJA kohdunsuulla. Ei kuitenkaan supparin supparia. Yöllä sainkin nukuttua piiiiiiiitkästä aikaa useamman tunnin sikeästi. Voi että oli levännyt olo, kun heräsin ekan kerran vessaan. Nytkin on hermot levossa, kun on pikkasen saanut nukuttua paremmin. Siinä mielessä niistä ehkä jotain apua oli. Jaksaa taas vähän hymyillä.. ;)

Aikooko joku muuten kokeilla vyöhyketerapiaa tms. ihan ammattilaisella, jos synnytys ei tunnu muuten lähestyvän? Mä ajattelin harkita, jos se ei kauheasti maksaisi..

Nyt takasin pötköttelemään miehen ja koiran viekkuun..

Rv 40+3

Vierailija

Ei mulla sikäli " hätää" , että kivut on aika lieviä. Ja nyt näyttävät valitettavasti hiipuneen entisestään. Rasittavaa tämä kyllä on, kun koko päivän on tarkkaillut ja tuntuu, että ollaan niin lähellä, mutta ei kuitenkaan...

Ei taida ässät onnistua, kun mies meni jo nukkumaan :)

Taidan luovuttaa itsekin tältä illalta ja katsoa mitä yö tuo tullessaan.

Kauniita unia!

Vierailija

Tulin juuri pitkältä lenkiltä. Reippailtiin koiran kanssa monta kilometriä hiekkateitä, muttei tullut supistuksen supistusta. Vähän vihlo ja jalat kipeyty, siinä kaikki. Aamulla vielä siivosinkin ja aion vielä lisää siivota, mutta tuskinpa se asiaa yhtään edistää.. vaikka tiedän, että odottaminen palkitaan, niin alkaa tässä silti pikkuhiljaa kypsyä...saisi edes muutama mojova ja napsakka supistus tulla, että muistaisi mistä tässä olikaan kyse! ;)

Nyt jalkoja lepuuttamaan!

Rv 40+3

Vierailija

Minäkin jaksan pinoutua, ei ookkaan vielä kilometrien pinoa..aletaanko me vähentyä???

Eilen illalla supisteli tuon tuostakin ja alamahassa niitä iänikuisia menkkakipuja..aamuyöstä taas jatkuivat ja edelleen on maha kipeä ja puristaa. Mutta taitaa nääki olla niitä " hiljaisia suppareita" , niinkuin joku (Kaisa??) sanoi. Enpä minä vielä kovin kummoista odottele, yli menee että vinkuu ;)

Alkaa vain hermostuttaan kun koko ajan juilii ja ei kunnollista supparitoimintaa ole että tietäis että nyt tapahtuu. Koko ajan varpaillaan saa vain seurata tilannetta, ei edes uskalla minnekään lähtee :/

No joo..odotellaan tässä meidän kuopukselle (vielä vähän aikaa;)) uutta jatkettavaa sänkyä. Muutaman kerran tullut pinnasängystä pää edellä alas joten päätin että nyt riittää, saa opetella oikeaan sänkyyn. Saapa nähdä pysyykö sitten vain seilaako kaiket yöt pitkin taloa.:) Pinnasänky jää sitten odottamaan vauvaa, meillä kun on isäntä tehnyt kehdon itse ekalle lapselle jossa kaikki on nukkuneet ekat kuukaudet, niinkuin myös tämä tulevakin nukkuu.

Mutta nyt jatkamaan töitä, jos nyt jaksaa mitään tehdä kun on taas niin rähjäinen olo noiden ärsyttävien epämääräisten suppareiden takia. Alkais vaan kunnolla rytistä, olen valmiina taistoon!!! ;)

Lokari 39+5

Vierailija

Ei näy olevan niin actionintäytteinen tämä aamu ja eilis ilta kuin mitä eilen aamulla sai lukea. No turvataanpahan vielä pinon jatkumista :) Ajatella että alkaa jo olemaan lokakuun puoliväli ja kohta alkaa marraskuiset hehkuttelemaan omia vauvojaan. No kunhan me jakautuisimme ensin ;)

MERITÄHTÖNEN ja muut iltavirkut. Huh... mulla on justiin toisinpäin ja viimeistään yhdeksältä alkaa simmut lurpattaa. Ei jaksa vaikka tulisi kuinka mielenkiintoista ohjelmaa telkkarista, se on " taju" pois kuitenkin. Aamulla sitten vuorostan ollaan jo näihin aikoihin (itseasiassa jo aikaisemminkin) hereillä.

PIPS ihana kuulla että palaute oli mennyt perille ja pääsit niihin tutkimuksiin. Peukut on pystyssä että kaikki ok!

SINISIIPI tervemenoa ya-kontrolliin. Nyt olisikin oivallinen päivä synnyttää ja alkaahan sulla noita viikkojakin olemaan enemmän kuin laki sallii ;) Tulehan seuraavaksi kertomaan vauvauutiset :)

Sellainen juttu tuli mieleen että onko teillä muilla syömisvaikeuksia? Mä en pysty näin aamulla juomaan edes mehua tai alkaa etoa ja " ahdistaa" ja sitten pitäisi vain maata, koska ei pysty tekemään mitään. Eli aamusin pelkkä vesilinja tehoaa ja kaikki muu saa oksetuksen päälle. Tein äsken (taas kerran) virheen ja maistoi pojan murolautaselta teelusikallisen muroja. Nyt etoo ja on tunne että olisi syönyt kilon sokeria!!!??? Ei voi ymmärtää. Vasta tuossa myöhemmin aamupäivällä alkaa pikkuhiljaa maistumaan jokin, mutta kunnolla makeaa en ole syönyt hetkeen. Mieli kyllä tekee, mutta heti kun maistan, alkaa ällöttää?? Ihan outo juttu meikäläisen kaltaiselle herkkuper*eelle :)

Tänään pitäis ehkä jaksaa raahautua itikseen tai Jumboon ruokaostoksille ja tytölle katsomaan 6v lahjaa (ylihuomenna syndet). Pitänee kai laatia oikein lista kun ostettavaa riittänee. Ajattelin ostaa lahjaksi luistimet ja jumppapuvun kun neiti aloitti juuri jumpan ja luisteluvuorotkin alkavat mun laskettuna päivänä 26.10.

Olo siis ällötystä lukuunottamatta hyvä. Sormet nyt temppuilee aina aamuisin ja yöllä oli kurjia lonkkavihlontoja, mutta muuten ei oo pahemmin suppaillu tai muutakaan. Jään siis odottamaan...

Sinilainen 38+2

ps COPPOLA peukut on pystyssä että supparit lätis kovenemaan. Samoin te muut jotka niistä " kärsitte" tai niitä vain haluatte.

Vierailija

Ainakin täällä alkoi satamaan vettä. Hyvästi kesä :(

Mies ollut vapaalla tänään ja on koko viikonlopun, joten riittää mullakin muuta tekemistä kuin aina nuokkua täällä koneen ääressä. Vaikka ei täältä kokonaan osa pois ollakaan.

Käytiin aamupäivä kiertelemässä Kodin ykkösessä ym kaupoissa. Eipä tullut ostettua mitään turhia, onneks. Ruokaostokset ja sitten kummitytölle syntymäpäivälahja. No, namujahan tarttui ruokakaupssa mukaan....

Yritän muistella edes jotain teidän juttujanne (miettii kovasti). Ainakin COPPOLAlle kovasti SUPPAREITA!!!!! Ei tartteis kärvistellä ikuisuuksia kotona. *bd*

Niin, ja enpä ois minäkään uskonut, että ANNU tulee takaisin ilman nyyttiään. Mutta tiedätpähän ainakin, että pian se on kainalossasi :) , iloinen puolestasi.

Mieleen jäi kyllä SINISIIVEN juttu (oliko sukulaisestaan), että todellakin lapset ovat lahjoja, eikä itsestään selvyyksiä. Ystäväni on saanut lapsen pitkällisen prosessin jälkeen ja se muistuttaa minuakin siitä, ettei lapsia niin vain tehdä. Silti sitä aina sortuu narisemaan turhiakin.

Liikkeitä tulee huomioitua huomaamattaan ja sitten havahtuu, jos ei muista, että onkos tänään liikkeitä ollut. Yleensä kuitenkin vauva liikuskelee, joten minun ei ole tarvinnut laskea liikkeitä. Silti tulee seurailtua muutenkin itsessään kaikkea. Olipa jotenkin sekavasti selostettu.

Mutta enempiä jaarituksia toivottelen MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!! Suppareita kaikille niitä haluaville *bd*

T: Hemulii_i rv 39+4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat