En saa nukuttua LI pelon takia!

Vierailija

Onko muilla tätä ongelmaa? Päivisin en niin asiaa mieti, mutta illalla ja yöllä =(

Kommentit (9)

Vierailija

HÄVETKÄÄ NYT JO!!!! toinen pelkää hormonimyllerryksessä, ja te alatte puhumaan noita maailmanloppujuttuja!!!

sais mun puolesta valvojat poistaa kaikki LI aloitukset, kun ei siitä osata puhua lietsomatta hysteriaa!!!!

Vierailija

Meillä minä, lapset tai mies emme ota mitään rokotetta muuta erikoista. Jos kerran tauti on tappaakseen, ei elämä ja yhteiskunta ympärillä ole enää elämisen arvoista. Ei ole kivaa asua yksin, kun kaikki rakkaat, naapurit tai jopa ne vittumaiset työkaverit ovat kuolleet. Pitää paeta paikkaan, jossa ei ole ruumiita, siellä taas ei ole ruokaa jne. jne.

Oiskohan parempi lopettaa päivänsä itse heit kun ensimmäinen tartunta tavataan...

Eli te pöljät, ajatelkaa oikeasti. Et sinä kuitenkaan pääse viruksia pakoon, miksi siis vouhkaatte täällä palstalla. Ja kun tuo ymmärrys näyttää olevan joillain vajavaista, ylinnä oleva teksti on FIKTIOTA (jos et ymmärrä sanaa, etsi netistä sanakirja...)

Vierailija

Nyt tulin käymään tällä palstalla ja suosittelen poistumista pikaisesti sinullekin! Hysterialla on taipumusta levitä! Eli noita juttuja ei kannata lukea.

Voi vain toivoa ettei se leviäisi, ajattelen niin etteihän sarskaan levinnyt...

Pelottavaa kyllä kun " kuolema käy lähellä." Miltä mahtaa tuntua niistä köyhistä ihmisistä kolmansissa maissa joille kuolema on jatkuvasti arkipäivää?

Vierailija

Se, että pelkät iltaisin LI:tä, ei millään lailla estä sen leviämistä eikä myöskään ratkaise omia henkilösuhteidesi ristiriitoja.

Vierailija

Ja se uni oli hurja. Siihen uniin liittyi juuri tämä pelko vaarasta ja maailmanlopun tunteesta. Siltähän se meistä ihmisistä tuntuu, kun oma henki on uhattuna. Kuin maailmanloppu olisi tulossa....

Tämä tauti saattaa uhata ketä tahansa ja se valitsee uhrinsa mihinkään katsomatta... Niin terveet ja rikkaat sekä köyhät ja sairaat saattavat kohdata tämän vitsauksen.

Raamattu ennustaa. Kulkutaudit leviävät, tulee maanjäristyksiä, luonnonmullistuksia, nälänhätää, ja sekasortoa maanpäällä kunnes tulee se suuri mullistus...Tietääkö kukaan? (Raamattua lukeneet?)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat