Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU (+++AALTO ALKAKOON!)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vaan kaikille! Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat ensimmäistä yrittävät! Tästä viikonlopusta on päätetty aloittaa valtava plussa-aalto, joka jatkuu (ihan varmasti!!) ensi viikolla!!

- Oon@ -

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Olen ollut kiiruinen - mutta kiva lukea teidän kuulumisia!!

Erityisesti rakkaan Pepsin - moolin boolikaverin!!! Kiva kun kaipasit, niin mäkin sua!!! Oletko jo kokonaan tervehtynyt?? Ja toki täti Pepsille kylään, kun kerran sitä toivoo:=) Ja pijan!!!! Piinaillaan taas yhdessä ensi kierrossa:=)

Unohdin jo mitä luin, mut Fiorella, älä lannistu!!! Testaa toki myöhemmin uudestaan!!! Tsemppiä!!!!!!!

palailen varmaan vielä myöhemmin...iloista iltaa kaikille ja erityisesti ovisbongareille:=)

-mooli (kp22/26-29)

Vierailija

Kellään ei taida olla tietoa kyseisestä " turvotuksesta" ... No, voihan olla et vaan kuvittelen.

Olen tässä mietiskellyt tota, että tutut tunnistais tältä palstalta. Ite ajattelen asian niin,että jos tunnistavat ja täällä käyvät, nis sitten on ainakin samankaltainen " salaisuus" molemmilla! =) Eli ei mua ainakaan haittaa kauheesti jos joku tunnistaa. Toisaalta ois kiva et jos näin käy ni tulis sanomaan ni voitais yhdessä intoilla kasvotusten! =) Tällasia syvällisiä minulla!

Vierailija

vaikka eihän mulle juuri mitään kuulu... Tylsää aikaa tää tädin jälkeen-ennen ovista. Ja mulla se on rasittavan pitkä! Nyt siis kp 13/45---->? Ovis odotettavissa joskus lokakuun lopulla, joten hiphei! :/ Laitoin miehen eilen heiluttelemaan mittaria ja sekin jo kirosi, että miten se " epäelohopea" ei millään laske, hih!

fiorellalle: sanotaan vaikka, että mä opiskelen kieliä. En viitsi sen tarkemmin kertoa, ettei tutut bongaa. Paitsi että jos täällä nyt joku tuttu on mut bongannut, niin tulkaa ihmeessä sanomaan, ei teidän tartte esittää että ette mitään tiedä meidän vauvahaaveista. Ei se mikään maailmanloppu olis, jos joku asiasta saiskin vihiä... Teille tosiaan taitaa sitten tulla vaavi opiskelujen välissä, uskon lujasti sun plussaan+++++++

Mä aion järjestää miehelle viikonloppuna yllätyksen, kun meillä on viimeaikoina ollut niin ankeeta, vaan töitä ja opiskelua. Oon keksiny kaikkea kivaa tekemistä päiväksi ja illalla mennään kaupunkiin syömään ja sitten vielä myöhemmin illalla...(voitte täydentää lauseen itse) :D

Pitäisköhän tänään tehdä muutakin kuin pinoutua?

-Q-

Vierailija

Kävikin jo lätisemässä tonne vanhaan pinoon, niin kova hinku tänne ettei malta ees kunnolla seurata missä mennään! ;)

Nyt jänskättää Fiorellan puolesta melkeinpä enemmän ku omasta, niin hyvillä päivillä jo menet! On tää vaan mukavaa ku on samassa tilanteessa olevia joille intoilla, täällä kotona en saa ihan samanlaista vastakaikua mieheltä ku teiltä! =) Tottakai sekin on jutussa mukana mutta välillä tuntuu et se ei jaksais kuunnella mun jatkuvaa vauvajutustelua...

Joo, samaa mieltä et ois hyvä aina välillä muistuttaa missä päivissä mennää, ite oon niin lahopää et vaikka äsken luin jutut niin nyt jo unohdin kuka puhui mitä! Eli siis itellä menossa 23/28-32?... Mikä muuten tarkottaa et periaatteessa voisin jo testata sillä 5 pvää ennen tuloksen antavalla... JAIKS!!!!! Jos nyt kuitenkin vielä muutaman päivän oottelis...

Kaikille paljon ++++puhuria, ja tervetuloa kaltaiseni untuvikot!

Vierailija

mutta niinpä sitten siihen lankesin ja negan testasin... vituttaa (anteeksi kielen käyttö..) ihan kauheasti. oli pakko testata kun mennään yöksi anoppilaan, enkä TODELLAKAAN halua siellä alkaa sähläämään purkkien ja testien kanssa.. eikös nyt olisi hyvä syy ottaa väkevämpiä, että pääsis rentoutumaan...? mie en jaksa tätä iänkaikkista piinaa ja odottelua. samperi sentään..

tervetuloa taas uusille, toivottavsti te tuotte plussatuulia meille..

Q: ymmärrettävää ettet halua paljastaa, minusta tuntuu jo nyt että kaikki omat tuttuni tunnistaa ( jos siis täällä käyvät..) vaikka ainoastaan mies tietää että jossain vauvajutuissa se pyörii.. kiitoksia nuista väri- ja muista ohjeista, pitää joskus testata kun on aikaa..

myöskään mie en kerro miehellä koska olis otollinen hetki s:lle, toisaalta en tunnu itekkään sitä tietävän niin hällä väliä. onneksi kohta pääsee lääkäriin.. minusta meillä puuhailu ei ole menny suorittamiseksi, tai oli se jossain vaiheessa, mutta kun huomattiin ettei se auta niin sitä jotenki " oppi" rentoutumaan ja nauttimaan kahden keskisestä ajasta..

mutta jälleen pois pahat ajatukset minusta, niin kauan kuin tätiä ei näy eikä kuulu niin toivo elää.. vissiin....

ai niin ja se eilinen hirmu vilutus johtui oikeasta kuumeesta ja streptokokki bakteerista joka on päättäny pesiytyä minun nielurisoihin. mutta burana auttaa, ainaki vähä..

kivaa vknloppua kaikille ja plussatuulia niitä kaipaaville.. heippa.

Vierailija

Sillä aikaa kun edellistä viestiä naputtelin, Quiero olikin laittanut ohjeita noista värijutuista. Kiitti! Vitsi, kun nyt en ehdi treenaamaan niitä, mutta yritän jossain välissä perehtyä asiaan! :)

Vierailija

keinuhepo:

Lainaus:

Kohdun tuntumisen pattina kuulostaisi näin äkkiseltään aika erikoiselta, mutta en sano etteikö sekin voisi olla mahdollista.

Eikö gyne muuten kokeile vatsan päältä painellen juuri kohtua, vai mitä muuta sitten? Miltäköhän sen kuuluis painaessa tuntua, painaumalta vai kohoumalta?!

Tyhmiä pohdiskelee

-Q-

Vierailija

Taidat olla jo paremmassa kunnossa?! Tätihän nyt tietty jättää Fiorellan väliin ja kiiruhtaa heti sun luo! :)

Mii: mulla toka yrityskierto meneillään. Vauvakuumeilua takana reilu vuosi, jolloin ehkäistiin varmoilla päivillä vahingon käymättä (kierto 26-46pv, joten tähtäily vähän vaikeaa). Mä olen kanssa tainnut heti ruveta vähän turhankin aktiiviseksi tässä hommassa, kun tikutan ovista ja oon koittanut lämpöjäkin mittailla tässä kierrossa. Lisäksi ostin eilen greippimehua, vaikka suoraan sanottuna en ees oikein tarkkaan tiedä miten sen pitäisi raskautumiseen auttaa, mutta jostain syystä haluan kaikki konstit heti käyttöön. Ekan kierron jaksoin ottaa hermoilematta, mentiin jtp-meiningillä. Mäkään en miehelle viitti paljon näistä puhua, kun jo viime kierrossa välillä ihmetteli mun aktiivisuutta, kun meillä aiemmin oli hiukkasen hiljaisempaa pedin puolella. Kyllä se noista tikuista ym tietää, mutta yritän välttää niistä puhumista kuitenkin, ettei tulisi sille pakkopullaa jutusta.

Vähän on sellainen huoli, että kun nyt nään niin hirveesti vaivaa tän asian suhteen vaikka yritys on vasta alkuvaiheessa, niin saan varmaan oottaa vuoden ennen kuin tulosta tulee! Vähän niin kuin puhuttiin tosta taikauskosta vauvanvaatteiden suhteen. On vaan niin kova vauvankaipuu, ettei malta mennä " tulee, kun on tullakseen" - meiningillä!

Ja vaikka kovasti toivon raskautuvani pian, niin oikeus ja kohtuus ois kuitenkin, että Ensikoistakin nuo pitempään yrittäneet saisivat sen plussan eka! Eli Fiorella, Käärö ja Quiero ainakin, ketkäs muut olivatkaan jo pitempään yrittäneet? Muisti on hyvä, mutta lyhyt mulla...

Kivaa, että on viikonloppu taas käsillä. Mies lupasi kokata illalla ja tulee varmaan punkkupullokin avattua sitten (eikös silläkin ollut jotain posit.vaikutuksia johonkin?). Huomenna sit jännätään Fiorellan puolesta, ootpa ihmeen kärsivällinen ollut! Mä en varmaan ois malttanut olla testaamatta jo!

D.

Vierailija

Heippa! Voih, olen ollut jo kaksi KOKONAISTA päivää poissa koneelta, onpas ollut yllättävän tuskaisaa. Ja nyt kun vihdoin pääsin koneelle, niin eikös ole tullut kauhea määrä lisää ihmisiä ja valtavasti uutisia, niin tässähän saa opiskella aika pitkään ennen kuin pääsee taas kärryille eri nikeistä yms. Älkääpä siis ihmetelkö jos sekoilen nikkien ja ihmisten kanssa jutuissani!

Pääsin sen verran kärryille kun selasin kaikki viestit läpi, että ainakin Fiorella piinailee ihan oikean plussan kanssa (siis kaikki piinailuthan on tietysti jänniä, oviksen tai SEN), mutta mahtaako olla muita piinailijoita? Ei pysty pysymään perässä näissä. No jos muita plussan jahtaajia näillä päivillä on, niin tsemppiä vaan!

Itse olen bongaillut ovista, kun meneillään on tänään kp 13/28-38. Nyt täytyy kysyä tosi tosi tyhmä kysymys; siis tunnistatteko oviksen jostain limajutuista vai miten? Sori vaan, tiedän että nauratte ihan vääränään mun hölmöilyille, mutta mä vaan huomasin pari päivää sitten ihan kirkkaita limoja, niin jotenkin oivalsin että kyseessä olis ovikseen liittyvä asia... : ) Kun tähän saakka olen yrittänyt tunnistaa ovista vain alavatsan tuntemuksista, mutta se on aika epätoivoista hommaa kanssa. Limailut jatkuu muuten edelleen.

Ihanaa, että on perjantai ja viikonloppu edessä! Sitä odotellessa teen töitä vielä neljään saakka (ja välillä tietysti käyn vilkuilemassa meidän pinossa)... *jää miettimään limajuttuja*

- Jessica -

Vierailija

Ihan ekaksi tervetuloa uudet joille en oo vielä toivotellut eli QueenBzz ja Zimsi! Tää on tosiaan mukavin pino!

Quiero: kiva kun vielä jaksat opastaa tuossa lainausasiassa! Olinkin ihan pihalla, mutta katotaan jos seuraava yritys onnistuisi. Ja sit voinkin alkaa opetetlla tuota värien käyttöä, sun viesti näytti oikein kivalta! :)

Sit omaan napaan: tänään kp 16/26-46 ja aloitin ovis-testailun. Unohdin tietty testata aamun ekasta pissasta kotona, joten oisittepa nähneet mut täällä duunissa, kun livahdin kauimmaiseen vessaan testin ja kertakäyttömukin kanssa! :D Jos joku näki, saattoi hiukan ihmetystä herättää mun hiippailu! No mutta vielä ei testissä merkkiä oviksesta. Toivottavasti en aloittanut liian myöhään, mutta en kyllä usko. Mulla kuitenkin on vähemmän ollut noita lyhyempiä kiertoja, viime aikoina 40 mol. puolin. Jatkan kyllä testailua joka päivä, kunnes näyttää oviksen lähestyvän. Nyt täytyy tyytyä pupuilemaan pelkästä pupuilun ilosta! ;)

Vierailija

Pitkästä aikaa..

Äsken tupsahti Ovistestiin kaksi saman vahvuista viivaa :)

Masua kyllä juiliikin siihen tyyliin, että tiesin että ovis on tulossa! Mutta oikein mukava nähdä testistä, että ovulaatio tapahtuu.. Ja heti ekassa kierrossa km.n jälkeen :) Ekaa kiertoa siis tikuttelin nyt ja meinaan jatkaa seuraavissakin jos ei tärppiä tule! Sopivasti kyllä " aamuyöllä" jo pupuiltiinkin.. mutta täytynee houkutella isäntä saman peiton alle illalla!

Tervehdys pepsimaxille.. täällä ollaan taas innolla mukana!! Toivotaan että se tättärä tulee pian ja viipyy vain hetken :)

Plussa onnea koko poppoolle!

Vierailija

jipii, täällä on taas kova meno!Ihanaa, että tänään on perjantai!!! Ja oon ihan vuorenvarma, että oviskin on tänään... Limoja ja kipuja tässä tutkiskelleena. Onneksi ollaan oltu todella aktiivisia tuon pupuilun kanssa, joten sänkykamarin hiljaiselo ei ainakaan voi olla syynä jos ei tärppää... *toiveikkaana hykertelee*

ai niin, tervetulotoivotukset mukaan porukkaan tulleille! Tää on ihan paras pinkka! :)

Lähdenkin tästä reippaana jumpaan ja sitten mökille saunomaan... Mukavaa perjantai-iltaa kaikille! Niin ja Oon@: ensi viikolla vertaillaan olotilat ja oireet! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat