Voiko tämä olla totta !?

Vierailija

Mun pitäisi olla kuudennella raskausviikolla mutta tunnen vauvan potkivan. Eikä ne oo mitään ilmavaivoja, tätä on jatkunut jo viikon. Mahakin on jo kasvanut aika isoksi, voisikohan raskaus olla jo pidemmällä? omituista...

Kommentit (13)

Vierailija

kukaan voi oikeesti tässä vaiheessa tuntea vauvan liikkeitä. Ajattelin vaan et olisko mahdollista et kuukautiset tulee vaikka on raskaana...?

Vierailija

Epäilin, että olen pidemmällä tai että mahassa on kaksoset tai jotain. Laitoin miestäkin kokeilemaan mahaa, kun tuntui että olen hulluksi tulossa. Mieskin tunsi " liikettä" . No sain sitten keskenmenon, eli enää ei tarvitse asiaa miettiä, että kuinka pitkällä on:(

Mutta jotenkin jäi sellainen tunne, että vauva ilmoitti meille olemassaolostaan ennen kuolemaansa. Typerä ajatus, tiedän, mutta jotenkin se minua lohduttaa. Itku tuli taas...

Vierailija

mulla ainakin tulee haamupotkuja. siis potkut vaan jatkuivat vaikka vauvoja ei enää mahassa ollut.

ne vähenivät vähäksi ajaksi, mutta nyt taas kun tulin raskaaksi ne alkoivat.

olen 11 viikolla, ja joka päivä tuntuu " potkuja" .

arvaa vaan onko kivaa, nyt ei sitten ole hajuakaan millon alkaa oikeasti tuntea liikkeitä!!

Vierailija

Toisille tulee menkat monta kk raskautumisen jälkeen... Mene ultraan niin saat vastauksen. Mut oikeasti noilla viikoilla ei mitään potkuja voi tuntua :))

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat