*¤*¤*¤*Syyssäteet perjantai-pinoon*¤*¤*¤*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=red]Huomenta kaikille!!

Klo on 4.50 ja voiton puolella ollaan, ihmeen hyvin on mennyt yö,ehkä tuo tädin mukana olo antaa voimia ja pah... tuli niin kiiltävän punaisella ferrarilla ettei epäilystäkään.. yritti eka hämätä.

Mutta kanssasisaret enpä teille keksi mitään joten toivotaan että viikonloppuna saadaan niitä plussia lisättyä listaan ja muille tärppionnea!!! Ja me tädin jyräämät noustaan kuopista ja laaditaan uusi suunnitelma estämään seuraava vierailu..

Itselläni alkaa nyt siis uusi kierto -> kp1. Osuu vaan tuo ovis sille reissulle mutta ei mahda mitään. Täytyy yrittää silti.

Ihanan kaunista perjantai päivää teille ja Riikalle kauniita unia ;)

Kathy [color=pink][size=6]♥

Kommentit (14)

Vierailija

Jee jee, ovis ilmeisesti osuu viikonlopulle, kun ollaan yökylässä..Tän kierron olen tikutellutkin vielä, eikä toisaalta huvittais sitä nyt jättää kesken. Ihme kyllä se on alkanut puuduttaa, vaikka vauvakuume on kova.Ajattelin, että jos nyt tästä kierrosta sen oviksen bongaan niin ne tikut joutaa minun puolesta kaapin perälle jäämään.

Voi ja oi. Meidän neiti se on niin iso tyttö..niisk. Eilen käytiin raflassa syömässä ja typy sai ihan oman annoksen. Kiltti täti kasasi valikoimista 9kk ikäiselle sopivan annoksen..Sitä sitten tyytyväisenä massutteli meidän kanssa. :)

Kathy on varmaan ollut puhettakin jo, mutta eilen huomasin pinosta, että ollaan ihan samoissa hommissa tuolla työelämässä. :)

Juu, viime yönä [color=red]naisen logiikka[color=black]toimi :) Valvoin ja pohdin näitä asioita ja keksin ihan itse, että

Lainaus:

oikeastaan

jos tarkkoja ollaan niin olenhan minäkin jo rv2-3 raskaana...juu-u, ihan totta! Niinkuin me kaikki olemme, joilla tädin vierailu päällä tai takana, enemmän tai vähemmän ;) Niin siis vain siinä tapauksessa, että tästä kierrosta tärppää, niin raskausaikahan lasketaan sieltä ed menkkojen alkamisesta..Heh hee, oiskohan Spede tehnyt tosta naisen logiikka-sketsin? Ehkä olisi kannattanut nukkua ennemmin, kun nyt nää jutut on " vähän väsyneitä" .. ;D *hekottelee väsyneenä*

G: yhdessä ollaan oltu 11..eikun 12v. ukon kanssa. Paljon on noihinkin vuosiin mahtunut ylä- ja alamäkeäkin.

Piinailijoille tsempit! Plussia puhallellaan täällä ilmoille, ottakaa koppi :)

Flo-täti pihalle, keillä se on vieraana! +++++++++++++++++++++

Ai niin Tilta, siitä testistä, mikä oli siellä Täydellisten naisten sivuilla.. mulla kanssa tuli tulokseksi siitä " identiteetti kriisi" .. ;D

Niin ja piti vielä sanoa, että minun mielestä se on ainoastaan MUKAVAA, että jo raskautuneet käyvät kertomassa kuulumisiaan!! Ei saa häipyä mihinkään, jookos. Kiva on kuulla mitä teille kuuluu :)

Vierailija

Täällä edelleenkin piinaillaan, vaikka haamuplussa tuli toissa päivänä eikä tätiä kuulu... Jotenkin vieläkin on uskomaton olo... En oikeestaan pongannu ovista, oireita oli vähemmän ku viime kierrossa jne.. mut kai se pitää uskoa!!!:) Kp 29/26-27 menossa...

Eevis01 ja muut asiasta paremmin tietävät... Kuka osais kertoa tuosta raskausviikkojen laskemisesta... Onkohan mulla siis nyt menossa rv 4 vai rv 5 (edelliset menkat alkoi 16.9, eli 29 päivää sitten)... Tää kun on ensimmäinen kerta, niin tuntuu kaikki vielä niin uudelta!;)

G: ollaan oltu yhdessä reilu kahdeksan vuotta ja siitä pari vuotta kihloissa.

[color=red]Toivottavasti kaikki piinailijat pääsee tässä kierrossa plussauksen makuun ja meillä haamuplussanneilla kaveri pysyisi matkassa!:)

Mukavaa plussatäyteistä viikonloppua!:)

Vierailija

[color=tomato]Hyvää huomenta minunkin puolesta! Yököt lienee jo unten mailla, kun me muut tässä aloitellaan päivää..

Anoppi on tulossa ihan kohta kylään ja vasta illemmalla on vaara ohi ;D joten minua ei täällä tänään näy... *kyttää ovea ettei anoppi pääse yllättämään* Anopin ei TOD. tartte huomata, missä meikä pyörii... ;)Jotain salaisuutta pidettävä sentään. Saa kuulla vasta sitten kun on jotain näytettävääkin *hih* Ja kun tää kone on tässä olkkarissa, niin en voi huomaamattomasti käydä tässä. :(

Hmm, mitähän pitikään kommentoida.. eiih, nyt mä jo unohdin! Anopin ajattelu sotkee pasmat ;D

Omaan napaankaan ei uutta, " oireet" viittaa edelleen siihen ovikseen lähimain ja nyt on kp13 eli kyllä se varmaan on mahdollista. :) Pysyis vaan samanlaisena sitten parin kierron päästäkin, kun sitä sitten pitäis osua oikeisiin päiviin.. ;) Tai ei samanlaisena, en mä sellasta 10 päivän täti-visiittiä enää halua!! :(

Nyt täytyy vielä vähän siivoilla, että anoppi mahtuu ovesta sisään (joku kerkes jo kaataa legonsa eteisen lattialle...) joten gotta go! Hyvää perjantaipäivän jatkoa Sädesisaret ja PALJON PLUSSASÄTEITÄ kaikille! :) Palailen illalla lueskelemaan sitten taas..[/color]

Vierailija

[color=darkcyan]Kauniita unia kaikille yökyöpeleille! Itsekin 6 vuotta kolmivuorotyötä tehneenä tiedän, miten ihana on aamulla kömpiä lakanoiden väliin kun muut tulevat unisina vastaan ja ovat menossa töihin;) Tosin, se olikin sitten ainut nautinto se nukkumaan meno kun yleensä unet keskeytyivät sen tuhannnen kertaa milloin mihinkin ääniin mitä nyt kerrostaloissa yleensä on...[/color]

[color=springgreen]Ihanaa kun on ollut nyt näin lämmin ja aurinkoinen syksy. Ehkä tuo marraskuu menee nyt nopeasti ja helposti ohi ja pääsemmekin sitten jouluhössötyksiin kivuttomasti. Polttelin jo eilisiltana ensimmäisen kerran kynttilöitäkin. Antavat ihan omanlaistaan tunnelmaa pimeinä syysiltoina. Nyt tosin pitää poltella vain jollain korkeilla pöydillä tms. kun on tuo pieni " riiviö" joka ehtii sitten joka paikkaan... Toisaalta on kyllä niin ihana katsoa kun toinen touhuaa niiiin tosissaan ja kaikki on niiiin ihmeellistä, mutta välillä kyllä väsyttää korjata sitä tuhannetta kertaa päivässä niitä ympäriinsä leviteltyjä tavaroita.[/color]

[color=blueviolet]Toivotaan nyt lopuille piinailijoille oikein plussarikasta viikonloppua ja Kathylle ja Kuumeilija69:lle ja kaikille meille tädin jyräämille parempaa onnea tulevaan kiertoon.

Heitetääns taas vaikka lopuksi galluppia päivän ratoksi: Eli kuinka kauan olet ollut yhdessä miehesi kanssa? Ja oletteko naimisissa/menossa naimisiin vai avoliitossa?

Vastaukset omiin kysymyksiin: Tämän nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 6 vuotta (kaksi vanhempaa tyttöäni ovat edellisestä 11v kestäneestä liitosta) ja olemme avoliitossa (ei tod.näköisesti mennä avioon).[/color]

Vierailija

Kiitos laskuista!:) Vaikka matikka onki melko vahva, en osaa tällästä matikkaa varsinkaan tässä mielentilassa!;)

Hauskaa viikonloppua kaikille säteille![color=red][size=6]♥[/size][/color]

(toivottavasti sydän nyt onnistuu!)

Vierailija

Kathy: juups kotona vielä olen typyn kanssa. Toisaalta välillä on ollut ikävä töihinkin..Mutta ihana se on kotonakin olla. Välillä on käyty kyllä kylässä tytön kanssa työpaikalla ja molemminpuolin ovat tykänneet. :)

Tuli muuten töissä ihania kommentteja, kun minun raskaus siellä paljastui aikanaan.. ;)

Vierailija

[color=blue]Hrrrrrrrr....! Mä tärisen kylmästä. Se tais se syksy vihdoin tulla kun tällä hetkellä tulee vettä kuin aisaa ja tuulee niin ettei tukka pysy päässä.

Tädin vierailu alkaa olla lopuillaan, joten eiköhän tää tästä. Eilen en kerennytkää piipahtaan täällä kun oli vähän hommia. Nyt otamme vahingon takaisin.

Mä tein päätöksen!!! Mä lopetan nuo oviksen bongausyritykset ja meen vaan että hilipatipippan vaan. Alkaa nimittäin käymään luonnon päälle tää ainainen kyttääminen. YRITÄN lopettaa myös stressaamisen, josko näistä olis apua... *miettii, miettii*

G: Me ollaan oltu yhdessä reilut kuusi vuotta ja naimisissa niistä neljä. Kaikkee on tullut koettua niin ne kuuluisat ylä- ja alamäetkin.

Mitäs siskoilla on vkonlopuksi suunnitelmia?

Meillä olis huomenna kaverin synttärit ja menin tosin ukolle heikkona hetkenä lupaan etten ottais mitään mutta nyt vähän napsais suu. No, katsotaan sitten huomenna...

JA tulikin tästä mieleeni eräs GALLUPPI elikkä mites teidän alkoholin käyttö on muuttunut kun ootte alkaneet kuumeileen? Meikäläinen on lopettanut juomisen lähes kokonaan ei vaan maistu ei, eikä tee edes mieli (paitsi nyt). Hassua!

Mutta nyt kauppaan, mies tuli töistä. HEISSULIVEI SISKOT!!![/color]

-Taelsa-

Vierailija

[color=FF4040]Täällä taas heti ku ensimmäisenä silmät saa auki, no ihan eka kävin pistää keiton tulille ;) Täti piinaa niin että ei tosikaan, tosi runsas vierailu, not nice at all.

Jep, tästä vuorotyöstä kun oli puhetta niin olisin valmis kyllä luopumaan huvista, normaali päivätyö ma-pe sopisi paremmin kuvioihin, mutta menen nyt näin niin kauan että jään äippälomalle sen jälkeen tuskin on paluuta tähän. Ja tosiaan se on ihanaa hypätä peiton alle ja vaan nukkua päivän yli, siihen ne hyvät puolet pitkälti mun osalla sitten jääpi.. välillä kivoja mut ei usein.

Eevis -> olit vissiin vielä kotona lapsen kanssa? Mut kiva et on joku samalla alalla, ymmärtää ehkä joskus näitä mun purnatuksia ;) Ja Riika kans hoiva-alalla..

Voi Amanda♥, ihana kuulla miten on tunteet sekavat, mä jo välillä mietin täs alkuviikolla että jos nyt olis raskaana niin se ei kyllä tuntunut missään, joten ehkä helpotus etten ollut, kyllä mä haluun että se myös tuntuu joltain... ;) Taas tätä naisen logiikkaa ;) Tuntuuhan se varmasti vasta testin jälkeen joltain muta olis se kiva että vois olla varma jo ennen testiä, no menee vaikeeksi, toiv. ymmärsitte asian ytimen. Mutta siis toivotaan että masuasukki viihtyy yksiössään sen 9kk! Parhaimman asunnon se ainakin valitsi teidän seudulta ;)

[b]G:[/b] (on kyllä ollut aikaisemminkin, mutta enpäs itsekään muista joten kertaus sopii hyvin) Ollaan siis taivallettu yhdessä 2 ja puoli vuotta, vappu aattona mentiin kihloihin. 2008 haluisin kesähäät, ennen hurjaa 30v täyttymistä. Siitä puheen ollen meikä vanhenee ja rupsashtaa tasan viikon päästä :(

Juu juu että silleen.. ehkä mä nyt menen tekee jotain muuta, yön kerkeän taas täällä lueskella.

[color=magenta][b]

Lainaus:

***RATTOISAA JA PLUSSARIKASTA VIIKONLOPPUA SÄTEILLE****[/b]

Kathy [color=pink][size=6]♥

Vierailija

Amanda81: Mun laskujen mukaan sinulla olisi menossa rv4+1, sen perusteella laskettuna että kierto olisi 27pv. Eli torstaina vaihtuis aina se raskausviikko uuteen. :) Muut jos huomaatte, että olen laskenut väärin, korjatkaa ;)

Mutta neuvolassa aikanaan laskevat sitä myös ja ultrassahan se voi vielä vaihtua..Mullakin oli 3 eri laskettua aikaa ensimmäisestä ennenkuin " oikea" varmistui. :) Onnea plussasta ! =D

Vierailija

[color=orchid]Viikonloppu alkaa häämöttää... Toivotan siis kaikille oikein rentouttavia päiviä! Itse huhkin töissä vielä kaksi seuraavaakin yötä. Kathylle myöskin kauniita unia ja vauvan kuvia! :)

Palailen päivemmällä taustailemaan vähintään.. Riika

Vierailija

Työt kutsuisi, mutten saa mitään tehtyä ennen kuin katson sen idolsin tuloslähetyksen *koukussa*!!

galluppiin: miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilu 2,5 vuotta, viime uutenavuotena kihlauduimme.

Ja mikäs toinen kysely oli.. niin joo: suhde juomiseen ei ole muuttunut, otan edelleen yhtä harvoin :)

No nyt lähen telkkaria vahtaamaan työajalla.. Hih!

Öitä kaikille! Riika

Vierailija

[color=purple]Olen ystävän luona vauvelia vahtimassa kun ystis meni hierojalle. Tuossa pieni pallero (3 kk) tuhisee kehdossa masu täynnä maitoa...*herkistyneenä*...[/color]

[color=darkred]Kiitos myötäelämisestä kaikki te ihanat ihmiset, jotka jaksatte kerrasta toiseen elää mun mukana niin kivuissa, suruissa kuin iloissakin! Tää on ihan ykköspaikka tunteiden purkamiseen , kun ei aina avokastakaan viitsi rasittaa jatkuvalla narinalla.[/color]

[color=green]ei ole tätiä näkynyt, mutta toisaalta tuo kierto on ollut joko 29 tai 35 päivää, elikkä vielä ois viikonloppu jännättävää. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, niin ehkä saan maanantai aamuna yllättyä iloisesti *joo joo varmaan olen jännittämättä*

Hymygallup: tänään hymyilin koiralleni jolla oli niin kova pissahätä ettei tiennyt miten päin olisi eteisessä kieppunut remmin ympärillä :)

Toinen g: ollaan surusteltu kuusi ja puoli vuotta ja kihloissa noista vuosista viisi.

Jep, kivaa viikonloppua kaikille kanssapiinailijoille ja tädin kestitsijät voimia seuraavaan yritykseen!

Elli[/color]

Vierailija

No niin, nyt on taas reitti selvä.. ;D Ei ylimääräisiä silmäpareja (lue; anoppia) meikäläisen palstailun esteenä..

Ihan ensin G: miehen kanssa on oltu yhessä 8½ vuotta ja naimisissa reilu 5v. ;)

Niin ja tuossa joku taisi kysellä alkomaholin käyttöä näin kuumeiluvaiheesa.. No, se jäi silloin esikoisen odotuksen aikaan (siitä, kun aloin kunnolla kuumeilla siihen, että olin raskaana, meni about 2kk, joten siinä nyt ei muutenkaan niin paljoa tullu otettua..) ja kun tässä oli sitten imetystä, uutta raskautta ja taas imetystä, niin.. miltei absolutisti-linjaa oon pitäny 4 vuotta.. pari saunasiideriä silloin tällöin, mutta kun ei ole pitkään aikaan juonut, niin sitten riittää vähempikin.. ;) (lue; pelkkä korkin avaus riittää ;D ) Vähän oli kyllä puhe, että ottasin tässä vapaaillan, ennen seuraavaa raskautta, kun tuo imetys loppui.. mutta taitaa jäädä.. ;) Ei oikeestaan ole mitään hinkua..? Ei vaan tee mieli! (vissiin hurjassa nuoruudessa -lue; ennen miestä- tullu otettua ihan tarpeeks *hups*)

Aah, nyt alkaa Idols, joten siirrytään sohvalle paremmille katsomopaikoille ;D Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!!

Vierailija

Joopa joo, piinailu loppui ainakin lyhyeen kun täti tuli kyläilemään eli kp 1 täälläkin menossa. Vähän surku mutta toisaalta olen " onnellinen" että tuli normaali kierto 28 pvää. Oviksen olin bongaavinani kp 13 tai 14 ja missattiin se joten paremmalla onnella ja enemmän yritystä tähän kiertoon :)

Vastaus galluppiin eli olemme olleet mieheni kanssa yhdessä reilu 5 vuotta joista 2 vuotta naimisissa.

Hiukkasen väsyttää joten taidampa mennä päikkäreille kun neitikin nukkuu.

Aurinkoista viikonloppua

[color=red][size=5]♥[/size][/color] matleena

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat