syys04-perjantai

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mä olen näköjään muuttunut aamupalstailijaksi. Sanoinko eilen että vauvalämpöily muuttumassa kuumeeksi. miten ihmisen mieli voi olla näin lyhyt. Viimeyö toosi levoton, matkaratasrauhoittelukin oli jälleen käytössä. aamuyöstä vasta hoksasin että rokotushan se vaivaa, äh, enkä illalla antanut kipulääkettä.

Juu, yön tunteina tuli monta muistoa viimevuodelta, eikä ollenkaan ihania muistoja. viimeisimmät vasta kuukauden takaa kun ulkona piti pulloa antaa ja taka-ovi jäi pari kertaa sepposen selälleen ja avaimet sisään kun oltiin pakollisellapullottelu-kärryttelyllä. Että josko odotettais vielä vähän....

Mulla on vähän paha mieli. On mietitty näitä talouskysymyksiä miehen kanssa. kerroin sitten vanhemmilleni etten nyt vielä mene vakituiseen työhön vaan yritetään ainakin pitää V kotona, joko niin että mies on väliin kotona ja mä sitten jonkun pätkän töissä ja sitte minä voin kyllä tehdä satunnaisesti työkeikkoja. Itseasiassa itse tykkäisinkin mennä vakituisesti vaikkapa osaaikaiseen työhön, kuin joka kuukausi erikseen miettiä miten asiat järjestetään, mutta päätettiin yrittää nyt näin edes jonkin aikaa. No, vanhempani selvästi eivät pidä ajatuksesta etten mene vielä KUNNOLLA töihin. eivät suoraan sano, mutta selvästi kanta paistaa läpi. kovasti äiti tivasi " eikös niitä hyviä allergialasten päiväkoteja ole" jne..... On jotenkin todella kurja olo, kun pitää yrittää omaa kantaa vakuutella ja perustella: että ehdin vielä, ja kokeillaan, tarvittaessa muutetaan suunnitelmaa jne.... yritän ajatella että olen " iso tyttö" ja miehen kanssahan men päätetään miten eletään, mutta silti....ei sille voi mitään että vanhempien mielipide jää kyllä kaihertaan mieleen.

ramika, onnittelut askelista,meillä pullotellaan, vasta opittiin kuukausi sitten.

tiivii ja V

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat