**** TRUPLAT PERJANTAIPINKKAAN *****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Syksyistä perjantaita tytskät!

Täti yllätti mut viime yönä, helkkari kun ei ees nukkua saa rauhassa vaan piti keskellä yötä kipittää vessaan.. *mur* no mutta jos positiivisia halutaan olla niin enää YHDET menkat tän jälkeen ja tuplaus alkakoon! ;) (tosin nyt mua pelottaa se vatsajuttu entistä enemmän kun yritin olla päivän ilman lääkkeitä pelkällä renniellä, ei onnistunut.. :( ens pe meen lekuriin haastattelemaan sitä..) niin ja kolme viimeisintä kiertoa ollu 30, 25 ja nyt 24. että lyhenee lyhenee.. damn.

NEKKU voi kun oli ihania uutisia! Siis että nyt saa vauva oikein luvan kanssa tulla kun on tullakseen. Niin ne miehet lämpenee ajatukselle pikku hiljaa! onnittelut siis!

MARIPOSA onnea uuteen ja yhteiseen kotiin ja teilläkin siis kohta plussaa paukkaa, vai, siltä kuulostaa!! ;D paljon kesävauvoja trupliin!!!

AXE hienosti sait pienokaisia maailmaan! Onnittelut harjoittelun loppuun saamisesta, mitäs nyt sitten, luentoja vaan vai? ja se sivusto on www.yourdays.com ja on ihan suomeks.. helppo käyttää! :)

KATZU hirmusti onnea työn valmistumisesta! Eikös olekin ihana fiilis ;) nyt voi itsensä palkita jollain ihan ansaitusti. mitäs sulla nyt sitten on vielä jäljellä koulun suhteen?

MIITSU höh aina noita väärinkäsityksiä tulee ja menee.. ja ehkä sun hormonitkin tekee temppujaan, pieni alkio siellä määräilee äitinsä mielialoja :D siis onko tosiaan tallinnassa MISYMOM??? mä innostuin tästä uutisesta ihan kybällä, kerro sit jooko onkos ne halvempia ku täällä musta aika kalliita.

EMMASANNA kiva että kaikki oli ok. siis saako sen synnytyssairaalan sitten päättää vasta kun synnytys käynnistyy? että voi mennä tutustu molempiin ja sit mennä sinne miltä tuntuu? täähän oli kans hyvä uutinen, tänään tulee paljon hyvää informaatiota.. :)

MIRULII siitä helicosta ja sen häädöstä sillon mainitsit, mä en saa nieltyä pillereitä ja olen kerran yrittäny sitä häätöä. siinä pitää ottaa 7 tablettia antibiootteja päivässä.. ei onnistu. menen perjantaian lekuriin taas vähän tenttaamaan että miten on närästyslääkkeiden laita raskauden aikana, saako mitään rennietä vahvempaa suustaan alas alittaa. jos ei niin sitten pakko kai ostaa ne helicon häätöantibiootit liukenevassa muodossa ja maksaa itsensä kipeeks.. enkä siltikään välttämättä saa niitä alas koska maistuvat niin pahalle. mä oon maailman vaikein lääkevammanen.. :) kaikkea on koitettu mut ei!

meidän matkalle lähtö on siis 29.11 eli pikkujoulujen jälkeisenä tiistaiaamuna aikaisin, aikaisin.. kentälle pitää lähteä kolmelta yöllä. enää kuutisen viikkoa aikaa lähtöön.. HUI! ihana päästä lämpimään mut se lento...

ja syksystä, mä kans tykkään niistä aurinkoisista värikkäistä ihanista syyspäivistä mut tälläset harmaat vetää mielen matalaks, paitsi tänään kun on perjantai :) ja sunnuntaina pääsen ratsastelee! huomenna on yhet ristiäiset eli hoppua on koko viikonloppu.

Vierailija

Nyt se on kirjootettu kalenteriin ylös. Meillä ei vielä oo sitä listaa, mut toivottavasti oon saanut sen vapaaksi.

Kattelin tossa justiinsa kaverin lähettämi kuvia pari viikkoisesta tyttövauvasta. Se oli kyllä niin suloinen. Aika keltaselta kyllä näytti joissain kuvissa. Niillä kun tuli sellanen veriryhmävasta-aine jutska, joka ilmeni vasta syntymän jälkeen. Tämmönen anti-a immunisaatio. Eli tyttö kellastu voimakkasti vuorokauden iässä. Ja joutu sitte olemaan muistaakseni 3 vuorokautta sinivalohoidossa. Hb:tä seurataan kait puolen vuoden ajan, kun voi laskea. Mutta muuten tyttö voi kuulemma mainiosti. Ja keltaisuuskin häviää pikkuhiljaa.

Mutta siis voi itku, miten nuo vastasyntyneentkään osaa olla suloisia. Ja se ääntely. Tässä yksi päivä kun soiteltiin, niinse vaan ähky siellä äitinsä slissä niin suloisesti. Oli oikein musiikkia korville.

Jepulis, tää lähtis tästä nyt pikkuhiljaa valumaan työmaalle päin. Yritän palailla astialle työkoneelta.

Vierailija

[b]Katzu&Miitsu[/b]: Niin, kun lähtee sellasella asenteella vaan siihen inttiin, et hyvin menee. Mä tuen miestä ja mies tukee mua! Ja Keuruulle menee, että sieltähän ajaa meille puolessa tunnissa :)

Tottakai täytyy olla vähän realistinenkin. Mitään kovin helppoo ei tuu olemaan joka tapauksessa. Oon sitten raskaana tai on meillä vauva tai ollaanko tytyn kans kahestaan. Mä uskon myös et tästä kahen vuoden " kaukosuheesta" on hyvät eväät ens vuoteen, on tässä jo niin paljon kärsitty ;)

Eikä sitä tiiä et millon se vaavi ilmottelee olemassa olostaan.. (voi mennä pitempäänkin!)

Ihanaa leffa iltaa [b]Katzulle[/b] ja miehukselle :)

[b]Miitsu[/b]: Eka neuvola on siinä rv 8-10. Et jos parii viikkoo ennen soittelee niin riittää :) Harvoin ne ainakaan aikasemmin pyytelee tulemaan.. Mut toisethan soittelee jo heti melkein plussattua.

Ooo, [b]galluppiin[/b]: Oon kyllä hymyillyt lähes koko päivän :D Mutta erityisesti kun kuulin tästä miehen mielen vaihdoksesta tuplauksen suhteen ja kun se tuli töitten jälkeen käymään.

Mut jatkan Idolsia..

Vierailija

Raskas työviiko on taas takana, ja pääsen vähän rentoutumaan. Maanantaina ja tiistaina pitäisi vielä jaksaa raahautua töihin, mutta sitten koittaakin jo kauan odotettu syysloma. Meillä huomaa kyllä töissä, että moni tarvitsee jo todella lomaa, ksoka aina vaivaava stressi on kasvanut jo liian suureksi. Pari on joutunut jäämään ihan sairaslomallekin stressin vuoksi. Olen usein miettinyt, miten pystyisin itse pitämään työn ja vapaa-ajan niin erillään toisistaan, ettei työstä tulisi koko elämä. Tuntuu nimittäin, että näin käy todella monelle.

Mariposalle ja Nekulle onnittelut tuplailun aloittamisesta. Nyt tuntuu todellakin siltä, että kaikki muut ovat päässeet jo vähintään tuplailuvaiheeseen, mutta täällä jatkuu edelleen epätietoisuus: milloin pääsisin itse samaan vaiheeseen?

Katzua onnittelen opinnäytetyön valmistumisesta! Nyt mahtaa tuntua aika hienolta. NNäin kovan urakan jälkeen saat hyvällä omallatunnolal levätä ja tehdä jotain oikein mukavaa. Muistan, kun jossakin vaiheessa tuskailit, ettei opinnäytetyön tekemisestä tule oikein mitään. Nyt voit onnitella itseäsi, että sait sen kaikesta huolimatta tehtyä.

Kiva kuulla, että Emmasannalla on kaikki kunnossa, ihan niin kuin arveltiinkin. Pikkuinen kasvaa ilmeisesti hyvin omalla käyrällään.

Meilläkin appi ja anoppi aiheuttavat aina välillä ongelmia. Useimmiten tulen heidän kanssaan ihan hyvin toimeen, mutta välillä anoppi ärsyttää esim. puuttumalla liikaa meidän asioihimme. Meidän kummankin vanhemmat asuvat meistä alle 10 km päässä. Yhtään lähemmäksi en haluaisi kumpiakaan, mutta mies haaveilee, että muuttaisimme lähemmäksi hänen vanhempiaan. Toisaalta haluaisinkin muuttaa tälle alueelle, koska se vastaisi asuinpaikkana kaikkia toiveitani. En kuitenkaan kestä ajatusta siitä, että anoppi tuppautuisi joka päivä kylään.

Vierailija

G: Hymyilin tänään ainakin tuolle MIITSUN kiukku-tekstille ;D Tai oikeammin nauroin ihan ääneen. Oli hauskasti kirjoitettu *ja nyt tätä kirjoittaessa hymyilyttää* Usein teidän jutuille hymyilen. Kummitytölle hymyilin tänään ku piipahdin heillä kyläs aamupvällä ja varmaan hänen äidillekin..

KATZU, ihanan vähissä on koulu ja hienosti ennen ä.lomaa alta pois. Suuret onnittelut siitä :)

MIRULII, eikö se ny millää voi se potilas ottaa ja häipyy *manaa kauas pois*Koitat väistellä ja vältellä parhaasi mukaan ;D Koita jaksaa vaikkei työt aina herkkua olekkaan :)

No juu, ei muista mittää taas mitä olitte täs välis kirjoitelleet.

Koita MIITSU jaksaa siel töissä vaik nyt ei varmaan kiinnosta tuo työ millään ;)

Meen laittaa poikaa yö-valmiiksi :)

Vierailija

Itse sain hymyillä, kun isompi neideistä tuli kylvystä ja hän tapansa mukaan hihkuu jo rapuissa, että moi vauva! No vauva sitten lähti konttaamaan siskoa vastaan ja siskokset kohdattuaan antoivat toisilleen mitä söpöimmän suukon! =)

Vierailija

ai kun on kiva kuulla että muillakin vastaavanlaisia asumuksia!

samoin mä olen onnellinen että iso-vanhemmilla ja lapsilla on läheiset suhteet ja kaikki on ok,mutta välillä tulee näitä päiviä.

sulla onkin ihana tilanne siinä mielessä että oma siskosi pitää yhtä tyttösi kanssa.täti leikkii innoissaan barbeilla tai brazeilla tai millä sitten leikkivät;)

mun anoppi on entinen perhepäivä hoitaja joten hänellä on kanssa hyvä kosketus lapsiin=)ja tykkää leipoa ja käydä sienimetsässä lasten kanssa ym!

mun vanhemmat on yhä työelämässä mutta ne taas ottaa lapsia yksi kerraallaan yö kylään ja antaa erityistä huomiota aina yhdelle kerrallaan.se onkin sitten avan extraa lasten mielestä.anoppi(fammu)onkin sitten lapsista arkisempi ja hän yleensä pitää kaikkia kerralla!

nyt loppuu löpinät,mutta varmasti palaan!

L+5

Vierailija

toihan vois toimiakin, mutta otan vaan yhen lääkkeen aamuisin. sillä oon pärjänny jo 4 vuotta, ei oo tarvinnu ottaa enempää kuin tilapäisesti. mut nyt ku en ottanu sitä aamulla vaan otin vaan rennien niin meni ok iltapäivään asti, jolloin alkoi kauhee närästys, otin lisää renniee mut ei enää auttanut. mut kyllä mä jotain keksin.. pakko sitten jotenkin yrittää se häätökuuri saada kurkusta alas, muuten voi olla et tuplailu siirty taas :( sitä en halua!!!!!!

Vierailija

Eli sunnuntaina (2.10) oli ovistesti plussaa ja maanataina 10.10 tuli se yksi tuhru pläntti ruskeana. Mun laskujen mukaan se on joko 8 tai 9 pvää ovis-plussasta, riipuen laskenko sen sunnuntainkin vaiko en???

Ei hemmetti, mä alan TAAS sortumaan tähän samaan. miks tää odottaminen ON NÄIN kamalaaaaaaaaaaaa?

Mul ois viel 1 sellanen acon testi jälellä. Jos sunnuntaina ei viel ole alkanu niin voisin maanataina sen tehdä. Mut sitte olis menny vasta 8 pvää siitä tuhrusta ja pitikäs se 10 pvää kiinnittymisestä vasta näyttää?

Kertokaas te kellä kokemusta noist testeistä. Mä oon ihan pihal.

Ja paskat. Parempi lopettaa tää jauhaminen, täti tulee, piste!!!!!!

JoHelle. Otatko monta kertaapvässä sitä sun nykyistä närästyslääkettä? Ajattelin et kun elimistöhän tottuu tiettyihin vahvuuksiin ja sitä neutraalimmat ei auta vaan aina pitäs olla vahvemmat. Josko kokeilisit niin et jos 3 x pväz otat lääkkeen , ja vaik ensi alkuun aina joka neljäs pvä otat yhden lääkkeen tilalla sen rennien. Eli siedätyshoitona kokeilet mennä miedompiin? Tuskin auttaa, tuli vaan mieleen tällainenkin ;D

Mutta nyt syön ja sitte kauppaan!!! :)

Vierailija

tuo on kyllä " hauska" että pk seudulla on paljon vaihtoehtoja minne menee synnyttämään: täällähän on tasan tuo yksi ainoa paikka: jos en sitten kipase sinne miruliin osastolle: kesäkuussa(hope so), et tää tulis nyt!! (meiltä matkaa n.500m) Koksiin sitten semmosen 60km... :(

Katzu, taisin tosissaan unohtaa onnitella päättötyön valmistumisesta!! Varmaan hyvälle tuntuu että koulu on päättötyötä vaille valmis!! :) Paljon Onnea!!!

Missähän vaiheessa neuvolaan pitäs soitella?? ei vissii ihan vielä?? Mirulii, apua, onko sulla mitään käsitystä miten ne täälläpäin ekoja aikoja antaa???

Vierailija

Siis miehen kanssa ei olla ees nähty niin jo saatiin riita pystyyn: olin sitten tehnyt ruokaa ja ukkoa ei vaan kuulu kotiin: on sitten vähän asioilla ja melkee alko pukkaamaan kiirettä töihin niin soitin et kerkeekö mua viemään.. sanoi että yrittää ainakin, minähän vetäsin palkokasvin nenään ja huusin että vois pikkuhiljaa tietää kun tulee kiire. sain luurin korvaan eikä se kusipää sitten enää vastannu, lähdin siis polkemaan ja hulluna hikipäässä kerkesin... soitteli sitten matkalla että viekö ja 1km ennen työpaikkaa ootteli et meenkö sitten loppumatkan kyydillä vai miten... aarghh.... urpo!!!! mä olin muka ymmärtänyt väärin et kerkee kyllä viemään... tulipahan ulkoiltua ja sain samalla taas arvojärjestyksen oikeaan: ensin omat autoihin liittyvät menot ja kaverit ja sitten ehkä jos muistaa ja kerkee niin minä!! No eipähän tartte lähtä huomenna minnee reissuun jos ei yhtään anteeksi pyytele...

ai miten niin hormoneissa ja hermoissa vikaa.. ei mulla ainakaan!!!

No oman kiukun lisäksi:

Emmasanna hyvä että vauvalilla kaikki kunnossa!!

Mariposa: onnea uuteen kotiin ja tuplailun johdosta, kivaa saada uusi piinailtava!!!

Nyt taas puran kiukkuani asiakkaisiin, mulle on turha tulla tänään lässyttämään yhtään mitään, saa silmän mustaksi joka ikinen.....

Vierailija

musta tulee todellinen palstahäirikkö!!

Marieela: Tosissaan kun tunne on vielä niin uutukainen niin välillä aina " muistaa" että ainiin, mulla on vauva masussa!! ei sitä tunnetta oikein voi kuvailla!! On vaan niin hirväen hyvä mieli!! onneksi pääset tutkimuksiin jos se täti sieltä kurvaakin paikalle... peukutetaan että käy vaan ovella pelottelemassa!!

Soffun vetäisin niin kamalan mielelläni tähän mukaan!!! Ois ihan hirveen ihanaa saada oma kesäkertti-kaveri :) *häätää tätiä pois!!!!* Mitkäs sun kp:t olikaan?

Johelle: milloin lähitte sinne matkalle?? mones päivä *kade*

No meillä on ens to lähtö Tallinnaan (2 yötä hotellissa) ja kuulin yheltä raskaana olevalta kaverilta että siin Kaubamajan lähellä on missymom putiikki... varmaan pikkasen ihmetteli et mix niin tarkkaan kävin kyselee kun kerto siellä käyneensä... ;) Nyt tarttee viel miettiä et mitä sanotaan matkakumppaneille mun alkoholittomasta reissusta... toisaalta vois paljastaa toisaalta tää sisäisesti hymiseminen on jännempää!! :) *ettepä tiedäkkään, lälläslää...* Toisaalta en pääse sinne kauppaan ilman paljastusta....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat