Influenssa rokotuksesta!?Mika on oikea tapa kun eilen teksti teevees oli etta myos pienet lapset sen saa ja asken soitin neuvolaan ja kysas...

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

Oli kehoitus hakea tavallinen piikki siksi, että se vaikeuttaa myös lintuinfluenssa-tartuntaa Ja koko artikkeli käsitteli lintuinfluenssaa. Alkuperäinen vauhkoaa juuri siksi. Älä yritä kääntää asiaa toiseksi, ääliö..

Vierailija

influenssarokotusta pistää. Sitten kyllä jos on jokin vaikea esim. immuunisairaus, joloin sairastuminen vaikuttaa selkeästi terveydentilaan ja voi jopa muodostua hengenvaaralliseksi, tai jos on niin vanha ja sairas että influenssa heikentää terveydentilaa huomattavasti tai jos työskentelee alalla jossa pöpöt leviävät helposti ja voivat aiheuttaa pitkäaikaista haittaa itselle, työpaikalle ja esim. potilaille jos sairaalassa työskentelee...

loppujen lopuksi siis, jos lapsesi on perusterve, miksi ihmeessä laittaisit, ellei ole hyvää syytä. Rokotteestahan voi saada hirveän voimakkaan taudinkin, jos huonosti käy...eli siis sairastaa influenssan pahempana kuin ilman rokotetta...Mun lapselle ei laiteta yhtään piikkiä tia lääkettä jos ei ole ehdoton tarve...

Vierailija

ALLE 1v EI ANNETA INFLUENSSAROKOTETTA LAINKAAN!

Kirjoitin tämän allaolevan jo aiempaankin ketjuun, mutta laitetaan nyt hysteerikkojen rauhoittamiseksi tähänkin:

Meillä minä, lapset tai mies emme ota mitään rokotetta muuta erikoista. Jos kerran tauti on tappaakseen, ei elämä ja yhteiskunta ympärillä ole enää elämisen arvoista. Ei ole kivaa asua yksin, kun kaikki rakkaat, naapurit tai jopa ne vittumaiset työkaverit ovat kuolleet. Pitää paeta paikkaan, jossa ei ole ruumiita, siellä taas ei ole ruokaa jne. jne.

Oiskohan parempi lopettaa päivänsä itse heit kun ensimmäinen tartunta tavataan...

Eli te pöljät, ajatelkaa oikeasti. Et sinä kuitenkaan pääse viruksia pakoon, miksi siis vouhkaatte täällä palstalla. Ja kun tuo ymmärrys näyttää olevan joillain vajavaista, ylinnä oleva teksti on FIKTIOTA (jos et ymmärrä sanaa, etsi netistä sanakirja...)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat