Painontuunaajat, perjantai jälleen..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Painontuunaajat on ryhmä erilaisilla menetelmillä laihduttavia ihmisiä, joilla on tavoitteenaan laihduttaa 20-30kg.

Ryhmä on " perustettu" (siis on alettu pinoutua) elo-syyskuussa 2005.

Kommentit (10)

Vierailija

onpas muuten pinot lyhentyneet..!?

no, tässä omat tulokseni..

lähtöpaino: 99kg

pe-paino:97,1kg

viikkomuutos: 0

kokonaismuutos:2,9kg

tavoitepaino: 80kg (-->75)

menetelmäni: ei ole mitään varsinaista, kunhan katson vähän mitä syön.. makeata ja karkkia olen rajoittanut (karkkipäivä käyttöön), pastaruokia olen myös rajoittanut, samoin vaaleita leipiä yms..

Vierailija

näyttää olevan sama pino kuin viikko sitten tehtiin, mutta eipä tuo haittaa. Laitanpa siis minäkin tänne uusimmat tietoni.

Eli painoa tuli viikossa lisää +100 g. Ei onneksi paljoa, mutta kuitenki plussaa. Sitten viikonloppu meni miten meni. Eli paljoa ei toiveet ole korkealla ensi perjantaita ajatellen. Mutta toisaalta, kun nyt paino on pikkasen jumittanut, saattaa edessä olla hieman suurempikin pudotus. (toivossa on hyvä elää, niinhän se lapamatokin sanoi ja sanon myös minä).

Paino pe aamulla: 89.2 kg

Pudostusta viikossa +100g

Tavoite 75 kg

Kokonaispudotus 6.3 kg (1.9.05 alkaen)

Elikkäs perjantaina tavataan.

Tervetuloa uudet.

Vierailija

Jotenkin ne grammat taas hiipivät salakavalasti takaisin, enkä päässyt 87kg alle... itse asiassa tuli 200g lisää :( Olen kyllä uinut ahkeraan, kävellytkin pari lenkkiä koiran kanssa ja syönyt terveellisesti - vaan ei. Ensi viikon olisi syytä olla parempi...

Väsynyt eikä edes onnellinen,

Emonamoha

Vierailija

Eli

aamulla vaaka antoi tuloksen: 89.1 kg

Pudotusta viime kerrasta 700 g

Kokonaispudotus 6.4 kg

(aloitettu 1.9.05)

Tavoite 75 kg

Kuten edellinen, minäkin olen tehnyt itselleni välitavoitteen tuonna marraskuun vaihteeseen. Minulla oli tarvoitus saada paino 4.11 mennessä 86 kg asti, mutta juuri tänään totesin, että 2 viikkoa aikaa ja 3 kg matkaa eli hilasin tavoitetta vähän lähemmän. Jos alkaisi edes 87.x -lukemalla. Tuohonkin joutuu tekemään tosissaan töitä, mutta katsellaan ensi perjantai uudelleen ja muutellaan tavoitetta sen mukaan (heh). Eipä taida tarvita puhua tavoitteesta, kun sitä joka viikko siirtää suuntaan taikka toiseen.

Vierailija

Viikonloput on mun kompastuskivi, joka ikinen vkl tulee mässäiltyä jotain makeaa ja suolaista, mutta annan itselleni anteeksi niin kauan kun paino on laskusuunnassa toki se paino tietysti tippuis paljon nopeammin ilman näitä ylimääräisiä pupeltamisia..

Tuntuu että mitä lähemmäksi tuota seuraavaa kymmenlukua tullaan niin sitä vaikeampaa se on.

Tavoitteena vois olla, että isänpäivänä paino alkais seiskalla vaikka 79,9

lähtöpaino 5vk sitten 86.6(kesällä jopa 90.8)

pe paino 82.1

viikkopudotus 0.3Kg

kokonais pud. 4.5Kg(kesältä 8,7)

minusta on niin kiva seurata menetettyjä cm:jä

5vk jlk vyötäröltä on hävinnyt 10,7cm

lantiolta 6.8cm ja reiden ympäriltä 5.5cm

kyllä alkaa jo vaatteissakin tuntemaan että kiloja on karissut.

hyviä tuloksia on muillakin, joten jatketaan samaan tahtiin, niin mieskin pääsee taas vähän " lähemmäksi" isänpäivänä :)

Moikka!

Vierailija

Mä löysin tän palstan vasta äsken, ja ajattelin että jospa tähän porukkaan liittyis kun viime perjantaina kävin puntarissa ja viikon olen kattonu vähä tarkemmin mitä syön, ja koska olen ottanut tän perjantain sellasex puntaripäiväksi.

elikkä lähtöpaino 91.7 (pituus 168)

paino tänään 90.4

eli viikkopudotus 1,3kg

tästä on hyvä jatkaa, tosin eka viikolla lähtee aina paljon ja sit hidastuu, joten maltilla liikkeelle.

Tää eka viikko meni silleen hyvin et jätin vaan ostamatta karkit ja suklaat, ja jätin santsaamiset ruoalla ym.

Vierailija

Pääsisinköhän mieki vielä porukoihin?????

No, kirjaanpa tänne kuitenkin.. Eli eilen perjantaina aamupaino 96kg....(kesällä 105kg!!!!!!)

Tavoite: 30.12 89 kg... Ja siitä sitten kohti kesää :)

tavoite 2; 31.3 79kg

tavoite 3; 2.6 70kg

Matka tulee oleen pitkä,mutta kyllä ne saa nyt luvan kadota!!!!!

Liikuntaa olen alkanut harrastamaan paljon ja monipuolisesti,ettei vaan kyllästyisi ;) Jumppia,rasvanpolttoa,sauvakävelyä,uimista ja vesijuoksua... ja noin 5 kertaa viikossa.

Mutta hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille ja ensi perjantaiseen :)

Vierailija

Moi!!

Mulla todella huono viikko takana, eli pisteet on totaalisesti jäänyt laskematta. Mistähän sais taas itsekuria...

Eli painoa tullut viime perjantaista 300g lisää

pe paino 82.4 ja kokonaispudotus siis 4.2Kg.

Tervetuloa uudet mukaan! Kiva saada uusia laihduttajia mukaan.

missäs kaikki on???

tsemppiä ensiviikkoon, toivottavasti silloin paremmat lukemat

Vierailija

Hyppäsinpä minäkin vaaálle tänä aamuna, vaikka pisteiden saati kalorien laskeminen onkin jäänyt. Jossain takaraivossa niitä kai sitten kuitenkin kelaan, kun eilenkin söin koko päivän porkkanaa kun tiesin, että illalla ollaan kyläilemässä :)

Aamupaino oli tänään huimaavan jännittävä: 87,0 eli kokonaispudotusta TASAN 3kg!! Laihiksella (tai sentapaisella) olen ollut jo reilun kuukauden (lähes kaksi), eli vauhti ei päätä huimaa, mutta hitaasti hyvä tulee. Ja välitavoite 1.11. (4.11.) piti olla 84... taidan suosiolla kasvattaa sitä 85,5 kiloon - tai kunhan lukema alkaa 85... nyt siis ensi viikon luvun pitäisi olla 86,xx ja siitä kahden viikon päästä jo 85,xx... olenkohan turhan ahne? ;D

Tsemppejä muillekin ja mukaan pinoon!

Emonamoha

Vierailija

Mun pinoutumiset on vähän sitä ja tätä mutta hengessä olen koko ajan mukana.

Mun painotilanne:

Lähtö(26.1.05) 99.8kg

Paino 30.9.05: 88.6kg

Paino nyt: 89.5kg

Tulos: +900g/2viikossa

Tavoite: 70-75kg

Tuo nousu oli ihan täysin odotettavissa, kahden viikon aikana en ole tehnyt ihan mitään että paino tippuis, päin vastoin, olen syönyt kuin possu ja liikuntaa en ole harrastanut yhtään!! Paino on tippunut tuolta tammikuusta(jälkitarkastus) melkein kuin itsestään(imetys) niin en ehkä oo nytkään tajunnut mitään asian eteen tehdä. Mutta nyt se alkaa se todellinen tuunaus!! Isänpäivänä aion painaa 86-86.9kg katotaan pääsenkö tuohon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat