Ero lähipiirissä. Pitääkö kaikkien pistää välit poikki?!

Vierailija

Miehen veljen porukat erosi; mies ex-vaimon mukaan väkivaltainen niin häntä kuin vanhinta poikaa kohtaan (4v.). Ero yllätti niin miehen kuin appivanhemmat. Emme ole halunneet ' erota' ex-miniästä ja lapsista. Nyt maksamme siitä, että pidämme yhteyttä heihin, kovaa hintaa....välit menneet appivanhempiin lähes täysin.Suurimpina menettäjinä omat lapset, joita isovanhemmat ei tule tapaamaan. En voi ymmärtää miksi aviopuolisoiden erotessa kaikkien pitäisi erota? Eikö se ole lapsillekin riittävän rankkaa, jos vanhemmat eroaa...pitääkö siinä samassa menettää muutkin läheiset ihmiskontaktit?Ihmettelen suuresti asiaa, kun isovanhemmatkin painottavat toimivansa ' lasten parhaaksi' .....

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Isovanhemmat laittaneet välit lastenlapsiin koska sinä ja miehesi olette yhteydessä miehen veljen ex-vaimoon? Ei ole järkeä nyt yhtään vai tajusinko väärin.

Ymmärsit ihan oikein. He kokevat minun puolustavan ex-miniää, koska olemme olleet ystäviä opiskeluajoista lähtien ennen heidän avioliittoaan. Kuviossa mukana huoltajuusriita-verinen sellainen, noista lapsista ja minäkin olen kuulemma estänyt isovanhempia tapaamasta veljen perheen lapsia. Ikuna en ole sellaista halunnut..itselläni kun ei ole ollut isovanhempia ja tiedän millasta se on. Toivon vain, että appivanhemmat tulisi järkiinsä.

Joka tapauksessa isovanhemmat ovat typeriä jos eivät eron takia pidä yhteyttä omiin lastenlapsiinsa. Miten he liittyvät koko juttuun? Jos eivät halua pitää yhteyttä entiseen miniäänsä niin ok, mutta mitä ne lapset on tehnyt? Hehän ovat samaa sukua vielä ja aina.

Vierailija

Olen hänen exänsä kanssa edelleen ystävä, vielä 10 vuotta eron jälkeen. Veljeni ei tätä vieläkään hyväksy ja häntä ärsyttää kovasti. Olen veljen kanssa kuitenkin väleissä. Koko meidän muu sukukin piti kyseisestä tytöstä ja ei vain halunnut suututtaa veljeäni, joten muiden kanssa ei tyttö ole tekemisissä.

Samoin toisen veljen exän kanssa olen väleissä. Hän ei kuitenkaan ole minulle erityisen tärkeä, mutta miksi ihmeessä minun pitäisi jättää hänet, kun veljeni sen teki? Hoidan joskus jopa hänen lasta, jonka kuitenkin olen 5 vuotta tuntenut. Olisi aika kohtuuton rangaistus lapsellekin, että kaikki " hylkäisi" vain siksi, että äidille ja miesystävälle tulee ero.

Vierailija

" olet tehnyt lapset itseäsi varten, et isovanhempia" ...

ex ei pidä lapsia koskaan ja mummoa eivät ole nähneet pariin vuoteen vaik asuu vaan n.25km:n päässä meistä.

Vierailija

täysin idioottimaistahan se on. se on itsekkyyttä, ei osata ajatella tilannetta toisten ihmisten silmin, ja että kaikki eivät ole pessimistejä kuten he ovat.

älä välitä tollasista tolloista!

Vierailija

Tapansa kullakin suvulla. Meillä mun exän kanssa meni poikki 4 v sitten. Mutta edelleen se käy veljeni kanssa kalassa ja ulkomailla jne. viettävät poikamiesten railakasta elämää. Itse en tuosta ikuisesta lapsesta välitä pätkääkään, mutta en kanna veljelleni kaunaa, homostelkoot rauhassa.

Vierailija

Isovanhemmat laittaneet välit lastenlapsiin koska sinä ja miehesi olette yhteydessä miehen veljen ex-vaimoon? Ei ole järkeä nyt yhtään vai tajusinko väärin.

Joka tapauksessa isovanhemmat ovat typeriä jos eivät eron takia pidä yhteyttä omiin lastenlapsiinsa. Miten he liittyvät koko juttuun? Jos eivät halua pitää yhteyttä entiseen miniäänsä niin ok, mutta mitä ne lapset on tehnyt? Hehän ovat samaa sukua vielä ja aina.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat