TERHI on ärsyttävä, vonkaa jo Anttia

Vierailija

Eilen luin BB sivuilta että oli hiplannu Anttia kädestä elokuvaa katsoessa... siis hyi... Mä en edes kehtais kun Antilla ja Iinalla oli juttua. Eikä mua edes kiinnostais muiden ylijäämät.. hyi helvetti. Antti olikin vetäny käden pois ja laittanu kädet pois kosketus etäisyydeltä... hih siitä sai...

Se Terhi osaa sit olla ällö. Kaikkia vaan haukkuu ja sit käy halailee myöhemmin.. ja kauhee mäkätys eilenkin Tiinalle kun vielä olivat ulkona kaikki ni " kuiski" korvaan Minnasta. Vaikka en tykkää Minnastakaan, mut eilisen jälkeen Terhi on tippunu vaan alempaan kastiin mun silmissä. Siis sano jotain : " Olipa taas rakentava keskustelu" ym, Tiinalle hiljaa ohi menessään... et siinä meijän suoraan puhuja.

Ja Tiina vasta onkin ärsyttävä!!! Marisee joka asiasta, viimekskin siitä kun Hanna ei jaksanu osallistua pokerin pelaamiseen,et kaikkien pitäis osallistua.. no mitä hän teki nyt viimisessä viikkotehtävässä.. nukkui.. Ja muutenkin nukkuu koko ajan, vähän jaksaa jotain tehä, sit menee taas nukkuu... ei sitä kauheesti kiinnosta mikään yhteinen toiminta. Loukkaantuu asioista kuin pieni lapsi... Eilenkin poikien inhimillisestä erehdyksestä kaupassa... kamala marina siitäkin, kai kaikille virheitä sattuu..

Okei, nyt lopetan marisemisen... MIKA ON PARAS!!! =)

Kommentit (10)

Vierailija

On se Tiinakin ihme marisija, kun jaksaa vieläkin märistä päiväkirjahuoneessa, kun Terhi ei saanut ansaitsemaansa kunniaa jostain Antin synttärikakun marsipaani-vompatista.

Vierailija

Se sit jaksaa marista sitä rakentavaa keskustelua. Mun mielestä Minna sano eilen hyvin siihen: ' Aina silloin ei ole sun mielestä rakentavaa keskustelua kun asiat ei mene sun mieliksi' . Jotenkin noin. On se kyllä niin tekopyhä paska, toivottavasti muutkin kilpailijat huomaa että kukas se siellä on oikeasti se seläntakana puhuja!

Ja se Tiina, voi hellantuuteli sentään kun muut tekee virheitä. Koko ajan hirveä marina jokaisesta pikkuasiasta. Sitte päiväkirjahuoneessa valitetaan ku ei voinut sanoa mitään riidan aikana. Jos on niin mäntti että ei saa suutaan auki silloin kun on tilanne päällä niin mun mielestä aivan turha valitella jälkikäteen!

Vierailija

aikoina valittanut jatkuvasti. Eikä osaa lopettaa aikanaan.

Minusta Tiina on taas tosi jännä persoona. Hän ei mielestäni ole valittanut kuin päiväkirja huoneessa. (Jossain on varmasti ihmisen puhuttava, jos ei löydä ketään kenelle jutella talosta.) Kommentit ovat olleet tosi tarkkoja ja mielestäni oikeudenmukaisia. Ei mitään turhaa, kuten esim. Terhi.

Minna taas ei uskalla tehdä mitään, kuten eilen meni Hannan tahdon mukaan. Mitä järkeä oli siinä, että yksi ihminen laittaa hiuksiaan puoli tuntia ja loppu porukkaa venaa sitä, että päästäs ulos!! Ei mitään!! Puhuu välillä ihan järkeviä, kuten eilen Terhille. Mutta ei kuitenkaan hänkään osaa lopettaa ajoissa, vaan jatkoi ja jatkoi juttua!!En mä halua olla sitä, enkä tätä.... olisit edes jotain!!

Hanna ei tunnu tekevän talossa muuta kuin nukkuvan ja kiehnäävän Timon kainalossa. Kuka sitä jaksaa katsoa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat