perjantaita KESÄKERTUT

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Auttasko asiaa päivittäinen pino....

Kommentit (6)

Vierailija

Hohhoijaa...Meneehän ne yöt noinki...Illalla nukkumaan mennessä taas oli paha olo,eikä millään unen päästä kiinni...Lopulta painajaisia useeseen otteeseen,välillä niissä supisteli ja välillä vauva oli jo syntyny ja karhua juostiin karkuun...Mielikuvitus valloillaan...

Nyt sit aamutee pisti mahan sekasi ja hilkulla oli etten oksentanu....Kuten serkku eilen totes ku " valitin" et ite oot tohon tilaan ihtes hankkinu... Nii ja hiukset on ruennu lähtemään ihan tosissaan....

Poika nukku pitkästä aikaa ihanan pitkään, melkein kaheksaan! Pitäs ulos lähtee,oli ihanan kirpee ilma ku kävin kuikkaamassa, 4 astetta enää...Jos vaikka virkistys tosissaan...

Vierailija

Huomenia kaikille kesämasulaisille..

Väsymys painaa päälle koko ajan eikä millään saa tarpeeksi unta, vaikka käy nukkumaan jo yhdeksältä ja herää hieman ennen kuutta.. Tänään aamulla töihin mennessä linja-autossa meinasi ensimmäisen kerran tulla yökkö, mutta jotenkin tahdon voimalla sain nieleskeltyä sen takaisin vatsaan. Toivottavasti tämä ei enteile kunnollisen pahoinvoinnin alkamista.. Tällähetkellä rv jotain 5-6.. Tähän asti on selvinnyt kuvotuksella ja ruokahaluttomuudella, mutta hankalaksi menee, jos joutuu pyttyä halailemaan joka päivä. Mutta väsystä ja kuvotuksesta huolimatta olen yltiö onnellinen tilastani, sillä tätä ensimmäistä miniä on odotettu ja toivottu hartaasti jo useamman vuoden ajan, joten hieman olen valmis kärsimäänkin. Mutta nyt on taas palattava työn pariin.. Iloista perjantai päivän jatkoa!

- taikaenkeli -

Vierailija

Täällä ollaan vieläkin vähän puulla päähän lyötyjä, hyvin onnellisia tosin! Mitään oireita tämä raskaus ei vielä ole itestään antanut, mutta niinhän tää raskaus on vielä kamalan alussa: 4+5 taitaa vasta olla takana! paljon vielä toivottavasti edessä!

Emma04: Paljon tarrasukkia masuasukille!! Aika tapahtumia sun elemässä tällä hetkellä joten paljon jaksamista sinne!! Toivottavasti oma tilanteesi sekä siskosi tilanne parantuu (ja vauva saisi vielä masussa kasvaa)

Mukavaa viikonloppua kaikille kesävauvaa odottaville!! :) toivottavasti meillä tulee paljon yhteisiä odotusviikkoja!

Vierailija

Mie olen täällä ihan paniikin vallassa. Vessassa käydessä huomasin verta, onneksi vanhaa...noh paniikki kuitenkin iski. Soitin jo neuvolaankin, käskivät päivystykseen mentävän, jos kirkastuu veri tai alkaa koskemaan mahaan.

Mie olen kotona yksin kipeän tyttöni kanssa, kaikki muu suku huitelee pitkin suomea. Siskoni synnytysuhan alla (rv28) sairaalassa..ja kaikkea muutakin. Vähän tuntuu että veto loppuu

Keskiviikkona pääsen neuvolaan ultraan, jos sinne asti pääsen suuremmitta vuodoitta. Mutta sinne on pitkä matka...

-E- rv 6+3, vielä ainakin

p.s tännepäin vois lähetellä vauvaliimaa, jotta masukki pysyisi mukana

Vierailija

Sain soitettua ajan neuvolaan,25.10. on ja 7+5 on viikkoja sillon. Sano terkka, et sen takia nii aikasi, ku sit pitää rueta varaamaan ultraa ouluun,eikä sitä ihan lyhyellä varotusajalla saa...

Tää päivä on ollu yhtä kuvotusta...Ihan sama mitä syö vai syökö on yhtä paha olo... Pojan sain nukkumaan ja varmaan pitää iteki vähä lepäillä...

Hirveellä vimmalla etin tuplarattaita,pääsin työpäivinä hoitolasten kans muualleki ku omaan pihaan....

Joo, pakko lähtee taas kokeilemaan jotain ruokaa....... Ja tänään siis rv6+1...

Vierailija

On vapaapäivä ja olen kotona. Illalla olen menossa ulos syömään kahden parhaan ystävän kanssa. Ihanaa! Ei olla nähty pitkään aikaan.

Raskausoireita on vaihtelevasti. Öisin olen joutunut käymään vessassa. Rinnat on koko ajan arat. Pahoinvointia ei suuremmin ole.

Seksin jälkeen tuntuu alavatsassa sellaista kuumotusta. Mietin, että mistähän se mahtaa johtua. Aikaisemmin sellaista ei ole tuntunut. Mitään kipua ei tunnu.

No, joo. Harmaa ilma ulkona. Tekisi kuitenkin hyvää lähteä vähän ulkoilemaan. Ja siivotakin pitäisi, blääh. Ehkäpä saan kohta jotakin lisäenergiaa ---toivoo---

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat