Kesäkerttujen perjantaipulinat

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei kaikki!

Olen uusi kuumeilija, eka yrityskierto meneillään. Ahkerasti olen taustaillut, tämä on mun ihkaensimmäinen viesti palstalle.

Saattaa olla, että tulee äkkilähto Kesäkertuista. Tänään kp 25/28-30 ja Aconilla kun aamulla hätäisenä oli jo pakko mennä testaamaan, niin puhdasta negaa näytti. Vielä jotain vaaleanruskeaa vuotoakin alkoi tihkua sen jälkeen. Kai Acon jo tässä vaiheessa näyttäis haamua, jos toiveita kesäkuun lapsesta olisi?

Mukavaa viikonloppua kaikille. :) ++++++

Kommentit (12)

Vierailija

Minäkin eilen illalla testasin aconilla negan (kp25)... Ja sitten vielä katsoin testiä tunnin päästä (mitä ei tietenkään pitäisi tehdä), niin siihen oli ilmestynyt hailakkaakin haaleampi viiva...

Jännittyneenä menetin jo hieman yöuniakin miettiessäni, että voisiko tämä nyt olla kuitenkin sitä... Ja päätin kokeilla aamuyöllä valvoessani uudestaan mitä toinen samanlainen testi sanoo. Ja se sanoi pelkkää negaa, myös tunnin kuluttua... Aikaisemmin en ole kyseisellä testillä saanut haamun haamua, vaikka olenkin sitä myöhemmin tutkinut...

Vatsaa on vain kipristellyt niin toiveikkaasti viimepäivinä ja nännit kipeytyneet lupaavasti. Jopa tuntui, että rinnat olisivat suuremmat kuin normaalisti... Tai jotenkin mahan ja rinnat tiedostaa koko ajan, ne sillai tuntee... =)

Tässä on nyt meneillään vasta toinen yrityskierto ja ensimmäisessä kierrossa päiviä kertyi 35. Siihen sisältyikin kaikkia kummallisia oireita, vaikka muille jakaa. Nyt olo on kuitenkin ollut normaali koko kierron ajan ja olin tuntevinani oviksenkin. Jonka mukaan uskoisin tämän kierron lyhentyneen jo lähelle sitä 28 kp:ä.

Mies vaan ollut reissussa lähes koko kuukauden, mutta yritystä oli just kp 13, niin pienissä toiveissa tässä kuitenkin elelen...

-cactus-

Vierailija

täällä kp 21/25, piinaavaa aikaa. Rinnat ei enää ole yhtään kipeät, mutta kuvottaa kyllä, tosin kuvotti kyllä viime kierrossakin ennen tätiä.

Soffu27, jos luet tätä pinoa niin kiva kuulla että muillakin on just tällaista...(en viitsi enää vastata torstain pinoon). Että aikuinen ihminen viitsiikin laittaa elämänsä tällaisesksi itsensä tutkailuksi, hih! Joku muukin ihmetteli outoja oireita, kyllä todella ihmetyttää miten nyt joka kierrossa on rinnat tosi kipetät ja kuvottaa ja on vatsa toisinaan löysällä jne...outoa! Luulis että tällaiset oireet kyllä huomaisi ihan arkielämässäkin. Vai voiko vauvakuume itsessään tehdä nämä oireet, en ymmärrä.........

Toisinaan elättelen toivetta että olisin jo viime kierrossa raskautunut (idiootti minä) kun on tämä olo tällainen, mutta yksi testi jo näytti negaa ja yhdet super-menkatkin oli välissä joten kyllähän se järjellä ajateltuna on täysi mahdottomuus.

No, jospa viikonlopun saisi vielä yrittää nauttia ajatuksesta että saisi vauvan, kunnes se täti takuu varmasti maanantaina tänne taas parkkeeraa, yöks!

Plussasäteitä roppakaupalla!!

Vierailija

[color=0000EE]Täällä edelleen toiveikkaana. Nyt menossa kp26/32-36, eilen illalla käytiin saunassa ja tuli tosi huono olo, mikä ei ole normaalia olen kova saunomaan, mut nyt alko heikottamaan ja pyörryttämään. Tämä on tuttua edellisistä raskauksista.*toivoo*

Ja tänä aamuna, kun vein poikaa eskariin pyörällä, niin silmissä sumeni kun päästiin päiväkodin pihaan. Tosi inhottava olotila. Ja tietty hajuaisti on taas huippuluokkaa, mut vielä ei yökötä. Nää saattaa olla kyl semmoisia oireita, jotka voi johtua jostakin muustakin! Mutta kun sitä plussaa niin kovasti toivoo:)

Nyt vain odotellaan ensi viikon loppuun. Aikaisintaan ensi viikonloppuna teen testin, ellei oireet sit lisäänny kunnolla!! Ensi viikolla taitaa olla kaikilla muillakin piinaviikko?!

Joten [color=00F5FF]PLUSSASÄTEITÄ MEILLE LOPUILLE!!

Pirapana♥

Vierailija

taas jäi siis sanomatta oleellinen, eli ei kannata vielä masentua vaikka näyttäisikin negaa tai vaikka täti tulisikin.

Sulla saattaa vaan raskaushormonin määrä olla vielä niin vähäinen ettei se riitä plussan saamiseksi.

Vierailija

Kirjoitit asiaa. Kyllä se usko oireisiin meni mullakin viime kierron takia. Siksipä on vain odotettava kierron loppuun, ja jos tätiä ei näy, niin sitten testailla.. Eli minä olen ainakin testailemassa ensi viikon loppupuolella, jos tätiä ei näy.

Vierailija

Ja tervetuloa mukaan Silmu80!! Olipa mukava nähdä, että piinailevia kesäkerttuja on vielä noinkin monta jäljellä, ettei ihan yksin tarvitse jännittää. Eilen oli tosi hiljasen olosta kun alottelin pinoa torstaille. Eilen oliki vähän masennuspäivä, ja tuli hieman purettua tunteita tännekin, mut kyllä tämä nyt jo taas vähän valoisammalta näyttää. Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin sitten seuraavassa! Eihän se toivo ole vielä menetetty vielä kesäkuunkaan osalta, mutta oireet viittaavat kyllä pahasti menkkojen alkamiseen. Nyt siis kp 23/26-27, ja eilen tuli sitten hätähousuna testattua Acon 10:llä, ja negaa näytti vaikka kuinka yritin etsiä haamua. Tulivat nuo testit tosi nopeasti, heti seuraavana päivänä tilauksesta olivat jo postilaatikossa! Vähän liiankin nopeasti, sillä minulla ei nuo testit tuolla kaapissa kovin kauaa pysy:) Ensi viikolla testaan uudestaan jos on aihetta. Hieman toiveet nousivat, kun luin että ei Aconillakaan välttämättä kovin aikaisin plussa näy. Eihän sitä pitäisi edes testata ennenkuin aihetta on, sillä jos testaa liian aikaisin ja saa negan, ei kuitenkaan voi olla varma etteikö se kuitenkin muutaman päivän päästä näyttäisi plussaa. Ja sitten jos saisikin plussan, pelkäisi kuitenkin että se muuttuu vielä negaksi, eli tulee sellainen melko yleinen varhainen keskenmeno, jota ei edes muuten tietäisi olleenkaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille kertuille ja kertokaahan heti kun kaksi viivaa ilmestyy!! Toivottavasti vielä moni meistä viimeisistä piinailijoista pääsee vaihtamaan tuonne odotuspuolelle!!! Yritän lähettää kaikille teille hirveästi plussasäteitä+++++++++++

Vierailija

PLUSSAAN!!! PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE!

Paleltaa, ja lämmöt on koholla. Viime kierrossa taisi lämmöt tippua päivää pari ennen tädin tuloa...silloin vaan en vielä tiennyt mitä merkitsi..mittailin lämpöjä ihan sen takia kun oli flunssainen olo, että josko olisi ollut kuumetta..päivä ennen tädin tuloa oli kipuja ristiselässä, kuin puukoniskuja..

Nyt kp 22/26 ja jos lämmöt laskee alkuviikosta, niin sen sitten tietää mitä tapahtuu :( mutta toivossa on hyvä elää! Olisi NIIN IHANAA olla jo raskaana :)

Vierailija

Toivotaan, että pysyt loppuun asti kesäkertuissa!:) Niinku me kaikki muutkin!!!

Itse testasin kp 23/26-27 puhtaan negan... kp 27/26-27 tuli jo haalean punainen plussa. Käytin siis aconin testiä... Tällä hetkellä on kp 29/26-27 ja masua jomottaa ja väsyttää. Pelottaa, että se saamarin täti tulee kaikesta huolimatta kylään... Joku täällä kirjoittelikin, ettei se piinailu lopu siihen plussaan, tuntuu, että olo on entistä piinaisempi... Ajattelin huomenaamulla varmistaa vielä testillä ja maanantaina soitella sit neuvolaan mitä pitää tehdä!!! ;) Kyseessä on siis eka raskaus...

Paljos plussasäteitä kaikille ja jaksamista tädin yllättämille!!:)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

Noista oireista...viime kierrossa mä olin jo lähes varma että oon raskaana, mulla nimittäin alko menkkajuilimukset jo viikko ennen menkkoja, ja ne kesti sen koko viikon, joka päivän!!! Koskaan ennen ei oo ollut niin paljon ennen menkkoja mitään oireita, eikä myöskään koskaan ole kestäneet lähes ympäri vuorokauden! Mutta kuinkas ollakkaan, täti kurvasi paikalle. Sinänsä se ei oo ihme, koska me alettiin yrittää sillon vasta puolesta kierrosta, että ihmeempi olis jos olis plussa tullut!

Mutta siis, mä oon sitä mieltä, että vauvakuume ihan oikeesti " aiheuttaa" noita oireita. Toiseks, sillon kun on yritys päällä, sitä tarkkailee itseään IHAN HUOMAAMATTAANKIN, ja siitä johtuu et tekee kaikenlaisia ihmehavaintoja. Ne erilaiset tuntemukset ja " oireet" on oikeesti ollu aikasemminkin, mut niihin ei oo vaan kiinnittäny huomiota.

Siitä johtuen, mä yritän ja yritän olla bongaamatta minkäännnäköisiä oireita, ettei sit tulis kovin paha pettymys. Kuitenkin hyvällä menestyksellä oon huomannu pari asiaa,mitkä vois olla oireita. Niitä vaan etsii, ei sille voi mitään.Mut viime kierron ja ison pettymyksen jälkeen mä päätin, että on parempi kun yrittää olla uskomatta niitä, niin ei sitten oikeesti tunnu se nega IHAN niin pahalta!

Onks täällä sellasia, jotka mahdollisesti olis testaamassa ens viikon loppupuolella? Mä luultavasti sillon tiedän sitten tilanteeni, on se sitten suuntaan tai toiseen...

Vierailija

tuli testattua viikko sitten jolloin kp 18/25, selkeä nega. Kuvittelin että herkkä testi näyttäisi jo siinä vaiheessa jonkinlaista viivan paikkaa edes mutta ei. Bilettää sitten joutui...

Tänään oli taas testattava kun hätähousu olen ja Unistepillä näytti haalean viivan kun kp 24/25.

Ilmeisesti tuo raskaushormonin määrä vaihtelee eri raskauksienkin välillä, ekasta kun testasin päivää ennen menkkojen alkua hyvin selkeän plussan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat