Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko harjoitteluhousut yökäytössä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tyttö on 2,5 vuotias ja tarvii vaippaa enää päiväunilla ja öisin, joten äskettäin vasta kestoilusta innostuneena aloin miettimään toimisiko harjoitteluhousut yökäytössä? Lähinnä pitoa ajattelen , kun vaippa on välillä enemmän, välillä vähemmän märkä.

Fuzzia oon kokeillut yöllä muttei suostu pitämään, tai siis herää hetken nukuttuaan huutamaan hiestä märkänän kun fleece hiostaa. Muutenkin tulee jotenkin tönkkö paketti joka varmaan ahistaa.

Jutan sivuilla kattelin kushiesin ja bumpyn harkkahousuja. Onko kokemuksia miten pitävät? Kai niihinkin voi laittaa kuivaliinan väliin jos haluaa?

Kummat nuista olisivat paremmat yökäytössä vai soveltuvatko ollenkaan siihen tarkoitukseen.

Kiitos etukäteen vastauksista =)

Kommentit (2)

Vierailija

Kaikki harkkahousut eivät pidä edes yksiä kunnon pisuja, mutta jotkut PULkankaalla verhoillut kestävät yhdet kunnon pissat. Mutta en suosittele yökäyttöön, josset sitten jotenkin tunge sinne sisään vaikka harsopötköä tms imua lisää. :)

Suostuisiko tyttösi ihan tarralliseen sisävaippaan ja villiksiin yöllä? Paketin ei tarvis olla edes kauheen paksu, jos kerran pissaa vähemmän kuin normaalisti esim 1-vuotias yöllä.

Vierailija

ja pissan määrästä..meillä poika 1 v 7 kk(on ollut yökuiva muutamia vahinkoja lukuunottamatta vuoden vanhasta ja aina siis kestoilla) on pärjäillyt ihan hyvin öisin mio-kuivaksiopetteluhousuillakin jotka on tosi imukyvyttömät..mutta herää siis yöllä ja haluu potalle jos tulee hätä ja yleensä pidättää aamuun asti..

mutta tosiaan lapsi jvielä pissaa öisin niin luulen et noi kuivaksiopetteluhousut ei oikein riitä..eli ne käyttöön mun mielestä vasta kun lapsi on käytännössä kuiva ja vaan sattuu vahinko harvoin..varmaan joku harso+lisäimu ja villikset oli varmaan parempi vaihtoehto ja sit kun on lähes kuiva niin sit noi kuivaksiopetteluhousut..ja sit alkkarit..

Uusimmat

Suosituimmat