Te, joilla kokemusta Lidlin vaipoista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä mieltä olette Lidlin vaipoista, onko hyviä?

Vai tuleeko pissat läpi?

Onko lapsenne ihot sietäneet hyvin?

Taitaa olla meikäläisessä junttimaisuutta, kun suhtaudun epäilevästi muihin kuin tuttuihin vaippamerkkeihin.

Haluaisin kuitenkin kokeilla, ne luultavasti ovat ihan yhtä hyviä.

Siispä kyselen ensin vähän kokemuksia etukäteen.

Pitääkö vaippakoot paikkansa?

Onko Lidlissä monen merkkisiä/mitä merkkiä olette käyttäneet?

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.

-Sylvester-

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lidlissä on vain yhtä merkkiä, joten valinnan vaikeutta ei ole ;-) Miellä on todettu oikein hyväksi vaihtoehdoksi, ennen käytettiin pampers-vaippoja, mutta tuntuivat jotenkin jäykiltä ja kun kokeiltiin Lidlin vaippoja, ihastuin heti siihen, että on niin joustava ja saa laitettua tiiviisti kiinni(ei kakat karkaa puntista, heh). Tytön iho on pysynyt hyvänä vaikka meillä ei ilmakylpyjä harrasteta, sen aikaa on pylly paljaana kun vaippa vaihdetaan tai pesulla käydään ja vaipanvaihtoväli saattaa venyä joskus viiteenkin tuntiin. Tuo koko joka meillä on käytössä, maksaa 7,90 e (56 vaippaa) eli on tosi edullinen. Kannattaa kokeilla, eihän siinä mitään häviä.

Pitää tietysti muistaa, että yksi vaippa ei sovi kaikille, riippuu ihan vauvan vartalon mallista, eli onko pyöreä tai laiha. Eihän se selviä kuin kokeilemalla. Avointa mieltä kaikille. Kertakäyttövaippoja menee niin paljon että jos halvempi vaippa sopii, niin ainahan se on pieni säästö.

Kaisu

Vierailija

Hinta on tosiaan edullinen verrattuna esim. Liberoon ja toimii meillä ihan yhtä hyvin. Kuluttaja-lehden uusimmassa numerossa Lidlin Cien -vaippa sai parhaat arvosanat hinta-laatu -vertailussa (muut hyvät merkit olivat Libero, Pampers ja Muumi, nämä kaikki ovat kalliimpia kuin Lidlin vaipat).

Vierailija

Olen ennen aina vannonut liberoiden nimeen. Pampersit eivät ole koskaan käyneet meidän muksuille; kakat tulleet aina joko selkään tai lahkeesta. Liberot olivat käytössa ekalla ja tokalla muksulla. Nyt kolmannen kanssa siirryttiin Lidlin vaippoihin n. viiden kuukauden iässä (sitä ennen olivat isoja). Ensin käytin ohessa yöllä liberoja mutta nyt olen siirtynyt ihan kokonaan lidlin vaippoihin. Mitään paakkuuntumista en kyllä ole huomannut (kuluttaja-lehden testissä väitettiin).

Suosittelen lämpimästi! Rahaa säästyy...

Vierailija

Mulla alkoi kovasti nyt kiinnostaan ne lidlin vaipat. Me ei olla niitä koskaan edes kokeiltu, mutta nyt kyllä voisi kokeilla kun niin paljon kehuja saivat. Mutta te jotka tiedätte niistä cien(?) vaipoista, onko niitä saatavilla housuvaippoina?? Kyllähän tässä kai päivällä pitää suunnistaa kohti lidliä ja mennä tutkimaan tätä vaippa-asiaa..

Vierailija

Tästä aiheesta oli pari viikkoa sitten aika pitkä keskustelu. Jos käytät haku-toimintoa niin löydät keskustelun. Mutta pikainen vastaus kysymykseesi: minun mielestä Lidl-vaippa on hyvä vaippa, meillä sitä on käytetty alusta asti. Suosittelen!

Vierailija

jo pidempään ja ovat olleet erinomaisia myös meidän pullealla megapissaajalla. Sekä pampersit että liberot falskasivat aina. Lidlin vaippojen lisäksi meillä on käytetty dailyjä, jotka eivät ole ihan yhtä pehmeitä kuin lidlit, mutta imukyky ja sopivuus on olleet hyvät.

Vierailija

Muistelinkin täällä olleen keskustelua vaupoista ja nyt kun hain, niin löysinkin.=))

Taidanpa tosiaan kokeilla, täälläpäin kun Lidli löytyy.

Jos käyvät meille, niin se tuo kyllä säästöä=))

Vierailija

Siis jos muuten oot käymässä Lidlissä tai sellanen teidän lähellä on, niin kannattaa ainakin kokeilla, ei siinä paljon häviäkään. Meillä kans just nyt kokeilussa, hyvin on pelittäny mut käytetty vasta muutama vaippa kun osakestoillaan.

Vierailija

Minä täällä pähkäilen, että mitä vaippoja hankkisin muutaman viikon kuluttua syntyvälle tulokkaalle. Siis onko Lidl-vaippoja kokoa 2-4kg tms.?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat