Vaimo lähti tänä aamuna risteilylle ilman minua...

Vierailija

Mukana siis kaksi kaveria, joista ainakin toinen on lesbo. Ehkä toinenkin. Viime yönä klo 3.30 jälkeen vaimon kännykkä pirisi neljä kertaa. Sikeäuninen vaimo ei hoksannut asiaa, mutta itse olen herkkäuninen. Neljännellä soittokerralla nousin ylös ja vastasin kiukkuisena ja puhelimessa olikin joku hölmistynyt äijä joka löi luurin kiinni.

Mitä ajatella vauvapalstan viisaat? Ensin ajattelin, että vaimo on matkalla jonnekin lesboristeilylle pettämään minua, mutta nyt ihmetyttää tuo yöllinen miessoittaja. Vastaavaa ei ole ennen sattunut.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

onnistuvat yrittämään kerta toisensa jälkeen oikeaksi luulemaansa numeroon. On sattunut meilläkin. Ja siinä oli tekemistä kun yritimme selittää että ei tämä " Jokke" asu meillä.

Vierailija

Mies lähti tänä aamuna risteilylle ilman minua...

Mukana siis kaksi kaveria, joista ainakin toinen on homo. Ehkä toinenkin. Viime yönä klo 3.30 jälkeen miehen kännykkä pirisi neljä kertaa. Sikeäuninen mies ei hoksannut asiaa, mutta itse olen herkkäuninen. Neljännellä soittokerralla nousin ylös ja vastasin kiukkuisena ja puhelimessa olikin joku hölmistynyt nainen, joka sanoi " ööh häh" ja löi luurin kiinni. Kolme tuntia myöhemmin mieheni lähti liikenteeseen...

Mitä ajatella vauvapalstan viisaat? Ensin ajattelin, että mies on matkalla jonnekin homoristeilylle pettämään minua, mutta nyt ihmetyttää tuo yöllinen naissoittaja. Vastaavaa ei ole ennen sattunut.

Vierailija

Meillä on molemmilla numero jossa monta samaa numeroa,joten helposti tulee ihmisillä näppäily virheitä.

Mistä ap tietää et se soittaja oli hölmistynyt mies?? Sanoiko se jotain? *utelias*

Vierailija

Ei alkanut siis humalaiseen jankkaamiseenkaan. Kyllä olin ihmeissäni. Varsinkin tosiaan kun vaimolla oli matkalle lähtö edessä 3 tuntia myöhemmin.

ap

Vierailija

sitten huomaisi, jos vaimosi olisi siihen suuntaan kallellaan? Ehkäpä vaimosi nyt kuitenkin lähtee ihan vaan kavereiden kanssa risteilemään ja pitämään hauskaa. Sitäpaitsi hyvä sinun kannaltasi, jos kaverit ovat lesboja -sitä vähemmän miehiä pörräämässä laivalla pöytäseurueessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat