Puudutus ja pahoinvointi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muilla kokemusta? Minulla laitettiin hammaslääkärissä monta puudutuspiikkiä ja illalla sekä koko aamun on ollut tosi kuvottava olo. Alkuraskauden pahoinvointi on jo takanapäin.

Vaikuttaako puudutusaine pahoinvointiin? Monta paikkausta olisi vielä edessä....

Kommentit (6)

Vierailija

Puudutusaineesta en tajunnut sen enempää kysellä mutta lääkäri tiesi raskaudesta, eli oletan olevan turvallista. Vähän se puudutuspiikki nipistää mutta jos vaihtoehto on paikata puuduttamatta, niin enpä mieti. Pelkään noita hammahoitoloita tarpeeksi muutenkin.

Pahaa oloa taisi mulle tuosta kyllä tulla, sillä en ole oksentanut enää pariin viikkoon mutta äsken meni juuri syöty lounas iloisesti pönttöön..

Vierailija

tuon puudutuksen jälkeen ajella autoa? kun mulla ois tuollanen paikkaus operaatio kans parin vkon päästä edes ja yksin joudun sinne meneen ja lupasvat puudutella..sattuuko se puudutus?? en haluis yhtään mitään kovin sietämätöntä ja ylimääräst kipua tuntea..muutenkin pinna tiukal tän odotuksen kanssa..

-neitoperhonen ja Toukka 34+2

Vierailija

meinasin pyörtyä siihen tuoliin:(

Ja kyl kysyin lääkäriltä et vaikuttaako sikiöön, mut sano et käyttää sellasta laimeempaa joka ei vaikuta. Nyt tässä raskaudessa kun kävin niin laittoi vähemmän sitä ainetta ettei kävis niinku viimeks.

R-P

Vierailija

" Kävin tänään hammaslääkärissä ja urhoollisesti jälleen ilman puudutusainetta... Se kuulemma läpäisee istukan ja päädyin sitten olemaan ilman, vaikka tuskinpa tuosta haittaa olisi.... "

siis pitääkö tämä paikkaansa, mitään ei hammaslääkäri minulle sanonut? Pitäisikö paikkausajat siirtää synnytyksen jälkeen, ei nimittäin onnistu tuo paikanvaihto minulle ilman puudutusta.

Vierailija

nyt raskaana ollessa en ole käynyt hammaslääkärissä, mutta aiemmin kun kävin,tuli mulla lekurin penkissä puudutusaineesta kauhea olo! Sydän hakkasi hulluna ja paha olo. Hammaslääkärin piti lopettaa homma välillä kesken ja aloitti vasta,kun oloni normalisoitui. Luulen,että olin kyseiselle puudutusaineelle allerginen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat