PP 15 ja HCG vain 36

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips

Masentunut olo iskee. Eilen olin hcg testissä ja aika toivottomalta vaikuttaa. Onko kenelläkään ollut noin alhaista tulosta?

Kommentit (14)

Vierailija

Mulla oli pp 12 arvo jotain rapiat 40 ja sanoivat mahisten olevan 50-50. Lisäviikko piinikseen ja uusi verikoe. Nyt tuo heikost positiivinen tulos nukkuu päiväunia! Ilmeisesti siirretty alkio oli nauttinut vapaasta uinnista jonkun päivän tavallista pidempään. Eli saattaa siinä hyvinkin käydä! Kamalaa oli se piinailu...tsemppiä!

Vierailija

Joo - ensi viikon keskiviikoksi. jos vuoto alkaa ennen sitä niin lääkityksen voi lopettaa kuulema mutta silti pitää mennä kontrolliin. Haluavat tarkistaa et arvo menee takas nollaan..

Vierailija

Minun tapauksessani kävi valitettavasti huonosti. :-( Arvo kohosi pikkuhiljaa mutta vuoto alkoi pp22 maissa. Lääkärini oli kuitenkin positiivinen tuostakin arvosta sillä sehän kertoi että pystyn tulemaan raskaaksi ja että alkio on edes koittanut kiinnittyä.

Muistelen että www.ivfer.com sivuilta joskus tsekkasin että hcg arvon pitäisi olla pp15 maissa päälle 200 jos haluaisi huokaista helpotuksesta. Alta hcg 50 arvolla vain 5% raskauksista jatkuu rv 20 yli. Mutta silti...5% on 5% ja parempi kuin 0%!!!

Jaksamista!

Vierailija

Siis täähän on ihan uskomatonta! Jos sulla olis tuplannut arvot joka toinen päivä, niin eilen olisi pitänyt olla 144 ja jos olis tuplaantunut joka kolmas päivä, niin huomenna olisi pitänyt olla 144... ja nyt sulla on jo yli 600.... siis toihan ei voi olla mikään muu kuin erittäin myöhäinen kiinnittyminen, jotenkin istukka ei ole heti alkanut erittämään hormonia tms. tai sitten he ovat kertoneet tuloksen väärin... nimittäin jos alkuperäinen tulos ei olisikaan ollut 36 vaan 136, niin sitten tämä olisi just ihan nappi tulos!!! Labran täti on ilmeisesti antanut arvon väärin tai kirjannut arvon väärin - nimittäin noin isoja heittoja en ole vielä ikinä kuullut... joskus solut jakaantuvat liian nopeasti, mutta senkään ei käsittääkseni pitäisi vaikuttaa mitenkään istukan tuottamaan hormoniin...

Onnea hyvästä arvosta ja tulehan kertomaan vielä uutisia! :-)

Eemeli

Vierailija

Laitan tähän mun jostain nappaamat tiedot:

============================

tiedot on sivulta www.inciid.org/betas.html

Viikot viimeisistä kuukautisista / viitearvot:

Viikko 3 / 5 ¿ 50

Viikko 4 / 4 - 426

Viikko 5 / 19 - 7,340

Viikko 6 / 1,080 - 56,500

Viikko 7-8 / 7,650 - 229,000

Arvojen pitäisi tuplaantua joka 2 tai kolmas päivä¿ ja jos on saanut irrotukseen tai siirron jälkeiseen aikaan hCG ruiskeita (esim. Profasi, Pregnyl), niin voi saada vääriä tuloksia 7 päivää (Pregnyl 5000) tai jopa 10 päivää (Pregnyl 10000) viimeisen ruiskeen jälkeen¿

Kovin tuntuun alhaiselta tuo arvo - varsinkin noin " myöhään" ... usein jopa 100 arvoilla on peli ollut vähän " kiikun kaakun" ... alhaisin arvo, josta muistan syntyneen lapsen oli jotain 56, mutta en muista, minä päivänä se olisi mitattul... vielä muutama vuosi sittenhän arvot mitattiin pv. 14...

Määrättiinkö sulle uusi mittaus, vai pelkästään " odottelua" ? Jaksut tilanteen kanssa!

Lämmöllä,

Eemeli - yksi kemiallinen myös takana...

Vierailija

minulla oli vuosi sitten hcg muistaakseni 32 ja pp 12. Valitettavasti se sitten osoittautui odotusten mukaisesti biokemialliseksi raskaudeksi. hcg nousi pikkuhiljaa reiluun sataan, kunnes alkoi yhtä hidas lasku takaisin nollaan. Oman kokemukseni perusteella en siis pysty paljoa toivoa antamaan, mutta täälläkin palstalla on kuitenkin nähty hyvin menneitä raskauksia, jotka ovat alkaneet hyvin pienillä hcg-arvoilla. Joten toivoa siis sinulla on edelleen!

Kokemuksesta tiedän, että tilanne on hermoja raastava. Toisaalta toivoa annetaan, mutta omasta mielestäni olisi mukavampaa tietää heti varmuudella.

Vierailija

moi

eli pp20 ja arvo 686

Mun pitää kuulema varata aika ultraan 31.10 tai 1.11 jotta nähdään että kaikki on ok.Joten jännitys jatkuu

Vierailija

Tänään oli sitten jännitys huipussaan aamulla. Ultra oli klo 8.

Kateltiin siellä ja todettiin että raskaus sijaitsee oikeassa paikassa. Ja sitten uutinen ; siellä näkyi kun yksi pienen pieni sydän sykki. Vastasi viikkoja 6+2 tai 6+3 - laskujen mukaan pitäs olla 6+6.

Varattiin toinen ultra kahden viikon päähän ja varmistetaan että kaikki jatkuu onnistuneesti. Lasketunajan laski olevan 20.6 kieppeillä.

Vierailija

Pajunkissa:

Lainaus:

Mulla oli pp 12 arvo jotain rapiat 40 ja sanoivat mahisten olevan 50-50. Lisäviikko piinikseen ja uusi verikoe. Nyt tuo heikost positiivinen tulos nukkuu päiväunia!

Tietty esim. hcg45 pp12 on sitten hcg90 pp14 ja jopa hcg135 pp15. Eli jos hcg135 pp15 on fifty-fifty niin sitä alempi on sitten lääkäreiden mielestä huono juttu(ko?). Kurjaa. :-(

Vierailija

Pontukselle erittäin paljon onnea!!

Mä tällä hetkellä hieman samanlaisessa tilanteessa... eli tänään kävin tuossa veritestissä ja arvo oli vain 14, minulle myös määrättiin uusi veritesti viikon päähän.

Mulla on lauantaista asti ollut tosi niukkaa vuotoa eli pientä tiputtelua. Yleensä, kun aiemmissa hoidoissa on vuoto alkanut, niin se on alkanut kunnolla.

Mulle tehtiin 2 viikkoa sitten PAS ja kaksi alkiota siirrettiin.

Nythän tämä vasta jännäksi meni, kun olin tuttuun tapaan varautunut puhtaaseen nega-tulokseen ja nyt sitten kumminkin olisi pieni toivo olemassa, mutta edelleenkin mulla on tunne, että nega se tämäkin on.

Lääkitys jatkuu edelleen, ellei menkat sitten kunnolla ala.

Vierailija

ja se oli kohdun ulkoinen raskaus... eli siis tuollainen tuplaantuminen on täysin mahdollista eikä välttämättä johdu siitä, että labrassa olisi tulkittu väärin. Tuossa vaiheessa lääkäri oli sitä mieltä, että ihan hyvin menee, mutta pp26 arvo oli vähän yli 1000 ja sitä myöten kasvu hidastui.

Toivottavasti sinulla ei ole samanlainen tapaus tiedossa vaan alkio on todellakin kiinnittynyt myöhässä! Pidän peukkuja puolestasi!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat