Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PP15 ja HCG vain 36

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eilen oli HCG testi ja tulos oli PP15 ja HCG vain 36. kontrolli ensi viikon keskiviikkona. Huonolta näyttää..Ei tainnu auttaa edes luovutettu munasolukaan..

Kommentit (13)

Vierailija

että vuotoa ei ole näkynyt, ei kuulunut - täällä on peukut pystyssä, että verikoe on OK ja ultrassa (?) näkyy just se mitä pitääkin!

Tule ihmeessä kertomaan kuulumiset!

Eemeli

Vierailija

Huomenta

En ole vielä käynyt. Huomenna on klo 8 aamusella ultra. Pelottaa vietävästi että onko kaikki hyvin. Lähinnä pelkään tuulimunaa (takana yksi sellainen muiden keskenmenojen lisäksi :( )

Viikkoja on huomenna kasassa 6+6 joten odotan että jotain pitäisi näkyä jo. Kohdunulkoisen olen sulkenut pois koska oireita on niin paljon, ja oireeni eivät viittaa ulkoiseen.

Väsyttää todella paljon - on kauhea nälkä ja jos menee liian kauan aikaa syömisestä niin tulee tosi paha olo.Ja pahaolo tuntuu olevan mukanani enemmän ja vähemmän pitkin päivää.

Joten pitäkää kaikki sormet ja peukut pystyssä että siellä köllisi edes yksi :)

Vierailija

... sun juttusi kuullostaa kovasti ns. tuulimunalta - siinähän kehittyy sikiöpussi ja hormonit vetelevät usein ihan normaaleja lukemia, koska kehittynyt istukka erittää hormonia... mulla on myös ollut yksi tuulimuna takana - ei yleensä tule toista kertaa todennäköisyyksien valossa... eli aikas harvinainen juttu... jaksuja sullekin ja muille kirjoittajille!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Jeps mut huomenna on kontrolli HCG koe. Vuotoa ei ole ollut - en tiedä onko asia huono vai hyvä. Tunnen että edelleen on kropassa HCG hormonia (oireista tiedän sen). On nälkä ja pahaolo ja armoton väsymys. Joten saan jännittää siis huomiseen onko noussut vai laskenut. Ja jos laskenut tiedän että se loppu hormoni tekee oireet - jos noussut niin sitten alkaa jännitys - onko arvot ok vai ei. Onko tuulimuna taas vai ei. Onko kohdunulkoinen vai ei. Joten pelottaa vietävästi tämä huominen. PP on huomenna siis 20.

Vierailija

eli ekassa tuoresiirrossa pp14 hcg oli 37, ja viikon kuluttua oli laskenut ja oli 7. lopulta olin helpottunut ettei ollut esim. kohdunulkoinen. sittemmin kolme passia ja yksi tuoresiirto kaikki puhtaita negoja ja nyt hoidot omasta halusta loppu.

toivotan jaksamista ja pahoittelut, jollei käänny kunnon plussaksi.

Vierailija

Mulla oli kuukausi sitten pp14 hcg 48. Hoitaja totesi, että jos olis ollu yli 50 niin olis varannu heti ajan ultraan, mut täytyi piinailla viel viikko ja mennä uudelleen testiin. Raskausoireet oli samat kun esikoista odottaessa ja hoitaja sanoi, että on kaikki mahikset normaaliin raskauteen. No viikon päästä tulos oli reilu 800 ja varattiin aika ultraan. Tuo lukema oli vieläkin alakantissa normaaliin verrattuna, mut hoitaja oli toiveikas. Hän sanoi vielä, että jos ei ole kipuja tai vuotoa niin hyvältä vaikuttaa. Eikä mulla ollutkaan. Kauan odotettu ultra oli sitten rv6+6 ja tuli suuri pettymys kun siellä ei ollutkaan mitään. Tai jotain, mut ei ainakaan alkiota. Jossainhan sen oli kuitenkin oltava kun kerran tehtiin alkionsiirto. Sain lähetteen heti kaavintaan. Kävin vielä kolmannen kerran verikokeessa ja tulos olikin jo 3000. Mua niin vaivasi, että missä se pikkuinen oikein kasvaa...Onneksi sain juteltua vielä hoitajan kanssa ja hän vakuutteli, ettei se ainakaan kohdussa ollut eli sen puolesta voisin hyvillä mielin mennä kaavintaan. Kaavinta oli 2pv ultran jälkeen. Nyt siitä on tosiaan noin kuukausi aikaa ja odottelen menkkojen alkamista ja uuteen pas:iin pääsyä. Tsemppiä sinulle kovasti!!

Vierailija

moi

eli pp20 ja arvo 686

Mun pitää kuulema varata aika ultraan 31.10 tai 1.11 jotta nähdään että kaikki on ok.Joten jännitys jatkuu

Vierailija

Tänään oli sitten jännitys huipussaan aamulla. Ultra oli klo 8.

Kateltiin siellä ja todettiin että raskaus sijaitsee oikeassa paikassa. Ja sitten uutinen ; siellä näkyi kun yksi pienen pieni sydän sykki. Vastasi viikkoja 6+2 tai 6+3 - laskujen mukaan pitäs olla 6+6.

Varattiin toinen ultra kahden viikon päähän ja varmistetaan että kaikki jatkuu onnistuneesti. Lasketunajan laski olevan 20.6 kieppeillä.

Vierailija

... vielä lisäämän, että olet tehnyt kyllä nyt ennetyksen! Tosi hieno juttu ja eipä tuo parin päivän heitto tosiaan tee yhtään mitään - tuossa vaiheessa kaikki on niin pientä, että mittaaminenkin on varmaan hankalaa... ja aikaa parin päivän kirimiseen on vielä :-)

Eemeli

Uusimmat

Suosituimmat