Haaleaakin haaleampi viiva!? Auttakaa!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Laitoin tän saman viestin tonne viestiketjuun, mutta laitan myös tänne, jos joku osais auttaa.. Apua nyt todellakin kaivataan. Eli:

Mulla tänään pp14 ja tein testin apteekin omalla testillä ja nyt tulee sitten sen tyhmin osuus: en osaa osaa sanoa tarkkaan mitä se näytti!?! Tulos jäi mulle ihan auki.. Alussa siihen ikkunaan ei tullut mitään, mutta n.15min päästä haaleaakin haaleampi viiva!? Sen näkee kun oikein tihrustaa. Ja nyt pelottaa, että mitä jos se viiva onkin vaan mun silmissä, eikä kunnolla siinä testissä. Tunnen itteni nyt ihan tyhmäks... Nyt pelottaa, ahdistaa.. Tää on kamala tunne. Eiks siihen ikkunaan kuitenkin kuulu tulla selvä viiva??? Oon ihan sekasin.. Osaisko joku auttaa??

Ei tässä auta muu kuin odottaa pari päivää ja tehdä testi uusiks. Ostin Predictorin testin ja teen sen varmaan sitten sunnuntaina. Ja en varmaan voi vielä lopettaa tukilääkitystäkään??

Miks tän pitää olla näin piinaavaa... Onks jollakin muulla ollut sama tilanne joskus ja mitä siitä on seurannut? Voisko tää tarkoittaa sitä, että alkiot on edes yrittäny kiinnittyä?

Kommentit (11)

Vierailija

ei ne menkat varmaan ala kuitenkaan ennenkuin lopetan Zumenon+Lugesteron lääkityksen. Mutta kiitos tsempistä! Samoin kuin kaikille muillekin!! :)

Vierailija

Itse testasin aikoinani juuri Apteekin omalla ja ihan ensimmäiseen testiin tuli sellainen tooosi haalea, melkein ei-ollenkaan-erottuva viiva (iltapäivätesti), ja parin päivän päästä ei viivan viivaa (aamulla kukonlaulun aikaan tehty). Siitä seuraavana päivänä Surella jo selkeä plussa ja muutaman päivän päästä Apteekin omalla plussa, mutta haalea sellainen. Apteekin omalla on kokemusta tosiaan myös ei-plussakierrossa jolloin testiin ei tullut minkään valtakunnan viivaa, ei vaikka kuinka ja minkälaisessa valaistuksessa olisi tihrustanut. Että käsitykseni mukaan ei Apteekin omaan mitään turhia viivoja tule - testaa parin päivän päästä vielä uudestaan (tai myöhään iltapäivällä jolloin itse sain parhaimmat tulokset).

Varovaiset plussaonnittelut jokatapauksessa :-).

Vattumato rv 15+1

Vierailija

Eli vastaus voi olla ihan kumpaa tahansa. Ei varmaan auta muu kuin testata parin päivän päästä uusiksi ja toivoa parasta. Ärsyttävää olla tälläisessä jännityksessä vielä kaksi päivää. Tää piinisaika on ollu muutenkin niin hermoja raastavaa. No, tiedätte varmasti tunteen. Oireita minulla ei ole kunnollisia ollenkaan, ei vatsassa, ei rinnoissa.. Kaippa sekin jo puhuu negan puolesta. :(

Saako vielä kysyä, että mitä hoitoja teillä on ollut? Meillähän oli ensimmäinen " rankka" hoito, IVM. Ja kaksi alkiota siirrettiin. Aikasemmin on tehty myös 3xIUI, joista kaikista selvääkin selvempi nega.

Onnea sinulle Vattumato raskauden johdosta!! :)

Vierailija

Melkeinpä kallistun siihen sunnuntaina testaamiseen, niin luulis jo sen vastauksen olevan sitten selkeempi. Tää odottaminen on tässä kaikista vaikeinta. Tulen sitten kertomaan miten kävi.

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Vierailija

Voi, toivottavasti teillä olisi kuitenkin onni myötä, peukkuja täällä pitelen! Tulethan sitten kertomaan miten testailun kanssa kävi?

Meillä oli hoitona Clomifen ja ensimmäisestä tuplaclomifenkuurista tärppäsi. Yritystä Clomeilla kahteen eri otteeseen (syksyllä 03 + kevät/kesä 05). Sen haaleaakin haaleamman viivan testasin kp 26/29, 28/29 ei mitään viivaa ja 29/29 Surella plussa. Apteekin omalla en sinä päivänä uskaltanut testata, niin jännittävää se oli.

Koitahan jaksella piinailun kanssa, tiedän että se on ihan hermoja raastavaa. Mutta niin kauan kuin menkat ei ala, on toivoa.

Vierailija

Olen tässä viimepäivinä testaillut useampaan kertaan apteekin omalla eli kerronpa myös kokemukseni.

Eli mulla takana pas ja testasin pp 12 (myöhään illalla) apteekin omalla ja hyvin haalea viiva tuli näkyviin. Viiva oli selkeästi nähtävissä, mutta paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva. Tulos tuli näkyviin aikaisintaan n. 5 min kuluttua testaamisesta.

No, sitten seuraavan testin tein pp 15 (aikaisin aamulla) ja viiva oli edelleen paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta tummentunut pp 12 testiin verrattuna. Ja tulosta sai taas odottaa eli ei tullu heti näkyviin.

Epätodellisin tuntein -uskoako olevansa raskaana- tein jälleen testin pp 20 (iltapäivällä) ja testiviiva oli niin tumma kuin vain olla voi, siis paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Ja tulos tuli näkyviin HETI, kun testiruutu alkoi kastumaan. Eli aikaisemmin kuin edes kontrolliviiva oli näkyvissä.

Eli teepäs uusi testi muutaman päivän kuluttua.

Uskon ja toivon niin, että testiviiva vain tummenee ja voimistuu!!!

Elokuun epäonnistuneen passin jälkeen en saanut apteekin omaan testiin minkään valtakunnan viivaa näkyviin, vaikka kuin katsoin tikkua mistä asennosta vain. Ei edes viivanpaikkaa.

Eli oon kyllä sitä mieltä, että jos testiin viiva tulee, niin kyllä se merkki hcg:n noususta on.

Varovaiset Onnittelut!!!! Toivotaan, että viivat vahvistuu!

-katti-

Vierailija

testasin kun menkat oli clomeista huolimatta useamman viikon myöhässä=(, eli niistä huolimatta en sille kiertoa ovuloinut. En halua kyl kinata tästä asiasta mutta Täytyy siinä apteekin testissä joku viivan paikka olla koska kaksi kertaa sen itsekkin sain=/, ja verikokeessa arvo oli joku 1;nen eli sanoivat että ei mitään raskauteen viittaavaa edes ollut sille kiertoa mikä sen viivanpaikan selittäis. Nyt on mekatkin alkaneet vaikka kierto venyi huikeaan reilu 60/35, terolutit otin apuun kun kyllästyin odotteluun.

Toivon todella että sinun viivasi vahvistuisi oikein paksuksi ja kauniiksi=)

Vierailija

Tänään siis pp16. Surullisena poistun takavasemmalle. Nokka kohti seuraavaa hoitoa, jonka ajankohtaa ei vielä tiedä. Sitten kun voimat ja rahat antaa taas myöden. Lopetan tukilääkityksen, joten menkkoja odotellen.. Toivottavasti muilla onnistaa!!

Vierailija

ei valitettavasti ole positiivinen tai se mitä haet=/. Mutta itse testasin kans apteekin omalla kaksi kertaa haaleaakin haaleammat viivat, toinen tuli kymmenen min.sisällä ja toinen testiajan ulkopuolella. Kun menkat oli tosi paljon myöhässä ja minun piti aloittaa lääkekuuri niin pääsin sitten veritestiin joka oli puhdas nega, eli ei ollut tapahtunut edess raskautumisen YRITYSTÄ tms. Eli viivan paikan sain näkyviin, näkyi vain tietystä kulmasta tarkaan tiirailemalla eli luulen että oikean haamun pitäisi näkyä vähän helpommin. Toki joskus varmaan nämäkin, lähes näkymättömät haamut, ovatkin sitten osoittautuneet plussiksi mutta aina ne ei siihen plussaan päädy...valitettavasti.Vaikka toisin väitetään niin omakohtaista kokemusta minulla on siitä että Apteekin testissä ON VIIVANPAIKKA, myös puhtaita negoja olen testaillut eli molemmat tunnistan.

Mutta testaa vielä parin päivän kuluttua, sitten sen Oikeankin haamun pitäisi jo olla paljon helpommin nähtävissä, toivoa on niin kauan kunnes toisin todistetaan=). Plussasäteitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat