EMMA twin jogger vai ABC Design 3W Twin Air?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olemme ostamassa kolmipyöräisiä kaksosten/sisarusten rattaita. Ehtona on oltava valjaat, melko makuuasentoon meneminen ja pieneen tilaan meneminen kasattuna. Molemmat täyttää vaatimukset suht hyvin, mutta kummat paremmin?

Millaisia kokemuksia ko. rattaista? Tai yleensäkin ABC tai Emma rattaista?

Olisin kiitollinen, jos viitsisit kirjoittaa omia kokemuksia/mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija

yks huono puoli ainakin mun mielestä oli se, että jalkatuki oli yhtenäinen. Meillä ei ainakaan tulis kuuloonkaan, että esikoinen istuis niin, että jalkatuki olis ylhäällä. Ja sitten taas vauvan kantokoppa tms. pysyy paremmin kun jalkatuki on ylhäällä.

Vierailija

Tässä vielä yksi vaihtoehto mietittäväksi : )

Ostimme Marco Twin Go' t Suomen lastenvaunutukusta Petikosta, hinta 295Eur. Leveys 78 cm, silti istumatila n 30cm per lapsi eli esim. Teutonian pehmeä kantokoppa mahtuu juuri ja juuri (taitaa olla markkinoiden tilavin koppa). Ja esim. yhtenäinen jalkatuki ei haittaa vaikka kanotkassi käytössä; kantokassi mahtuu kokonaanistuinosaan.

Lisätietoja esim.

http://www.marco4bb.com/Hauptframe_uk.htm

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&product...

Eivät ole meillä vielä käytössä. mutta vaikuttavat ihan laadukkailta - saa nähdä sitten käytössä.

Vierailija

on emman twin joggerit, ja kyllä niissä on tavarakorit. Mun mielestä abc:ssä ja emmassa ei ole ainakaan yhtäkkiä katottuna mitään eroa. Mä oon tykännyt noista emman rattaista ja ne menee tosi pieneen tilaan, mutta ne on aika leveet, eli joka oveta ne ei mahdu. Esim ulko-ovet on yleensä alle 80cm.

Vierailija

luin toiselta keskustelupalstalta että noi Emman tuplat ei Mahtuisi Kampin bussiterminaalin ovista sisään(niistä joista tullaan kun tulee Espoon busseilla),eli tarkasta tälläiset seikat ennen kuin ostat mitään rattaita.Missä tarviitte ja ovien levyyden

Vierailija

Meillä on muutenkin ollut monia ABC-desing vaunuja ja kärryjä ja kaikki olleet meille hyviä ja mieluisia,toiset taas eivät niistä ole ollenkaan tykänneet.

Vierailija

Meillä tosiaan 7viikkoinen vauva, joka mammuttelee ABC:n Pramyjen pehmeässä kantokopassa näissä tuplissa ja sitten meillä on 2v2kk ikäinen, joka istuu vieressä tyytyväisenä. Tuo, että jalkatuki on yhtenäinen, ei kyllä häiritse ollenkaan, nimittäin kantokoppa pysyy tosi hyvin paikallaan ihan tuon turvakaarenkin avulla. Ja meidän kantokopassa on kyllä ainakin mahdollisuus laittaa kiinni noihin rattaiden valjaisiinkin, tosi eipä ole tarvetta ollut.

ABC:n ja Emmojen eron tiedän näin ulkonäön perusteella ainakin, että Emmoissa (mitä olen nähnyt siis tämä samaa kolmipyöräistä mallia) ei ole tavarakoria. Ja väritykseltäänkin Emmat ovat olleet tylsempiä, mitä minä olen niitä nähnyt.

Mutta siis meillä ainakin tosi myönteinen kokemus näistä ABC:n malleista (ja muistakin ABC:n vaunuista/rattaista). Ja nämä ainakin mahtuvat tosiaan ovista sisään, mutta eikös Emmojen ja ABC:n ulkomitat ole suht.samat? Kaksplussan vertailussa näytti olevan Emman mitat 83 cm ja ABC:n 82cm.

Tässä vertailun tiedot lehdestä suoraan:

ABC:

- Kiina

- paino 16,2kg

- alumiinirunko

- ilmakumipyörät 30cm

- pyörästön leveys 82cm

- työntökorkeus kiinteä 101cm

- työntösuunta ei vaihdettavissa

- erilliset selkänojat

- portaaton selkänojien säätö

- menee makuuasentoon, yhden makuutilan mitat 75 x 28

- erilliset jalkatuet (mutta kuvassa on nimenomaan meidän rattaat eikä meillä ainakaan ole... )

- irrotettava turvakaari

- viiden pisteen turvavyöt

- kangasosat irrotettavissa pesuun, kuomu käsinpestävä, istuinkankaat konepestäviä

- mitat kokoon taitettuna 87 x 55 x 83,5 cm

- kaksi värivaihtoehtoa

- hinta 249 (meidän maksoi ainakin 239)

- lisävarusteet: sadesuoja 13,70, hyttysverkko 4,90, nailonkassi 8,30.

Emmat:

- Kiina

- paino 14kg

- teräsrunko

- ilmakumipyörät 30cm

- pyörästön leveys 83cm

- työntökorkeus kiinteä 101cm

- työntösuunta ei vaihdettavissa

- erilliset selkänojat

- portaaton selkänojien säätö

- menee makuuasentoon, makuutilan mitat 77 x 31 cm

- erilliset jalkatuet (mutta tässäkin kun kuvaa katsoo, niin ei kyllä ole!)

- irrotettava turvakaari

- viiden pisteen turvavyöt

- kangasosat irrotettavissa pesuun työkalujen avulla, konepesu sallittu

- mitat kokoon taitettuna 83 x 51 x 87

- kaksi värivaihtoehtoa (tosi tylsän näköiset minun mielestäni)

- hinta 199

lisävarusteet: sadesuoja 20 euroa, pehmeä kantokoppa 59 euroa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat